austin: oh ik dacht ook dat je ouder was, ben gwoon ouder hihi en voordat ik in je album keek dacht ik aan een 'voller' iemand haha vraag me niet waarom nu niet allemaal PBen met wat bedoel je met voller haha gewoon cupje GG spekarmen en onderkin haha nee hoor, nu word ik vervelend. ik bedoel alles behalve die foto in je album marleen: sorry af en toe vliegt de vervelendheid door mijn aderen
@marleen nu al laatste fles, super ik probeer altijd nog te rekken na 8 uur want anders word het misschien nachtwerk
die vallen klein, ik heb noppies setjes maat 62 en 68, al met 2 maanden aan kunnen doen, en paar weken later was ze er al uit. het scheeld zeker een maat met andere merken rebbel wat fijn van die goede uitslag! petraaaaa gefeliciteerd! en oma natuurlijk ook! marleen, ik heb dat al vaker gehoord dat ik zo nuchter lijk. vanmiddag was ik wel even hyper hoor. maar vooral boos, omdat het toen door de huisarts werd afgedaan als dat het hem niets leek. daardoor heeft hij er ook geen spoed van gemaakt en dat ook zo beschreven in de verwijzing. ik had mischien op een ortopeed moeten aandringen. maar goed, ik besef me ook dat ik me beter niet druk maken kan, want ik heb al vaak meegemaakt dat je vaak word doorgestuurd en dat het allemaal toch goed blijkt. en als het wel zo is dan moet ze een sprijdbroek, vervelend, maar er zijn ergere dingen ik ga vrijdag naar de kapper, knippen en kleuren ben al een jaar ofzo niet geweest volgens mij..... (makkelijk met lang haar)
Petra,hartelijk gefeliciteerd!!!!! Heerlijk dat je het nu tegen heel de wereld mag vertellen! Oma van Roos ook van harte natuurlijk,nog een wondertje erbij! Dikke kus!
Volgens het groeiboekje moet je op de volgende momenten: 1 mnd-2mnd-3mnd-4mnd-6mnd-7,5mnd-9mnd-11mnd-14mnd-18 mnd-2jr-3jr-3jr9mnd Dus op zich klopt die sprong bij jou wel. Alleen heb ik de 4 maanden afspraak overgeslagen en heb nu een met 5 mnd gehad. En nou willen ze hem met 7 mnd doen, en dat is dan de 6 mnd en de 7,5 mnd afspraak in 1 keer. Daar ben ik het niet mee eens.
Hoi allemaal, eerst even ego want ik heb nog niets bijgelezen Stan heeft het prima gedaan bij de onthaalmoeder, zelfs zo goed dat de onthaalmoeder hem bijna niet meer wou teruggeven Hij heeft er blijkbaar alles afgelachen en is even kwaad geweest op een meisje dat bleef wenen... begint hij nu al kuren te krijgen Hij heeft ook heel goed gegeten (heeft zijn portie helemaal opgegeten, samen met de overschot van een ander kindje) en heeft ook vier keer geslapen. Toen ik thuis kwam was hij nog steeds volop aan het lachen. Iets na 19u is hij als een blok in slaap gevallen dus heb er helaas nog niet veel aan gehad Heb hem toch al eens goed kunnen knuffelen en dat deed deugd. Verder ging het bij mij goed op het werk, gisteravond was wel minder, ik heb liggen huilen als een klein kind omdat ik Stan moest achterlaten bij iemand anders, maar uiteindelijk is het toch goedgekomen! Op het werk was een hele rustige dag, de computers lagen er een hele dag uit dus veel heb ik niet kunnen doen, behalve een hele dag liggen pronken met Stan Ik heb twee keer gebeld naar de onthaalmoeder om te horen hoe het met Stan ging hihi Oh ja, Petra, proficiat, ik heb het nog niet gelezen maar ben via SMS op de hoogte gesteld van je zwangerschap, (dank je wel voor de berichtjes juudje) Als ik nog tijd en puf heb lees ik straks even bij want ik ben nog maar één dag aan het werk en ik kan al niet meer volgen Nu begrijp ik alle andere mama's! Oh trouwens, ze zijn vandaag eindelijk aan de badkamer begonnen!
Bij ons boden ze me aan om zelf als ik wou(en ik wil ) met 5 maanden. want bij ons is het inderdaat ook van 4 naar 6
@ Noura: Zie je wel, weer een nuchtere draai aan je verhaal. Ik ben normaal gesproken ook vrij nuchter, maar nu ik aan het ontzwangeren ben... En vooral wat m'n mannen betreft ben ik alles behalve nuchter BLEH! @ Jenny: Ik moet vaak om jou lachen. Maar nu moet ik zeggen dat pinda's vaak erg gezellige mensen zijn Jasper krijgt trouwens zijn laatste fles vaak om 18.30/19.00u al en slaapt dan vaak tot half8/8u. Wel standaard om half 5 is ie even wakker, speen erin en slapen maar. @ Daisy: Hoe is het met je meis? Erg moe nu je weer zwanger bent of valt het mee? @ Elle: Jou heb ik ookal even gemist, gaat het alweer beter met je? En volgens mij mis ik Naat toch ookal even? Die heeft waarschijnlijk haar handen vol aan alles. Hou je het nog vol meis? Vogeltje met Tobi... Tammie met haar man... Pendrag vond het hier te druk toch ofzoiets? Heeft iemand nog contact met haar? Ik zit te denken wie ik nog meer mis, maar de vermoeidheid krijgt de overhand... ----------------------------------------------------------------- Nou ik ga m'n laptop toch maar uitzetten en tv kijken. Smaken verschillen, private practice en misschien Eli Stone nog, maar dat kan ook de binnenkant van m'n oogleden bekijken worden... Fijne avond allemaal! XXX
heey meiden! @Setteke: is je meisje flink gegroeid? @linka: vervelend dat je nog steeds niet lekker bent meis. @delilah: haha is ook lekker op tijd de kraamvisite! @aykietje: hoe was je eerste werkdag? @mik: mooi dat het zo goed gaat met die andere voeding! @denice: hier al 3 zakken vol wat djayden niet meer aan kan haha! @mik: dus toch kma? @denice: hmm test weer negatief? snap er niks van.. @marleen: hoe is het nu met jasper? @linka: Fijn dat de uitslag van onderzoek goed was meid! @delilah: mannen.. ik ken het helaas.. hier denkt vriend lief ook vaak : ikke ikke ikke en de rest kan stikken dat is echt niet leuk.. @denice: vervelend nieuws meid @binna: leuk dat baby zwemmen meid! @petra: Gefeliciteerd! @rebbel: super dat de uitslag goed was! zo dat was weer een poging! --------------------------------------------------------- Djayden valt nu zomaar in slaap elke avond zonder te huilen \/ hopen dat het ook zo blijft.. Vandaag een wat mindere dag voor de rest.. mijn opa zou eigenlijk jarig zijn vandaag Voor de rest hier nog steeds niet ongi.. Nog 18 dagen en dan weten we meer hoop ik.. Groetjes
ow nee he meid! dat is ontzettend schrikken, maar het hoeft niks te betekenen hoor! ik had het in de zwangerschap van Milan ook in het begin! en in het zkh zeiden ze dat het vaak voor komt en als je al een kloppend hartje hebt gezien is de kans dat het mis gaat maar heel klein! is het veel? anders even je vk bellen. dikke knuffel! liefs rebbel
Lieve mama van Roos, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook voor oma. Ik heb alles terug gelezen maar er blijft maar weinig hangen Excuus daarvoor. In alle eerlijkheid, ik heb even wat anders aan mijn hoofd. Het is inmiddels duidelijk wat me mankeert. Er zijn onregelmatigheden (oftewel tumoren) ontdekt in mijn darmen. Ik ben al een keer eerder in behandeling geweest voor darmkanker een aantal jaren geleden. Helaas is het weer terug gekomen en dat is geen goed nieuws. Dit wordt ziekenhuis in en uit en in en uit. Ik zie het meest tegenop om mijn mannetjes niet te zien als ik opgenomen ben. Wel heb ik er vertrouwen in dat het allemaal weer goed komt Ik zal hier dus niet zoveel zijn. Ik lees regelmatig op ZP maar reageer eigenlijk altijd maar even kort (meestal) op de andere topics. Ik vind het zo vervelend dat ik niet goed kan reageren op jullie lieve dames! Goed, het hoge woord is eruit (Austin, hoef jij ook niet geheimzinnig te doen ). Ik weet wat het is, ik weet wat ik moet doen en ik weet dat er een goeie kans is dat het allemaal weer goed komt. Ik weet ook dat het een rottige tijd gaat worden maar ja, ik moet nog heeeeeel lang mee met mijn mannen! Iedereen een fijne avond en alvast een hele fijne meeting groetjes, Elle PS: Oh Daisy, dat is schrikken maar volgens mij hoeft dat niets te betekenen hoor. Morgen even de VK bellen?
@daisy: heb je krampen? Het hoeft niet meteen mis te zijn meid.. ik heb ook met djayden 2 keer bloedingen gehad en was niks! Ga voor je duimen dat alles goed is
ow nee elle, hier schrik ik heel erg van... fijn dat je zo positief bent! heel veel sterkte met alles! weet verder niet zo goed wat te zeggen...
jeetje meis dat moet schrikken geweest zijn. maar je klinkt vol goede moed. (heel goed positief zijn is een goede karaktertrek) je moet inderdaad nog lang mee met je drie mannen dus hup! ik wens je veel sterkte toe in deze toch wel moeilijk en bange tijd. wat gaan ze nu doen?
@ daisy als je het niet vetrouwd zou ik gewoon de vk morgen bellen. @elleny dikke knuffel. een heel veel sterkte en liefde voor de komen de tijd. en kom maar lekker je hard storten bij ons je hoeft niet te reageren. en houi je ons ander op de hoogte via pb. bij een van ons. Dike kus