Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    milan krijgt trouwens om 1600 eten ipv de fles! foutje!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ons meisje is weer goed gekeurd bij het cb. Ze woog 8530 gram en was 68 cm. Ze vond dat Silke vooral heel erg goed kan aanpakken en overpakken met haar handjes. Ze doet het gewoon goed vinden ze. Qua groei gaat ze nu een stuk langzamer, hihi!

De volgende afspraak hebben we pas met 7 maanden. Het is heel druk op het avondburo. Nou sorry, maar dat vind ik niet kunnen. Het is toch niet voor niks op vaste momenten, zoals met 6 maanden en niet 7. Het is toch niet mijn probleem dat ze te weinig mensen hebben of teveel kinderen, hoe je het wilt bekijken? Dus daar ga ik even achteraan, ik wil gewoon met 6 maanden. Ook omdat je dan over mag op andere potjes en opvolgmelk. Ze denken zeker omdat het mijn tweede is dat ik het wel weet. Nou nee dus!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ jenny,
    nee het was om oma om de tuin te leiden, zal niet leuk zijn als ze er hier zomaar achter kwam. Gisteren hebben we het officieel verteld dus vandaar dat het nu ook hier openbaar kan.

willen jullie niks op mn hyves zeggen!!!

uitgerekende datum is nu 2-9-9 en verleden jaar in eerste instantie 3-8-8 toen werd dat veranderd naar 27-7 dus misschien dat ik nu nog naar augustus ga

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ setteke, wij hebben ook een maand overgeslagen bij het CB, ik dacht dat dat altijd was. wij gaan van 2 december naar 3 februari
    en wat is Silke al groot hè, superleuk die foto van silke en thymen

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames wel gelezen maar geen fut om te reageren, ik ga nu naar mijn bed en dan straks ambers laatste fles en dan is het einde dag....blegh ben kapot!

voor hen die ik een foto van mezelf heb beloofd, het spijt me ben echt ff helemaal brak en als ik nu een foto van mezelf maak schrikken jullie alleen maar hahahah

@ chantico wilde je nog even complimenteren op je bijlees en reageeractie!

xxx

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meiden

hoe vallen de broekjes van noppies?

gr kim

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist

ohw dus je bent niet meer zo mooi als op je trouwfoto's in je album? jammer hoor haha

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Mik: Ik heb je op je topic geantwoord!

@ Setteke: Ik zou er ook wat van zeggen. Ik heb ook geklaagd bij het CB. Ze waren Jasper gewoon helemaal vergeten GGRRR!

@ Jenny: Zit je weer op je lolstoel?! :)

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ kim ik vind vrij klein

@ jennyS hahaha nou wat je met een beetje make-up al niet kan doen he! maarre thanks voor het compliment!

xxx

10. Marleen2109

@ Austin: Ik had me je heel anders voorgesteld! Stom he dat je bij sommige mensen een heel ander beeld hebt.

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ marleen vertel!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ mik ik vindt het best wel klein.ik heb nu 68 bij silver en dat past ze al haast niet meer. ze heeft nu 62/68

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nog even spamen Silver was moe geworden van het spelen

14. Marleen2109

Ik dacht je ouder was dan dat ik ben (je leeftijd staat gewoon bij je profiel en heb ik dus gewoon niet naar gekeken) en wat blijkt...je bent gewoon nog maar 26 en ik dacht dat je bijv donker haar zou hebben. Zie ik me daar op hyves ff een heel ander iemand :).

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant

zo was ik met ons trouwen net voor dat ik zwanger werd zag ik er nog zo uit nu ben ik wel wat voller hoor!

16. Marleen2109

Haha, heb ik nou geen last van...*proest* Ik ben wel meer als wat voller geworden al zeg ik het zelf :)

17. Marleen2109

@ Binna: Ach gossie! Dat bekkie van Silver vind ik altijd zo vreselijk lief!

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ marleen hahaha leuk is dat he hoe je kan denken dat iemand er heel anders uitziet!

donker haar heb ik overigens wel gehad...maar dan wel uit een potje en moet zeggen dat ik nu een behoorlijke uitgroei heb * schaam schaam * en van mezelf ben ik donker blond.

xxx

19. Marleen2109

@ All: Ik ga Jasper ff zijn laatste fles geven. Doordat gedoe in het z'huis is zijn schema wat later als anders... Misschien tot straks nog even! Zit op m'n praatstoel geloof ik :)

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ petra wat een dotje!

nou meiden nu ga ik echt slapen want val bijna van mijn stoel!

xxx

Deel Deze Pagina