Petra gefeliciteerd! Nog een zwangere, leuk hoor! Daisy, hoe was het vanmiddag meid? Ik hoop dat alles er goed uitzag op de echo. Elle, Jemig wat een ellende, heel veel sterkte voor de komende tijd! En kom af en toe maar even langs hier bij dit topic voor een knuffel!
hoi hoi iedereen, ik moet helaas iets medelen... wij komen niet op de meeting we moeten deze maand mega zuinig doen aangezien me vriend vorige maand te weinig heeft gewerkt we reis erheen is niet zo'n probleem maar om daar wat te drinken etc dat word hem gewoon niet... ik baal echt als een stekker en ben gewoon enorm boos... het spijt me echt heel erg... wil het liever voor geen goud missen maar goed het is niet anders...
@ Linka: Ik zit ook op nieuws van Daisy te wachten... Wat is Jeslyn lang! Of lijkt dat maar zo? @ Austin: Wat een popje! Onder de lounge staat het topic. @ Happy: Stoer! Nou dan ga ik ook spammen
@ Kimm, ach nee toch! Wat ontzettend jammer zeg! Echt balen! @ Happy, wat een vrolijke meid die Janna! @ Linka, Jeslyn is goede vrienden met het hondje! @ Austin, hihi, wat leuk! Zo Silke net uit bed gehaald. Ze heeft het keurig gedaan!
Uhm...van Jasper heb ik nog geen nw foto's op de computer. Tenminste de nw die ik heb heb ik al op hyves gezet. @ Kimm: Balen meis! Hopelijk hebben jullie het in ieder geval volgende maand wat breder, want geldzorgen is geen pretje. Ik kan jammer genoeg ook niet, had er graag bij willen zijn, maar ja...
Heb ff rond gesnuffeld via Daisy haar hyves en daar las ik dat ze een mooi kloppend hartje hebben gezien! Pfoeh! Sorry dais.... ...was een beetje ongerust....
wat hebben we toch allemaal prachtige kinderen he! @ kimm wat super jammer meis! @ all heb een priveberichtje achtergelaten bij Daisy op de hyves maar ook daar nog geen reactie....en heb haar zojuist gesmst. @ marleen ik vond Jeslyn ook al zo lang lijken! xxx
Jeslyn is ook lang laatst controle bij CB was: op 17 dec: 7090 gram en 65,5 cm groot, dus ze zal wel hard gegroeid is. In een maand van nov naar dec van 62,5 naar 65,5. Ze kan maat 74 dragen
Sorry sorry dames voor het lange wachten ALLES IS OKE! Het hartje klopte mooi,gelukkig.Volgende week woensdag weer terug,het kan nog even aanhouden de bloedingen,moest me niet te druk maken. Wat een opluchting! Ben op het bureau geweest vandaar dat ik later ben,met de meiden ook alles toppie! Voor de lijst:Fenne 7920gr en 66,3cm Linne 7940gr en 66cm Het waren hele vriendelijke kinderen(trotse mama ) Verder overstappen op opvolgmelk,groente en fruit is nu belangrijker dan de melk,ze worden echt groot,hihi... Ze mogen een boterhammetje proberen,gewoon droog en het liefst van een dag oud. Ze slapen nu,is ook zo'n gedoe,aankleden,uitkleden
@Daisy: Ik was ook al op je hyves gaan snuffelen en had het net gelezen. Van Harte Gefeliciteerd met dit goede nieuws! Geniet er samen maar lekker van. PS. Komen jullie zaterdag ook? Groetjes Silvia
Dank je ,kullie zijn echt lieve meiden,en ik wil jullie zeker ontmoeten hoor! Ik sms net naar Austin,als Lars meegaat dan komen we maar alleen is echt geen doen met 2 kids,ik kan ze niet eens tillen joh Ik zal het straks aan Lars vragen......
Daisy, dat is super nieuws zeg. Fijn hoor. En wat zijn je dametjes al groot zeg. Leuk hoor. Geniet er lekker van.