Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jaaaaaaaaaaa ik heb ook zin in zaterdag!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ga vrijdag nog even de hyves van iedereen bekijken zodat ik tenmiste een paar meiden herken.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    marleen ik kan je maar een ding zeggen en dat is bellen, ik denk dat je anders blijft zitten met je onrust

binna fijn dat je toch beginnen mag nu

mik fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt

delilah gefeliciteerd met je schoonzus haar goede echo

nou ben vandaag naar de kinderarts geweest, en we moeten met spoed naar de ortopeed, want ze voelde dat de heupjes asymetrisch waren. toen ik vertelde dat ik soms een klikje hoor met verschonen, was ze helemaal niet gerust en het feit dat mijn moeder en haar zussen versleten heupen hebben ook niet. ze wou nog liever dat we vandaag dan morgen gingen. bah, gaan we weer.
    nu baal ik ook dat de vorige keer de huisarts het niet zo ernstig vond omdat hij niets voelde en dit ook zo in de verwijzing heeft gezet. de cb arts voelde het namelijk wel. mischien is er daarom ook niet uitgebreider onderzocht, maar goed mischien is het ook wel niets, maar ik baal wel stevig.

verder was ze tevreden, al mag de medicatie niet naar beneden, we moeten zeker tot rond 1 jaar geven.

en zp nog steeds in de lucht

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Meeting met de aug.mama's 2008

http://www.uilenbos.nl/

17 januari 2009:
    Sjorsje met fam = 4
    Sabrina en silver =2
    Petra en dr gezinnetje = 3
    Kalinka met Myrna en Jeslyn (misschien met Jeroen) = 4
    Setteke met fam = 4
    mik25 (kim)met fam = 3
    Alieke zonder man,met Danique = 2
    Miranda en familie = 5
    Philly met fam = 4
    Duster met Mathijs = 2
    Kimm met fam = 4
    Austin waarschijnlijk zonder fam = 3
    Espirit met Melanie = 2
    JennyS met Milan = 2
    Schatje met djayden = 2
    Judith met fam = 3
    Aykietje met stan
    ======
    Volwasenen 26
    Baby's 17
    Kinderen 7
    Mischien ligt aan rooster
    Daisy me fam = 4

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Waar zijn jullie nou hier of op hyves?

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Noura: He bah meis. Daar zou ik toch ook stevig van balen!

----------------------------------------------------------------------------

Ik heb even de HA gebeld dat die koorts me niet lekker zit en dat ie wat suffer lijkt. Ik moet eerst aankijken hoe hij op een zetpilletje reageert... Ik kijk het nog wel even aan, maar anders bel ik naar de KA. Ik wil ook weer niet te snel paniek zaaien, maar toch... Normaal gesproken ben ik vrij nuchter, maar als het m'n kindjes aangaat ben ik toch wel sneller ongerust!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    uhhh op hyves ? hihi allebei volgens mij hahahaha

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, je hebt niet voor niks dat moedergevoel, gewoon naar luisteren hoor! Sterkte ermee!

@ Noura, ook al zo'n gedoe dus! Hopelijk valt het toch mee!

@ Setteke, jij hebt je portie lichaamsbeweging wel gehad dus ;) hopelijk slaapt ze nu nog even! Wesley slaapt al vanaf 13.00 uur, die was helemaal in coma!

Vanmorgen na de fles heeft hij maar 1 uur geslapen nog en toen heb ik 'm fruit gegeven om 11.00 waardoor hij zoveel poepte dat er wat naast kwam dus meteen in bad gedaan en daarna om 12.30 uur de fles en hij was helemaal knock-out :D heerlijk als je kindje zo lekker ligt te slapen, zo tevreden daar kun je uren na kijken en van genieten :D

Ik ga even bankhangen, fijne dag verder!

9. Marleen2109

Oja, Setteke: Leuk he zo'n driftige peuter. Ik kan er jammer genoeg over meepraten. Thomas staat tegenwoordig te stampvoeten en als ik ergens een hekel aan heb.... Zo is het tegenwoordig ook als je wat zegt of vraagt aan Thomas: WAT?! Nog iets waar ik een hekel aan heb :).

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou marleen als je het niet vertrouwd gewoon ka bellen, volg je gevoel, maar als ik het zo lees doe je dat ook

en driftige peuters, ja hier ook. vandaag ging hij mee naar de kinderarts, goh dat was wel interessant. hij liep zelfs netjes mee vanaf de parkeerplaats naar binnen, mocht die op het knopje drukken, maar ja bij de lift werd die al boos omdat hij niet door wou lopen en ik hem dus optilde.
    bij de wachtruimte is heel veel speelgoed en bij de kinderarts ook dus dat is een waar paradijs, maar ja, je raad het al, denk maar niet dat die dan nog mee naar huis wil.
    uiteindelijk hebben we hem met wat buigwerk weer in de autostoel gekregen en dat was het driftmoment van vandaag.
    morgen gaat hij dus niet mee naar het ziekenhuis, haha

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ denice jeetje meis gecondoleerd! enne we moeten toch wat op stille momenten!

@ sabrina leuk joh!

@ marleen en judith mijn auto staat ook nog steeds te koop en het hoogste bod is net iets meer dan de helft van wat ik er voor vraag! jeetje meis hou maar goed in de gaten!

@ linka wat is er toch allemaal meis? he jij komt toch zeker ook naar de meeting he, dan kunnen we jou eens lekker opvrolijken!

@ delilah wat leuk!

@ noura jeetje dat is heftig! hopelijk kunnen ze dat snel verhelpen!

@ miranda overal tegelijk hahahah!

xxx

12. Marleen2109

@ Noura: Dat grapje dat ken ik.
    Thomas mee naar de HA: Eerst wil hij de wachtkamer niet binnen, eenmaal binnen staat er veel speelgoed, word je bij de HA geroepen, dan wil hij de wachtkamer niet uit omdat hij wil spelen. Dan naar de spreekkamer, daar wil hij niet naar binnen, ziet speelgoed en gaat mee, maar wil dan weer niet mee naar buiten. Als ik dan ook nog naar de apotheek moet, die in hetzelfde gebouw zit, staat daar ook weer speelgoed en wil hij niet mee naar huis WWWHHAAA! Kortom, naar de HA gaan is een hele onderneming!
    Vanmorgen in het z'huis zei Jeroen nog tegen me: Thomas had hier de hele boel al opengetrokken en overhoop gehaald. Dit is een waar paradijs voor m :)!

13. Marleen2109

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    Hyves, ZP hellup. Het is maar goed dat ik jullie nog niet op msn heb toegevoegd, dan kan ik het niet meer bijhouden :) .

Maar dan toch even voor MSN-ers onder ons: marleenvanderschee@hotmail.com en dan kunnen we ook nog daar kletsen ;)

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha marleen, msn heb ik standaard op offline staan, het lukt me allemaal anders niet

en wat dat paradijs betrefd dat bedacht ik ook. voor hun is het een echt uitje. meestal wil ik ook niet met beiden ergens naar toe, maar soms kan het niet anders.

austin ik denk nog niet eens aan verhelpen, ik hoop dat het allemaal vals alarm is. ben zo blij dat ze nu goed slaapt, wat nu als ze in een sprijdbroek moet? dan gaat het vast weer mis met slapen. maar goed, het is mischien ook wel niets.

autos verkopen, volgens mij is dat totaal verkeerde tijd, net als met woningen. mijn man wil ook wel een andere auto, en het liefst een grote, maar moet eerlijk zeggen dat ik ff geen zin erin heb, slechtste investering die er is

en ik wil een vaatwasser!

15. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    hallo meiden,
    hier een berichtje van 1 van jullie medemama's die het superdruk heeft gehad met 2 accounts maar die er nu vol voor uit kan komen.............IK BEN ZWANGER!!!!

sommige weten al wie ik ben en die mogen niet meeraden :)

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ik zie dat jullie 5 pagina'hebben getypt

ik ga vanavond wel lezen als ik thuis ben hihi

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi! Ben benieuwd wie het als eerste raadt.....

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb geen flauw idee!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra ben jij dat? Neej he! ? Gefeliciteerd!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    petrabr?//

Deel Deze Pagina