Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Aykietje, nou wat mooi dat Stan het zo fijn heeft gehad bij zijn oppas! En jij kon er vandaag dus ook weer even lekker in komen.

@ Marleen, fijne avond nog en slaap lekker straks!

@ Schatje, 1 kilo in 2 maanden en 5 cm. Netjes dus! Hé, go Djayden! :thumup:

@ Daisy, oeioeioei. Is het veel? Ik zou even je vk bellen!

@ Elleny, jeetje meid, dat is ook wat! Ik weet even niet wat ik verder moet zeggen dus: *dikke megaknuffel* Ik bewonder je positiviteit!

Nou, alle flessen gingen vandaag leeg! Mijn eigen Silke is weer terug. Nou hopen dat die mijn eiegn zoon morgen ook weer terug is en dat dwarse draakje wegblijft....

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    jullie zijn schatten!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Elle,oh wat erg voor je zeg!
    Ik wens je komende tijd heel erg veel sterkte en kracht voor jou en je mannen!
    Weet je al wat over wanneer je naar het ziekenhuis gaat en wat ze precies gaan doen?

Dikke knuff!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank voor jullie lieve reacties.
    Ik kan geen vk bellen want die heb ik niet,wacht wel tot morgenvroeg..
    Het is niet overdreven veel maar wel wel echt helder.
    Fijn om te horen dat meerdere meiden dit hebben gehad tijdens hun zwangerschap,ik dacht dat helderrood meestal betekende dat het niet goed zat..
    Ik ga lekker zo mn bedje in,jullie horen het morgen weer!

Thanks!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik denk nog snel even kijken op zp en nu zit ik hier gewoon met kippenvel op mijn armen:

@Daisy; Zoals al eerder gezegd het hoeft niks te betekenen. Ga je de VK bellen? Succes!

@Elle; Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Héél veel sterkte de komende tijd. We snappen het echt wel als je hier niet reageert, maar we hopen wel dat je ons op een of andere manier op de hoogte houdt. Dikke knuffel!

Groetjes Silvia

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico,
    ik heb het boek 'lekker slapen zonder huilen' van elisabeth pantley gekocht. helemaal mijn methode voor zover ik het nu gelezen heb.
    ze zegt dat het wel belangrijk is dat je ze leert om in bed in slaap te vallen. maar dat je ze wel kunt helpen door ze er slaperig in te leggen.
    het gaat voornamelijk over doorslapen (wat hier geen probleem is) maar ik heb er ook veel aan voor het in slaap vallen. kost wel 20€.

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@ Daisy: ik had het met 6 wk en nog een keer met 16wk dus zegt helemaal niks meid..
    maar ik snap je gevoel wel.. :(

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Daisy, schiet me ineens te binnen dat een vriendin van me dat ook gehad heeft. Bloedingen tot aan de zestiende week (of zelfs nog langer), en dat bleek te komen door een laagliggende placenta. Ze is eind november van een prachtige en gezonde dochter bevallen!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heel klein. ongeveer een maat kleiner is mijn ervaring

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    elle ik schrik van je bericht, dikke knuffel

daisy, ik heb heel erg veel gebloed, bij saf, en bij anissa nog meer. en tochis het goed gegaan.
    bloedverlies en krampen is niet goed, maar bloedverlies is best vaak onschuldig

goed zo jayden, slapen zonder huilen is veel fijner

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, vanavond gesprek op school gehad, schooladvies van mijn dochter

gymnasium! ben trots!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Noura, super! daar mag je heel trots op zijn! :thumup:

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Petra: Meid van harte gefeliciteerd.

Daisy: Meis dat is schrikken, gewoon morgen even bellen hoor.

Elly: Meid tjee wat een nieuws. Heel veel sterkte in deze hele moeilijke periode. Dikke knuffel voor jou en je drie mannen.

Hier gaat het nog steeds prut! Ga deze week zeer zeker nog niet werken en hoop thuis een beetje tot mezelf te komen.
    Ik ben somber, maar waarvan? Kan eigenlijk niks verzinnen, dat is het vreemde. Ben gelukkig met mijn man, heb een super lieve en makkelijke dochter en toch zit ik niet lekker in mijn vel. Rara? Hormonen?
    Neem er maar even de tijd voor en hoop dan maandag weer met volle kracht aan de gang te kunnen.
    Hopelijk zijn de bloeduitslagen snel binnen.
    Linka: wanneer had jij laten prikken?

Duik nu snel mijn bedje in.

Allemaal een dikke knuffel.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elle, wat naar om te lezen. ik snap dat je hoofd er vol van is. weet je al wat voor behandeling je gaat krijgen? hoor het graag als je er over wil vertellen. wat naar idd dat je dan naar het ziekenhuis moet en die tijd je kleintjes moet missen.
    ik geloof dat het helpt als je er zo positief tegen aan kijkt, maar er zullen ook ongetwijfeld momenten zijn dat je het niet ziet zitten en het zal ook best opluchten om af en toe de emoties van je af te huilen of schelden. natuurlijk mag je ook hier je verhaal doen zodat we je kunnen steunen.
    hou je taai meis! ik denk aan je.

daisy, vervelend dat bloedverlies. maakt je toch onzeker, terwijl het heel vaak onschuldig is. heb je geen buikkrampen? dat is een goed teken.

petra, :) wat een grappige manier om hier te vertellen dat je zwanger bent. je banner is hetzelfde als bij roos, dat verraadt je. de echo was dus goed? fijn hoor! en wat vond de oma van roos ervan? was ze verbaasd?

15. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Noura: Daar mag je zeker trots op zijn!

Ben nu echt weg hoor.

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vrijdagochtend dokter en snel laten prikken bij medical en maandag uitslag!

Toch niks, vreemd he! Zal wel hormonen en spanningen mee te maken bij mij en bij jou denk ik ook :( !

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

slaap lekker meiden!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Noura, je mag idd trots op zijn! Super!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: wow zo vroeg heerlijk de hele avond voor je zelf

@daisy: nee meisje niet aan denken komt goed

@ellen: oe dat is schrikken zeg jemig, je weet zelf uiteraard wat je weer te wachten staat. nu maar hopen dat het weer aanslaat en verdwijnt. heel veel en snel beterschap gewenst.

@noura: zo dat is hoog. ik kreeg ivo mavo maar ja leren was niet zo'n mijn ding, heb ik wel goed gemaakt hoor ;)

@naat: kop op, lekker buiten wandelen en genieten van alles wat goed gaat in je leven. vast de hormonen. misschien een keer heel hard huilen misschien zit dat ergens vast ofzo, ik verzin ook maar wat. huilen van geluk kan ook opluchten ;)

trusten

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Kwam ook nog even een kijkje nemen voordat ik zo naar mijn bedje ga...

@ Daisy: Morgen gelijk bellen hoor als je het niet vertrouwt! Ik heb er weinig verstand van, maar het hoeft idd niet iets ergs te betekenen...*dikke knuffel*

@ Elle: Pfff, dat is schrikken, wat heftig allemaal! Ook ik neem mijn petje voor je af, zo positief als je klinkt! Heel veel sterkte en beterschap voor jou en je mannen! *dikke knuffel*

@ Naat & Linka: ook een hele dikke knuffel voor jullie! Kop op meiden!

@ Noura: Wauw, wat een goed advies. Dat is echt iets om heel trots op te zijn!

@ Marleen: Hoe is het nu met Jasper?

Ik ga nog even tv kijken en dan zoek ik zo mijn bedje op.

Liefs!

Deel Deze Pagina