Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik kwam even kijken naar nieuws van Daisy.
    Gelukkig goed nieuws gelezen!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lars: wil je zaterdag meekomen naar de meeting want wij willen jullie héél graag zien.

(we zijn erg benieuwd naar jullie prachtige tweeling) ;)

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Volgens mij ben ik tegen mijzelf aan het l*llen. :(

4. Niet meer actief

daisy:
    SUPERGOED NIEUWS ZEG!wat een opluchting.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben er ook nog hoor! Maar het is weer stilletjes hier.... Zijn jullie aan het sparen voor de meeting ofzo? ;)

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    eerst even dit:
    Hier komt dan mijn 1000e berichtje! En dat wil ik natuurlijk graag in dit topic geplaatst hebben! ;)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ah gezellig! geniet ervan!

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Oe, gelukkig Daisy! Ik was echt zenuwachtig voor je, maar wat fijn dat het er goed uit zag! het is je zo gegund!

Marleen, wat naar zeg van Jasper! hoe lang moet je het nu aan blijven zien?
    Hoe gaat het met de band? zijn ze inmiddels weer wat gestegen of moeten we weer gaan stemmen!?

Miranda, gezellig joh, lekker in je eentje kletsen! word je in ieder geval niet in de rede gevallen!

sorry, meiden, ik had het de afgelopen dagen nogal druk en eigenlijk ook even geen zin! Sorry! ik zal er deze week sowieso even wat minder zijn... en voor degene die nu gaan twijfelen: ik ben NIET zwanger!

Fijne avond verder!

Arri

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *komt alleen ff vlug zwaaien!*
    Knuffel voor iedereen!

Xx

12. Niet meer actief

ik heb een beetje bijgelezen, pff wat kunnen jullie kletsen zeg ;)
    wij mogen de 27e naar het cb , ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is, we zijn voor het laatst in november geweest dus zat er ook 2 maanden tussen.vind het ook best lang.

elleNY hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

mijn lichaam is op mijn buik na wel redelijk normaal, vind ik zelf, ;) alleen die buik is nog zo dik en lubbert, daar heb ik zo'n hekel aan, ben al zo vaak begonnen met lijnen maar ben zoooo zwak
    binnekort ga ik naar fitness, hopen dat dat klein beetje helpt voor de buikspieren.

als ik hier zo lees dat er al een aantal weer zwanger zijn begint het bij mij ook weer te kriebelen. zou zo graag weer zwanger willen zijn maar is niet slim volgens de dokter , het is beter dat eerst mijn ijzervoorraad weer helemaal op pijl is. :(
    en dat is het voorlopig nog niet

hier ook nog geen kruiper hoor, ze vind het wel leuk om op de buik te rollen maar daar blijft het bij.

ik heb amy net even getempt, want ik vond ze nogal warm ,maar heeft geen koorts, dus ik snap niet goed wat er aan de hand is. ze lijkt niet ziek maar goed dat hoeft natuurlijk nog niet zichtbaar te zijn,
    de uitslag op haar buik is nu helemaal weg,ik strijk het iedere dag in met vaseline lanette en helpt echt supergoed, alleen als ze perzik eet dan komt het terug, dus ik dnek dat ze daar allergisch voor is.
    alleen op haar schaamlipjes zitten ze er nog, soms is het wat minder om vervolgens na een vieze luier weer in alle hevigheid terug te zijn, ik weet niet wat ik er nog op kan smeren, ik heb al sudocreme, zinkolie,balneum voor de billetjes, echt vanalles geprobeerd maar niks helpt,
    herkent hier iemand dat?ik dacht dat hier iemand geschreven had dat het kon komen door tandjes?ik zie nog niks , zoals dik of rood in mondje.

marleen:
    Hoe is het nu met jasper?

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb de oorzaak van de onrustige nachten van Danique. Ze heeft haar 1e tandje.
    Vanavond voelde ik hem opeens. Het arme meisje was de hele dag al super onrustig geweest. Wilde alleen maar op de speen en verder niet.
    Toen ik vanavond voelde voelde ik opeens een giga scherp tandje onderin. Ben nu dus gelijk aan het smeren gegaan met de gengigel. Hopelijk is het nu over en kan ze weer lekker slapen. Daar hoop ik maar op ;)

Daisy, wat fijn zeg dat alles goed is met de kleine in je buik en met de 2 grote zussen :D

Elle, hoe was het in het ziekenhuis vandaag?
    Ik vind het zo knap hoe positief je bent!

Dames, ik schaam me diep, maar ben het alweer vergeten wat er is geschreven. Het lukt me op dit moment even niet om het bij te benen.

Ik ga zo mijn bedje in denk ik. En hoop op een lekkere nachtrust.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke voelt altijd warm aan als ze heel moe is. Kan dat het zijn?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, gefeliciteerd met Danique haar eerste tandje!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Binna, ik wilde stemmen op Silver, maar ik zie geen sterren staan om te stemmen?

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    hey allemaal, sorry maar dit wordt even ego want ik heb een moeilijke dag achter de rug. De cijfertjes zullen voor morgen zijn voor de dames die me een pb gestuurd hebben, ik ga jullie zeker niet vergeten.

Vanmiddag belde ik naar de onthaalmoeder om te horen hoe het met Stan was. Hij had goed gegeten, maar hij was op de moment dat ik belde aan het vechten tegen zijn slaap met als gevolg dat ik hem hoorde huilen samen met nog een ander kindje dat aan het vechten was, raar maar waar, ik herkende zijn gehuil. Ik had echt het gevoel dat hij zijn mama nodig had en ik kon niets doen... Blijkbaar is hij dan toch in slaap gevallen.

Toen ik thuiskwam rond 18 uur en mijn man iets later met Stan thuiskwam merkte ik al dat hij andere kleedjes aanhad. Stan spuugt dus zo goed als nooit. Blijkbaar was Stan goed aan het slapen en normaal krijgt hij om 16 uur zijn fruitpap. Nu sliep hij nog om 17 uur en heeft de onthaalmoeder hem wakker gemaakt. Hij is dan beginnen spugen, een half uur aan een stuk, op de duur kwam er ook gal mee en slijmen. Ze heeft hem dan geen fruitpap gegeven omdat dit dan misschien te zwaar op zijn maag zou liggen. Ze vroeg ons wel om haar op de hoogte te houden of hij thuis ook nog zou overgeven. Wanneer ik Stan terug vastpakte begon hij weer te spugen, alleen maar slijm en een heel klein beetje gal. Ik heb dan onmiddelijk een afspraak gemaakt bij de HA en we konden onmiddelijk terecht. Nog net voordat we naar de HA gingen heb ik hem nog een flesje gegeven omdat hij tenslotte bijna niets meer in zijn lichaam had. Van de 120 dronk hij maar 80 op.

Zitten wij in de wachtkamer, spuugt Stan plots alles onder, daar zat ik dan :( Stan helemaal nat, ik helemaal nat, en dit was niet alleen de 80 die er uit is gekomen maar ook nog die van deze morgend. Ik had de tranen in mijn ogen. Een dame heeft me dan even geholpen en ik heb direct naar mijn man gebeld om te zeggen dat hij andere kleedjes en een handdoek moest meegeven.

Konden we terecht bij de HA, blijkt enkel dat zijn maagje over de hoop ligt. Vermoedelijk door de stress en de drukte is zijn maagje beginnen keren dus op zich niets erg. Ben naar de apotheker gestuurd voor motilium voor baby's en dat moeten we straks even voor zijn fles geven. Hopelijk blijft die fles wel binnen.

Ik dacht eerst dat ik de oorzaak was omdat ik al twee dagen keelpijn had. Maar dat was het dus niet, Er is niets aan zijn keel. Ik zit met een ontstoken amandel en daarvoor moet ik nu antibiotica nemen.

Ik kan me nu perfect voelen hoe sommige mama's zich voelde omdat hun kindje altijd spuugde, je wordt er zo hopeloos van.

Ik heb de onthaalmoeder op de hoogte gebracht en ze zat er wel mee in, vind ik eigenlijk wel een beetje lief van haar.

Zo sorry voor dit ego bericht, ik spreek jullie morgen weer.

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja inderdaad dat wordt poetsen.
    Ik heb al een tandenborstel, nu alleen nog de tandpasta gaan kopen.
    Het is zo raar he. Voel me helemaal trots, stom he?
    Ze heeft er niets voor moeten doen (buiten pijn lijden om) en toch voel ik me zo trots op mijn kleine meisje. En aan de andere kant vind ik het ook zo jammer dat ze nu al zo groot aan het worden is, maar kan ook weer niet wachten tot ze lekker kan zitten, kruipen, lopen enzovoort.
    Het is allemaal zo dubbel!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhh, even snel hoor!

@ Daisy, wat superfijn dat alles goed is met jullie kleintje! Wat een opluchting!

@ Alieke, fijn dat je weet wat haar nu dwars zat de hele tijd!

@ all, ik voelde laatst bij Wesley ook een puntje bij de kies en nu is het weer helemaal dik van het tandvlees, is dat de normale gang van zaken als er een tandje/kiesje doorkomt?

Ben vanmiddag met Wesley naar de huisarts geweest omdat hij na lang verkouden te zijn geweest nog altijd benauwd is en hij moet nu tijdelijk een pufje :(

Verder is hij niet zo vrolijk, hij heeft echt flinke huilbuien weer maar ik weet niet goed wat er is, misschien een sprongetje?! Morgen moet ik weer werken :( bleh, helemaal geen zin in! Gelukkig is m'n man morgen weer thuis en hoef ik niet in alle vroegte op sjouw met tassen en een zware baby in 'n onhandige maxicosi ;) Allemaal een fijne avond nog verder, een goede nachtrust en tot morgen!

Deel Deze Pagina