Gelukkig dat alles in orde is Daisy! Fijn! En wat zijn de meiden al groot! Wij zullen volgende week ook te horen krijgen hoe of wat met eten, ben benieuwd... Elle, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Waar is Sjudith eigenlijk? Is ze aan het werk? Of zie ik je over het hoofd?
hebben jullie dat trouwens ook dat je lichaam nagenoeg weer normaal is maar dat je buik niet goed mee wilt?
Austin, mijn buik heb ik problemen mee, ook na bevalling van Myrna, maar na jaren ging steeds beter, dus volgende jaar wordt anders dan nu....
Haha, Daisy je komt er zo te lezen echt niet onderuit . Wat fijn om te lezen dat de echo goed was. En de meiden doen het zo te lezen ook goed. Gelukkig maar! @ Austin: Die buik van mij heb ik opgegeven. Hij blubbert en zit vol striae... Na Thomas had ik striae en na Jasper is elke vorm die erin zat eruit.... BLEH!
hee dais, wat tof dat de echo goed was! hiep hiep hoera, dat is echt goed nieuws. straks komt Andy thuis en dan ga ik de hele avond in bad en dan huppekee in bed, lekker hoor!
@austin: leuk om een foto te zien van je @vogeltje: hier nog geen kruiper hoor, vind nog wel even fijn dat hij op één plek blijft haha @duster: gefeliciteerd! @kimm balen meid @daisy: geweldig nieuws @austin: buik is nog slap maar ben ook mijn tieten verloren helaas en ja dat valt je buik meer op ben verkouden bah, maar ja eigen schuld loop nog steeds in mijn zomerjas haha
@daisy: wat een opluchting! gelukkig! sorry meiden, verder niet bijgelezen, moet over een uur weg en ook nog eten, dus ben er weer weg van! liefs rebbel
denicepino: hoe is het nu met emy? wilt ze nu al eten/drinken? ze moeten volgens mij minimaal 400 cc op een dag drinken als ik het goed heb. even ego: hier is het ook een ramp, amy is al een hele dag hulerig soms heel hard krijsen, ze wilde vanmiddag om 1 uur haar fles ook niet s middags krijgt ze wat sap en een liga die wilde ze ook al niet hebben ook huilen geblazen en nu net ook helemaal geen groentehap. iedere keer als ik haar in de wipstoel zet gaat ze heel hard krijsen en slaan met armpjes, ja dan maar geen groente hoor vandaag, dus ik dacht dan probeer ik een fles te geven van 180 cc en die heeft ze nu wel leeggedronken, ze leek me heel moe en dus hop naar bedje. leg ik haar erin begint ze weer heel hard te krijsen. ben nu al 5 keer ween kijken wat eraan de hand is, speentje teruggeven en nu slaapt ze eindelijk zegt mijn man, wat kan dat nou zijn? sprongetje? of wordt ze ziekjes? ga zo alles bijlezen sorry voor mijn egoberichtje
@ Rebecca: Hier ook een mannetje wat geen groente wil, maar ook zijn flessen niet leegdrinkt. Ik weet wat de oorzaak is bij Jasper, misschien dat Amy ook iets onder de leden heeft. Het lijkt mij niet bij een sprongetje horen.
Oja, wil je ff geen sorry zeggen voor je ego bericht! Het is toch logisch dat je wil weten wat er met je meisje is!
aaaaaaaaaaaaaaah goed nieuws voor daisy zie ik gelukkig meid! Wij moeten 3 februari naar cb.. ben ook heel benieuwd.. Ik wil djayden binnenkort proberen af te bouwen naar 3 flessen en dan meer groente en fruit.. kan ik daar nu al mee beginnen? hij is bijna 6 maand xxxxjes
daisy, fijn dat alles goed was! met alle 3 je koters! duster, we proberen de tuitbeker omdat ze geen fles wil. omdat ze alleen slokjes neemt, zit er fv in. beetje zonde om steeds bv weg te gooien, bovendien heeft ze dan honger omdat er dan niet genoeg bv is. heb het idd ook wel eens met water geprobeerd. austin, niet alleen mijn buik is flubber, maar ook op mijn dijen heb ik nog wat extra spekjes. wel begin ik nu van de bv af te vallen ondanks dat ik nog wel een 'beetje' snoep. moet straks wel erg op letten als ik met de bv stop. elle, ging het goed in het zh vandaag? kreeg je meteen uitslagen of is dat een andere keer? -------------------------- nog ff wachten tot de laatste voeding van vanavond en dan lekker de kroeg in met de meiden van de gym. heb er zin in! ben nogal aan huis gekluisterd de laatste tijd met die kleine flessenweigeraar. fijne avond allemaal!
lauwie mijn ervaring is dat je na de bv ineens meer afvalt. maar ik moet zeggen dat ik niet een beetje snoep, maar best veel. heb nu ook meer honger, maar dat komt ook door de bv nou mensen anissa is goed gekeurd! na uren in het ziekenhuis van dokter naar foto, en weer terug, met natuurlijk lange wachttijden, kwam het goede nieuws. ik kreeg het wel even benauwd toen ze bij de fotos zeiden dat de vorige fotos meer recht waren, maar what ever, het is goed! yes! en ik lees dat daisy ook goed nieuws heeft, geweldig, ben superblij meid!
@ Schatje: Op naar de opvolgmelk en naar een grotere porties fruit en groente! Volgens mij mag jij daar al mee beginnen hoor! @ Noura: Wat fijn meis! Gelukkig maar! @ Lauwie: Veel plezier meis! -------------------------------------------------------------------------- Jasper heeft het niet zo naar zijn zin vanavond. Hij heeft lekker liggen slapen, maar toen ik m net z'n fles gaf was het drama. Hij had weer koorts en wilde niet drinken. Ik heb de 3-standen speen erop gezet en dan loopt het er onderhand vanzelf uit, dus toen moest hij wel slikken. Ik was even bang dat hij zich weer zou gaan verslikken, maar dat gebeurde gelukkig niet. Net weer een flinke hoestbui achter de rug met erg veel slijm, hij klonk ook wat benauwd, dus gauw weer een pufje gegeven, zijn neusje leeggehaald en druppels erin en een zetpilletje voor de koorts gegeven. Nu ligt hij weer een beetje te brabbelen, dus zijn medicatie doet weer zijn werk. Ik zal blij zijn als dit achter de rug is. Ik ben moe en ik spring bij elk geluidje van m op om te kijken of hij niet stikt of wat dan ook, wat een zenuwen gebeuren, bah! Jeroen is repeteren met de band en ik was van plan om boven te gaan strijken, maar ik geloof dat ik de was ophang en tv ga kijken! Ik zou morgen op visite gaan, maar dat verzet ik maar. Ik ga nu niet met Jasper over straat en ergens naar toe. Nou meiden, fijne avond en tot morgen maar weer! X