Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ alle dames bij wie het super gaat daar moet je je niet schuldig over voelen dat is alleen maar prettig! geeft anderen ook weer hoop op verbetering denk ik maar zo!

@ marleen goed om te horen dat het los komt bij jasper enne gewoon die HA helemaal suf bellen als jij je er maar lekker bij voelt!

dikke xxx

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Elle; Echt super, zo positief als dat jullie er tegenover staan. Succes vandaag en de komende tijd.

@Daisy; Succes met de echo

@Linka; Fijn dat de uitslag zo goed was. ik vind helemaal niet dat je constant klaagt. Je bent héél lief en meelevend in je berichtjes naar anderen, maar voelt je volgens mij soms bezwaard om te vertellen dat het met jou niet zo goed gaat. Maar daar zijn wij ook voor. We willen jou ook opbeuren. Je bent een schat!

@Marleen; Gelukkig is het vannacht goed gegaan. En dat onpersoonlijke gedoe; Ik ken het helaas. Toen ik me belde om me ziek te melden was de reactie: "Allweer, dat komt nu helemaal niet goed uit"

Ik ga vandaag weer beginnen met werken. Ik denk dat het juist goed voor mij is om er weer even uit te zijn.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miranda; Hier ook geen Hyves.....

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Elle: Heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis!

Daisy: Fijn dat je zo snel terecht kan, hopelijk kunnen ze de onzekerheid wegnemen!

Marleen: Fijn dat hij zo goede nacht heeft gehad. Hopelijk knap hij snel weer op.

Linka: Fijn dat de uitslag goed was! Dat was ook een spannende tijd dan voor jullie!

Miranda: Voel je niet schuldig hoor, elk huisje heeft echt zijn kruisje! Dat heb ik de afgelopen jaren wel geleerd. En na al die narigheid bij jullie gaat het nu fijn, dat is toch super! Geniet ervan!

Mijn mannetje is het zat in de box, hij heet zo lief liggen spelen maar is nu klaar...

Liefs!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, klopt, dank je wel meis!

Hopelijk lukt je wel om te gaan werken, ik ga binnenkort werk zoeken op lage pitje om even aan te wennen.... Even uit, is de beste voor mij denk ik.

Miranda, je moet ook niet schuldig voelen, met Jeslyn en Myrna gaat het uitstekend, ze zijn lief voor elkaar enzovoort, alleen met mij dat is probleem, dus wees maar trots en gelukkig zijn....

Nou ik ga nu boven opruimen en aankleden! Fijne dag!

xxx

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen! :D

Hier weer een prima nacht gehad. Tymen was twee keer wakker, maar Hilbrand is erheen gegaan omdat ik weer even wat meer last heb van mijn bekken. Silke had vanmorgen weer wat dunne poep, gisteren niet. De verpleegkundige op het cb kon nog niet echt duidelijke signalen van een tandje ontdekken, dus dat is het niet. De fles ging wel gewoon leeg. Tymen heeft uitgeslapen tot 9.30 uur. Lekker hoor!

De therapeut is vanmorgen geweest. Ze vindt dat ik goed vooruit ga. We hebben geen nieuwe afspraak gemaakt, want het gaat zo goed dat dat niet nodig is. Ik mag haar natuurlijk altijd bellen, maar voor de rest is het oefeningen doen en me aan de leefregels houden en dan gewoon zo doorgaan. Weer een stap vooruit! :D

@ Naat, balen meid dat je niet zo fijn voelt nu. *knuffel*

@ Lauwie, Silke was vanmorgen ook helemaal hees. Gistermorgen ook al maar daar heeft ze de rest van de dag geen last meer van gehad. Misschien kun je een ui onder haar bedje zetten, zodat ze wat minder benauwd wordt. Hoe is het met je kat? En de kat van de buren alweer thuis durven komen? Hihi, mooi gezicht, die groe tuitbeker bij dat kleine koppie!

@ Aykietje, bedankt voor het aanpassen van Silke haar gegevens! Wij hebben die bal ook, alleen dan de oudere versie, nog van Tymen. daar heeft hij superveel mee gespeeld! Ik denk dat dat rode komt van al het sabbelen. Kun je weinig aan doen vrees ik. Wangetjes kun je nog insmeren, maar handjes niet!

@ Kimm, oh jakkie! Ik kan nog niet eens autorijden, dus ik snap best hoeveel pijn je gehad moet hebben!

@ Austin, kon je niet slapen meid?

@ Delilah, poeh wat een avontuur op de avond zeg! Heb je nog even lekker geslapen? Die van mij snurkt ook ze vreselijk. Ik moet altijd eerder dan hem slapen, anders kom ik nooit in slaap!

@ rebbel, werkze en succes met niet snoepen! ;)

@ Petrabr, hoe voel je je eigenlijk? Al last van ochtendmisselijkheid?

@ Alieke, he dat is balen zeg, zulke nachten! Zeg maar tegen Danique dat ze daar nou echt eens mee op moet houden! ;)

@ Daisy, succes straks in het ziekenhuis! Ik denk aan je en duim voor je! Ben benieuwd hoe het op het cb gaat zijn!

@ Elleny, sterkte in het zh vandaag! Ik denk aan jou! Wat goed dat jullie het zo bekijken. Zo bekijk ik mijn BI ook altijd, maar jouw situatie is toch wel even wat anders. Maar je kunt het aan, want je bent echt supersterk!Liga is vooral bedoeld om ze te laten wennen aan stukjes en oefenen met eten van hardere dingen. ik geloof niet dat eerste stap Liga echt voedingswaarde heeft, tot 6 maanden hebben ze dat nog niet nodig.

@ Denice, oh gut, heb je hem nou weer thuis! Sterkte! ;)

@ Linka, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

@ Miranda, daar moet je je niet lullig over voelen, maar lekker van genieten! Jullie hebben al zoveel mee gemaakt, mag het dan nou ook eens keer helemaal lekker gaan! Als het iemand gegund is dan ban jij het wel!

@ Marleen, nou gelukkig dat het ietsje beter gaat met Jasper. Is hij nog steeds vrolijk?

@ Mik, ben zo blij voor je dat het weer goed gaat met Donique en jou!

@ Duster, werk ze! Ik wil ook wel weer, maar nog niets gehoord helaas!

Ik heb het cb gebeld, ik word straks terug gebeld door de verpleegkundige van gisteren. Ik wil het even met haar bespreken ipv met die muts die de afspraken maakt.

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ miranda en setteke nee had ff een slapeloos nachtje achter de rug

setteke inderdaad achteraan zitten hoor je niet zomaar laten afschepen!

xxx

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh wilde nog iets vragen voor ik echt weg gaat hier ( na aankleden en hele hupsebubs in huis)
    Emy was gister beetje huilerig en wilde alleen maar op schoot zitten eigenlijk. of in ieder geval bij me zodat ze me zag. wilde haar fruithapje ( mango :confused: ) niet en groente hapje niet ( bruine boontjes en appeltjes :confused: ) wilde niet drinken. dus ik denk misschien geef ik haar dan venkel thee in een flesje maar dat wilde ze ook bijna niet drinken :S nou ja gisteravond was het ook niet veel 90 ml gedronken uit een flesje. ( ik denk doe even kolven in een flesje zodat ik zie dat ze iets op heeft) heeft in totaal 250 ml gedronken over de hele dag heen verspreid. nou vanmorgen 100 ml op hoeveel moet nu eigenlijk gedronken worden ik zag wel iets voorbij komen van de week maar kan het niet meer vinden :S

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja vreselijk dat tie nu thuis is hij is zoooooo zielig !

nou had ik net dus in een klein laagje water zachtjes een peertje opstaan met appeltje zodat het strakjes kan afkoelen voor emy. nou ben ik dus zo druk bezig geweest met emy in bad doen en aankleden en dokter bellen en gewoon teveel vergeet ik dat het opstaat. heeft me vriend de deur dicht gedaan van de keuken want hij vond het zo raar ruiken. dus ik helemaal vergeten dat dat opstaat is het hele verfikt pannetje naar de maan natuurlijk staat nu te stinken op het balkon. ECHT MANNEN DIE WIL JE NIET OVERDAG BIJ JE IN HUIS HEBBEN AFENTOE BEMOEIEN ZICH MET ALLES.

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    O veel te veel om bij te lezen.

Dus alleen maar even aan Petra: Gefeliciteerd!

Hier nog geen kriebels hoor!
    Zullen er ook echt niet komen!

Ik ga even Renske eten geven en Jelle aankleden (willen allebei niet slapen.

liefs

Philly

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Daisy, wat vreselijk spannend zeg! ik kan me je ongerustheid en angst helemaal voorstellen. Fijn dat je zo al kan komen. En hopelijk groeit jullie kindje nog goed en zie je een prachtig kloppend hartje!

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    WAHAHAHA, Petra, van harte gefeliciteerd zeg! heel leuk! en wat een grappige manier om het hier te vertellen! leuk! :D
    Hoe voel je je? Hoe gaat het? Al een echo gehad?

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Elleny, ook voor jou nog een berichtje. Ik kreeg helemaal de kriebels toen ik het las. Wat naar zeg! Ik vind het heel knap om te lezen hoe positief je bent.
    HOpelijk gaat de behandeling meevallen en blijf je zo sterk en positief!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, ben terug gebeld door de verpleegkundige van het cb. Die snapte me volkomen en vond het logisch dat ik toch liever twee keer kwam. Ze zei dat ze soms die afspraak van 6 en 7,5 maand in 1 keer inplannen omdat de ouders dat prettig vinden of omdat het een tweede kindje is. Nou, tegen Hilbrand werd gezegd dat het niet anders kon omdat het avondburo vol zat. Bullshit, want nou mag ik 9 februari om 19.15 uur komen. En dus op 9 maart om 18 uur. Dus die muts die de afspraken plant die lult uit haar nek, gewoon omdat zij wilde dat wij 1 keer kwamen in plaats van 2 keer! Er is gewoon plek, ik kon zelfs nog kiezen hoe laat ik wilde!

Ik heb haar nooit leuk gevonde, altijd zo gemaakt geïnteresseerd enzo. Blij dat die verpleegkundige zo'n schat is. Ze vroeg ook nog naar mij en hoe het gaat met mijn BI. Super toch!

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Austin, waarom kon je niet slapen dan? Veel aan je hoofd?

@ Denice, wat ik altijd heb begrepen is ze minimaal tussen de 300 en 400 cc aan vocht moeten hebben. Als ik jou was zou ik haar extra aanbieden, vaker aanleggen of wat water of thee. Silke had dat vorige week ook en nou is het weer goed, waarschijnlijk een beetje ziekjes.
    Kan je man morgen niet weer aan het werk? ;)

@ Philly, slaapt Jelle 's ochtends nog? Doet hij dan twee slaapjes ofzo?

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Miranda: Geniet er maar lekker van hoor. Ik vind dat jij je portie ellende al gehad hebt!

@ Jenny: Die avonden voor mezelf ben ik erg blij mee, want dan ben ik echt versleten!

@ Denice: Ik was blij dat Jeroen weer aan het werk kan. Jeroen en vakantie hebben thuis is geen goede combinatie. Als we weggaan wel, maar thuis...

@ Setteke: Hopelijk geen dwarse peuter vandaag :) Thomas valt heel erg mee vanmorgen, die loopt lekker te keutelen in zijn pyjama. Het klinkt alsof het met jou zelf steeds beter gaat. Goed je oefeningen blijven doen en op tijd je rust nemen he?!

----------------------------------------------------------------------------

Jasper heeft net geslapen en werd weer met rode appelwangen wakker. Weer een beetje koorts denk ik. Ik wilde m wat extra laten drinken maar hij gruwelt echt van diksap!

Ik moet zeggen dat ik zelf overal weer wat positiever tegenover sta. Tussen Jeroen en mij zit er duidelijk verbetering in. Thomas lijkt weer helemaal de oude en ondanks dat Jasper de longen uit zijn kleine lijfje hoest brabbelt en lacht hij er vrolijk op los. Ik vraag me af of de appelwangen alleen van de koorts zijn of dat er ook tandjes aan komen. Hij heeft hele rode billen en poept ineens 3x per dag. Gisteren was het best hard, maar nu ineens is het weer hartstikke dun en STINKEN! Mij hemel uit zo'n klein kontje :)!

Nou ik ben met de slaapkamers bezig en ga maar weer verder. Jasper werd wakker en heeft een beetje fruit op en vermaakt zich wel weer even in zijn stoeltje. Thomas wisselt zelf de dvd's, dus daar heb ik ook geen omkijken naar :). Hij zet een dvd op en gaat dan aan de andere kant van de kamer spelen.

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

@daisy: fijn dat je toch even langs mag komen voor een echo.. hoop dat alles goed is meid!

@denice: niet zo slim van het mannetje van je haha

@linka: mooi dat de uitslagen van je stiefvader goed waren :)

@marleen: inderdaad nog steeds niet ongi.. :(
    En fijn dat jasper het vannacht goed gedaan heeft :)

@miranda: niet schuldig voelen meid..

------------------------------------------------

Hier voor de rest niet zoveel te melden.. djayden ligt even te slapen.. zou zo wel wakker worden.
    moet nog even de afwas doen en me opmaken.. :)

Vanmiddag naar de tandarts.. :(

Ik lees af en toe even mee ..

GRoetjes

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

willen jullie op djayden stemmen op www.ikbendeleukste.nl

Djayden Bleumer
    21-07-08
    arnhem!

Zou het heel lief vinden ;)