Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb nu dus ook cinababy gehaald en ga er straks mee beginnen dus ben benieuwd of het werkt...

laten jullie kleintjes ook zoveel scheetjes? haha
    :)

Onze kleine man is wat dat betreft net een grote vent! af en toe schaam je je kapot als je ergens loopt haha

Groetjes

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ons kleintje hier krijgt bv, dus ik heb geen idee hoeveel ze drinkt. Maar gisteren (dag 10) had ze volgens mij de voorspelde regeldag, want ze wilde wel elk half uur aangelegd worden, en dronk soms ook gewoon een fikse voeding terwijl ze net nog gedronken had. Knap hoor! Af en toe kwam er ook wel weer wat uit, maar al met al heeft ze denk ik wel twee keer zoveel op als de dagen daarvoor...

3. schatje1

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    aaaah schatje

hier ook een spugerd de laatste dagen, soms proest er een hele lading uit in mijn gezicht ook leuk
    maar het loopt er gewoon in stralen uit. ze lijkt er niet zoveel last van te hebben.

haha die scheetjes, nee hier geen last van.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik smeer mijn borsten ook niet in.
    anders kan je mischien reukloze olie gebruiken?

6. schatje1

haha die van mij laat scheetjes alsof die een volwassen kerel is.. ;)

Even een ander vraagje aan iedereen: hebben jullie na de bevalling al sex gehad? en hoe was jullie ervaring?

Groetjes

7. Chantico

Ik weet niet of olie op m'n borsten mag... En ze drinkt ook nog zo onregelmatig, dat ik niet kan timen dat ik na een voeding smeer, want voor hetzelfde geld wil ze nóg een slokje.

Hier nog geen sex gehad, maar ik heb er wel zin in. Lijkt me heerlijk om weer even echt intiem met elkaar te zijn. Maar ik vind het ook wel spannend...

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

even een vraagje: gebruiken degene die een ks hebben gehad ook een ondersteunende onderbroek? En zo ja, waar kopen jullie die? Hema?

Ik heb regelmatig last van mijn buik doordat het allemaal zo "hangt" zeg maar.

Over sex: hier nog niet "all the way" gegaan. Ik vloei ook nog steeds een beetje, maar we hebben het al wel gezellig gehad :) , dat was ook weer fijn! Wil eigenlijk ook nog even wachten totdat ik weer anti conceptie gebruik, alleen met condoom vind ik een beetje eng, zul je zien.....! :(

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ga een poging wagen om dit topic wel bij te houden :) , bij het topic van de augustus bevallingslijst is me dat niet gelukt.

Op 3 augustus ben ik bevallen van onze dochter!
    Ze heet Danique Marline, is 3060 gram en 52 centimeter.

De bevalling was zeer kort (5 uurtjes met bijvoorbeeld in anderhalf uur tijd van 3 naar 9 centimeter), maar zeer heftig.
    Danique had in het vruchtwater gepoept, maar toen was het al te laat om naar het ZH te gaan. Tussen de persweeën door herstelde Danique's hartslag niet en heeft de VK me een fikse knip moeten geven en hard op mijn buik moeten meeduwen om Danique binnen een kwartier eruit te krijgen. Het was even erg eng, ook de VK hield rekening met het ergste.

Maar gelukkig is alles goed gekomen en ligt het prachtige resultaat nu heerlijk te slapen in haar wiegje!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh, en sex?.......... moet ik nog NIET aan denken! :confused:
    Ik ben al bij dat ik weer een beetje normaal kan zitten met de knip en hechtingen e.d.

12. Niet meer actief

ik moet er ook nog even niet aan denken hoor aan sex,gelukkig begrijpt mijn ventje het.
    de ks is me 100% meegevallen en ook het herstel ervan, maar sex nee sorry nog even niet en ik vloei ook nog een beetje.
    ik had inwendige hechtingen met daaroverheen van die pleistertjes die zijn er nu allemaal wel af sinds een week maar die plakrandjes van die pleisters zitten er nog steeds op en krijg ik er niet af met wassen, weet iemand hoe je die eraf krijgt? vind het beetje smerig , al die zwarte randjes aan weerskanten van het litteken.
    nu weet ik wel dat je die plaktroep met nagellakremover er normaal gesproken wel af kan halen maar dat durf ik niet rondom het litteken. :(
    wie heeft er een tip?

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hoi ik was een juli mama ...maar ze wou niet komen.. Gelukkig is ze geboren op 1 augustus! Lijkt me leuk om mee te kletsen!

14. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

15. Chantico

Oh wat een schatjes weer!

Natas, we zijn op dezelfde dag bevallen! Fijn dat je weer normaal kan zitten. Waar je al niet blij van wordt, hè. Ik was zo blij toen ik weer zonder branderig gevoel op de wc kon plassen, zonder liter water om te spoelen erbij... Kleine genoegens die heel fijn zijn.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zag het in een ander topic Chantico! :D
    Ik heb een week lang onder de douche geplast, gewoon op de wc was ook weer heel fijn ;)

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden.
    Alles goed met jullie?
    Hier wel, Laureen is in één woord GEWELDIG.
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Hier even een nieuwe foto van Laureen.

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    En nog één.

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ooow wat een moppie :) Miran :D

Dit is die van ons :p

Hier lekker druk!
    En jaaaaaaa ben in bad geweest en heb me geschoren :D HEERLIJK :)

ZO lekker naar buiten, ook sinds 2 weken, even pronken :)

Deel Deze Pagina