Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kunnen jullie ouders dan niet even bij bespringen dan? :(

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Ach meis, je kunt toch niet alles onthouden en het z'huis klinkt altijd gelijk asof er iets aan de hand is!

Berichtje 900....

3. Marleen2109

@ Linka: Mijn vader is hartstikke ziek, dus mijn ouders is geen optie. En mijn schoonouders hebben de kids van m'n schoonzus want gisteren heeft m'n zwager een kijkoperatie gehad om te kijken hoe het er voor staat met zijn hart en hij gaat nu een revalidatieproces in. Dus ja om ze dan ook nog met de mijne op te zadelen...

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    marleen, dikke knuffel meid! is niks aan zon emo dagje! ;)

linka, geeft niet hoor!

och gerem...
    mn mannetje lag net bij me op een dun boxkleed ik dacht dan is het makkelijker omdraaien, maar ik zag even zo gauw niet dat hij op zijn buik lag tot ik een bons hoorde, was hij terug gedraaid en stootte zijn hoofdje, dus brullen, maar gelukkig was het snel weer over, meer de schrik denk ik!

maar hij heeft de smaak nu te pakken hoor! ben echt trots op mn mannetje! :D

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Nou Silke was wel moe. Die viel na de fles gisteravond op mijn buik in slaap (oh wat heerlijk!) en vanmorgen heb ik haar om half 9 maar eens wakker gemaakt. Nu is ze ook weer in coma.

Hilbrand was vannacht het spoor ook bijster. Op een gegeven moment begon Tymen te huilen, dus hij gaat eruit, gaat hij naar Silke! Ik hoorde een deur, maar Tymen bleef gillen. Stond hij bij Silke dus. Dus ik gauw naar Tymen. Die weer rustig, dus ik haal Hilbrand bij Silke vandaan en vraag wat doe jij nou? Tymen huilt, zij niet! Hij zo van, ja maar ik hoorde haar. Ik zei dat dat niet kon, want dan had ik haar ook wel gehoord. Dus ik zei, waarom ging je nou niet eerst naar Tymen terwijl die lag te krijsen. Zegt 'ie: Beschuldig jij mij ervan dat ik beide niet genoeg aandacht geef? Huh? :confused: Waar heb je het over? Werd hij nog boos ook! Wat een raar figuur! Hij had het laatst ook. Tymen brult, hij gaat overeind en probeert zijn wekker uit te drukken! :confused: Volgens mij is hij een goede kandidaat voor Alzheimer ofzo! :)

@ Aykietje, wat mooi dat stan zijn voeding binnen heeft gehouden. Hoe gaat het nu?

@ Lauwie, gelukkig van jullie kat en die van de buren!

@ Sjudith, werkze!

@ Daisy, oh wat spannend allemaal. ze worden groot, die meiden van jou!

@ Rebbel, ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat ik nog even zou wachten met zwanger worden!

@ Marleen, ik zou toch maar even gaan liggen vanmiddag als je ventjes slapen. Ze hebben niks aan je als je straks kapot gaat van vermoeidheid!

@ Happy, zo gaat het op mijn werk ook altijd hoor! Kunje de kleine niet bij een buurvrouw brengen werd me dan gevraagd. Eh, hallo, wat denk je zelf?

@ Delilah, ga eens aan het werk, joh! ;)

@ Pollewops, ben jij dat Rebecca? Er staat Pollewops en de naam Amber in je banner?

@ All, volgens mij moest Esprit idd naar het zh voor een echo. Ze is ook steeds druk met werken dus misschien dat we daarom niets hebben gehoord.

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja moet ik ook doen, wil geen risico lopen!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    :) Nee Esprit ligt niet in het ziekenhuis,ze moest voor een echo gister :)
    Wil niemand ongerust maken hoor,ik had alleen verwacht iets te horen van Vera,heb haar 2 mailtjes gestuurd vandaar dat ik het alleen vroeg aan Linka want jullie zijn toch buddy's?
    Ik dacht misschien heeft Linka wat gehoord maar ook niet,afwachten dus.

Hier kregen de meiden 4x210+7 en nu moeten we dus kijken hoe het gaat met groente en fruit anders krijgen ze nog maar 3x180+6 en groente en fruit dan.
    Het belangrijkste is nu de melk niet meer...
    Vind het wel heel leuk hoor,ben benieuwd wat ze allemaal lusten en wat niet.

@Delilah,hoe gaat het nu met Wesley?
    Ik heb er denk ik overheen gelezen ofzo,heeft ie nu ook zo'n pufding?
    Hup en nu aan het werk jij ;)

@Rebbel,zou het even navragen bij de huisarts idd,ik zou niet zomaar zwanger proberen te raken maar dat is ieder voor zich uiteraard!

@Rebecca,het vloeien is wel wat minder en nu donker(sorry),zal blij zijn als we weer een week verder zijn,dan mag ik weer voor een echo....
    Lees hierboven hoeveel ze nu gaan drinken(als alles goed gaat ;) )
    Vlees en vis mag ook maar hoeft niet perse,een boterhammetje met boterhamworst of leverpastei is voldoende.
    Hoe gaat het met jullie?
    Komen jullie ook zaterdag?

@Marleen,dat is idd heftig,pff ik snap dat je doodop bent,laat de boel maar eens lekker de boel en idd vanmiddag maar eens naar bed,het huishouden komt wel weer hoor,en anders manlief een keer lief aankijken?

@Happy,wat zei je,mag ik mn kind meebrengen dan?
    Hebben hun geen kinderen?
    Hier slapen ze nu ook een beetje minder,ik zou willen dat ze wat vaker wakker zijn,het zij echte slaapkoppies joh,slapen nu nog...

@Vogeltje,hier ook nog geen kruipen hoor,het volledig omrollen is nog niet gebeurd,wel van buik naar rug maar niet van rug naar buik,er zit een arm gruwelijk in de weg,hahah..

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @setteke,sorry maar ik moest ff hard lachen om je man :)

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @daisy: is odd leuk hoor hapjes geven! veel plezier! :D
    nee ik zou ook echt niet zomaar proberen zwanger te raken, dan bel ik zowiezo eerst naar de ha, maar ik moet gewoon even wachten, dan weet ik zeker dat het geen kwaad kan! mag tot eind februari niet zwanger raken, nou het is zo maart! ;)

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat mag! Tis ook best grappig! :D

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    moest vooral lachen om het stukje met de wekker! het is heel herkenbaar, mijn mannetje slaapt ook altijd zo diep en doet dan soms ook de gekste dingen! :)

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja Dais, pikken die meiden van jou dat zomaar, minder in de fles? Als ik dat bij Silke doe is het huis te klein!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, hahahaha... Moest ook hard lachen om je man achter mijn pc, had de mijne kunnen zijn ;) gelukkig vroegen mijn collega's niet waarom ik zo moest lachen :) Mijn man zou 'n keer in de eerste weken Wesley's nachtvoeding doen en toen zei ik dat hij eruit moest voor de fles zei hij "oh ja" en dook onder het bed :confused: dus ik, wat doe je nou? Ja, de fles zoeken toch? Maar goed dat wji meteen wakker zijn bij het eerste snikje ;)

@ Daisy, ja gister bij de ha geweest en Wesley moet nu een pufje als hij erg benauwd is dus dat mag ik fijn zelf uit zoeken? Liever niet elke dag maar als het echt nodig is dus we moeten maar even zien hoe dat gaat.

*ga weer hard aan het werk* :oops:

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat dacht ik ook net Delilah, zoiets overkomt mij echt nooit! Ik hoor elk zuchtje! Ik zal hem vanmiddag eens vragen of hij het nog weet!

Oh mijn meisje is wakker, ik zal haar eruit halen!

15. Marleen2109

@ Setteke: ***Proest***
    Ik heb wel even hard gelachen om die man van je, maar ik denk dat ik vannacht net zo wezenloos was als hem :). Ik vraag me sterk af of hij het zelf nog weet :)

@ Esprit: Nou haal ons dan zelf maar even uit de spanning...JOEHOE!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn man is echt zo'n coma-slaper, die is helemaal knock-out! Hij is toen hij nog thuis woonde, was al wel boven de 20! een keer toen hij 'snachts ging plassen naar de verkeerde slaapkamer gelopen en tussen z'n ouders in gaan liggen hahahaha.... Dat was nl. z'n oude slaapkamer :)

17. Marleen2109

Uhm, ik moet nu even achter de laptop vandaan geloof.... Thomas heeft chocolade gepikt uit de la en ziet nogal bruin :oops: en boven ligt iemand te huilen die vast trek heeft in zijn fruithapje!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihihi, Thomas alweer zijn eigen kleur? Zou Tymen kunnen zijn....

Oh ja dames, uiteraard mogen jullie nog wel een keer stemmen op Silke. Kan elke dag zo vaak je wilt. :) O:)

www.ikbendeleukste.nl

Silke uit Akkrum (9 augustus 2008)

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hai Meiden,

Hier gaat het nog steeds niet zo lekker allemaal.
    Vandaar even alleen maar ego.
    Ik blijf last houden van mijn spieren en slaap door de pijn erg slecht. Slaap ik eindelijk, wil ik me omdraaien en dat doet pijn dus ben ik weer wakker. Echt zo vervelend.
    Vanmiddag heb ik weer overleg met de huisarts, ben heel benieuwd wat zij gaat zeggen.

Wil maandag toch weer beginnen met werken, ben al zo druk en na 1,5 week thuis zal er helemaal veel werk op me liggen te wachten.

Sophie is vandaag aan het wennen bij het KDV. Ben heel benieuwd hoe het gaat, gelukkig mag ik haar over een uurtje weer halen.

Ik kom vanavond nog wel even langs.

Dikke knuffel allemaal.

20. Niet meer actief

setteke;
    ja foutje!

ik had vanochtend een vriendin op visite, ze had ingelogd op de site, maar had vergeten uit te loggen dus ik ga nadien erop en had niet in de gaten dat zij nog ingelogd stond,dus ga vrolijk berichtje typen, stom stom stom.
    maar was wel heel gezellig overigens, haar dochtertje is even oud en ze hebben samen in de box liggen kletsen, sjonge was een herrie, de een wilde nog harder gillen dan de ander.

Deel Deze Pagina