Aykietje, wat naar zeg dat Stan zo heeft gespuugd. Wel fijn dat je zo snel bij de arts terecht kon zeg! Hopelijk gaat he theel snel beter met hem Vervelend dat je eerste dag aan het werk zo moest aflopen.
@ Aykietje, wat vreselijk zeg om je kindje zo te horen huilen als je aan het werk bent kan me heel goed voorstellen dat je je dan zo machteloos voelt. Ik het het ook een keer gehad maar ik was toen al op weg naar huis en wilde even snel boodschappen doen dus belde mijn moeder of dat oke was en toen hoorde ik 'm ook huilen.... Heb meteen geen boodschappen gedaan toen. Gelukkig is Stan niet ziek verder. Maar hij zal wel flink moeten wennen ook aan deze nieuwe situatie met werkende mama @ Alieke, dat hoort er toch ook bij als mama zijnde dat je OVERAL trots om bent leuk toch! Maar inderdaad, wat worden ze snel groot he
@ Aykietje, he wat naar allemaal! Hopen dat hij gauw opknapt. Moet je morgen ook werken? Het heerst wel heel erg hoor, de buikgriep/griep, misschien dat hij daar wat van mee krijgt. Gauw weer beter worden met je manneke, ik wil je zaterdag graag ontmoeten! @ Alieke, gek he, tandenpoetsen bij een baby van een maand of 5! Je mag best trots zijn. Weer een neiuwe fase aangebroken! @ Delilah, zo gaat het normaal niet met het krijgen van tandjes volgens mij, maar al sik er over nadenk is het wel logische. Het puntje is door, maar door de druk van de rest van de tand/kies zet het tandvlees weer verder op waardoor het puntje weer even verdwijnt in het tandvlees.
aykietje: wat vervelend te lezen dat stan zo van slag was vandaag,ik hoop dat hij snel weer opknapt. ik dacht dat ze eerst voorin vanonder tandjes krijgen en dat de kiezen later komen, bij amy zit er al een paar weken een wit puntje op de plaats waar de kiezen komen, maar dat kan toch helemaal niet?
Normaal gesproken komen eerst twee tandjes midden onder erdoor. Daarna twee tandjes midden boven en zo gaat het eigenlijk steeds om en om. Er zijn natuurlijk soms kindjes waarbij de volgorde anders is. In deze volgorde verliezen ze straks de melktanden ook weer en komen de blijvende door. (zo de tandartsassistente heeft gesproken ) Ha ha nu waren jullie er en was ik weer weg. Schiet niet op hè.
@ setteke je kan nu wel stemmen hoor ik weet niet wat het was. @al ik heb gelezen maar weet het niet meer @miranda wat een mooi scrap ben net bij me vriendin en haar kleine Fleur geweest. o wat een poepie zo klein en lieffff. Ps als jullie willen stemmen. op www.ikbendeleukste.nl silver te krommenie
mooi hoor miranda! leuk he die lesjes, heb ze ook gevolgd een tijd geleden en al tandjes, weet nog dat mijn dochter met amper 4 maanden ineens 2 tanden had. de rest was wat langzamer, en hier ook nog niets te zien hihi mijn neefje kreeg eerst de boventanden, was net een konijntje aykietje wat naar zeg, beterschap delilah wat vervelend zeg die benauwdheid, ik hoop dat wesley gauw weer zonder pufjes kan wie vroeg er nu advies over de uitslag... ik heb hier eens een olie zinkoxide mengsel op recept gekregen via de huisarts en dat werkt super. ik heb het weer gevraagd toen het op was, je meot het wel zelf betalen, maar als niets anders meer werkt is dit het middel wat het bij ons wel doet. dus hebhet altijd staan voor nood
@vogeltje hier ook iemand die al wil gaan kruipen hoor. En hoe hij het doet maakt niet uit maar hij moet en zal vooruitkomen. @Daisy gefeliciteerd met je goeie echo. Ik lees iedere dag trouw mee . Vaak zou ik willen reageren maar doe het vaak niet. Jullie hebben al een vast kluppie. Maar ik vind het altijd heel erg leuk om jullie verhalen te lezen. Groetjes Bumba.
Heej Bumba, hoe is dan met Dean? Aykietje, beterschap, het is niet zo leuk, kan ik me wel voorstellen.....!
Heej meiden! Ik ben er nog wel hoor! Maar idd veel gewerkt en vandaag was ik vrij maar was het superdruk! Mijn zus is een beetje in de war dus die moest ik even ondersteunen...ze komt zo ook weer! Ik beloof dat ik vrijdag....dan ben ik vrij....echt ga reageren... Heb wel eindelijk een voorproefje van de fotoshoot binnen En ik ben superblij!
@judith: wat een lekker wijffie! @bumba: waarom klets je niet gezellig mee? je bent welkom hoor! @aykietje: he wat naar meid om je kleine man zo te horen huilen terwijl je op je werk zit! gelukkig valt het mee, hoop dat hij zich snel beter voelt! @alieke: lekker trots zijn op je meissie hoor! ik ga slapen! truste meiden! liefs rebbel
Zo, nog ff gauw voor ik mijn bedje in ga, heb het koud! @ Miranda, mooi hoor! @ Binna, dan ga ik zo nog even kijken. @ Noura, dat is idd goed spul die zinkoxide op oliebasis! @ Bumba, ah joh, gewoon reageren op wat je wilt hoor. We hebben dan misschien een vast cluppie, maar we staan open voor iedereen. Hoe is het met Daen? @ Sjudith, wauwie, mooie foto's! Hoe is het nou met Giulia? Nog koorts? Jullie stemmen ook op mijn meisje he? (kan gewoon tig keer achter elkaar....vind ik wel een beetje raar!) Welterusten allemaal en tot morgen!
Hey allemaal, bedankt voor de reacties, even snel laten weten dat Stan 240/7 (op aanraden van dokter) zo goed als leeggedronken en het bllijft zitten in zijn buikje! Had een half uurtje eerder een imodium zetpil gekregen. Morgen ook nog twee zetpilletjes voor zijn maaltijden en hopelijk gaat het dan beter. Nu ga ik slapen want ik ben heeeeel moe!
marleen en arri, bedankt! het was heel gezellig! noura, dan nog meer afvallen? . en met een 'beetje' bedoelde ik eigenlijk een boel . heb zoveel zin in koekjes en snoepjes maar jij bent altijd al dun he? mijn ervaring is dat dunne vriendinnen na een zwangerschap nog dunner werden en dikke vriendinnen nog dikker... dat belooft niet veel goeds voor mij al was ik net voor mijn zwangerschap niet meer dik. we zullen wel zien en anders ga ik na de borstvoeding mijn best er weer voor doen. setteke, het gaat gelukkig goed met de kat. en de kat van de buren is sinds een half uur ook weer terecht! gelukkig want ik was bang dat ze onze kat gingen haten. aykietje, wat een stomme stressdag! hoop dat het morgen beter gaat! sjudith, supergave foto's! die met die vleugels is echt mooi! en die met de beentjes in de lucht schattig! miranda, na 1 lesje? knap hoor! alieke, al tandenpoetsen, wat wordt ze dan al groot idd! sorry dat dit bericht voornamelijk ego is. slaap lekker allemaal!