Meiden, ik kom snel weer kletsen hier hoor! Het is even heel druk en ik wil, zoals Arri al doorhad , eerst alles bijlezen (scannen) hier. Dus als ik nu maar even een paar minuutjes tijd heb voor het forum, check ik alleen de baby&dreumes en borstvoedingsforums... Maar ik kom hier snel weer meekletsen hoor, mis jullie wel! Het gaat wel heel lekker weer hier. De bv is weer op sterkte, Ise is sinds gisteren weer super vrolijk en tevreden. Ik vrees dat de onrustige weken hiervoor toch echt nog de naweeën van de 19-weken-sprong waren (heerlijk om het daar op te kunnen schuiven ) Ik (we) geniet(en) zóó van ons meisje! Mik, ik las dat je een topic van je dat je na lang zoeken eindelijk ontdekt hebt dat je meisje zo onrustig is door kma, en dat je nu, met andere voeding, een heerlijk tevreden en vrolijk kindje hebt! Goed dat je niet hebt opgegeven en geniet van je vrolijke dame!
hallo meiden, Ik ben nog steeds niet bij, maar ik las een vervelend bericht van Elle, dus die wil ik heel veel sterkte wensen. Verder gaat het hier wel goed, Renske valt sinds een week zelf in slaap in haar bedje. De truc hier was: een knuffelkonijn, daar ligt ze mee te kletsen en knuffelen en dan valt ze in slaap. Zelfs 's nachts, wat betekent dat ze na de nachtvoeding gewoon in haar bedje gelegd kan worden zonder dat ze eerst 2 uur ligt te krijsen. Het voelt alsof we de loterij hebben gewonnen! Nou wil het feit dat Jelle nu overdag niet meer slapen wil. hij deed altijd een ochtendslaapje, maar het is nu elke dag dram (ik wil niet bedje, mama), dus ik ga kijken of ik een beetje kan schuiven met de tijden, zodat hij toch slaapt, want hij heeft het wel nodig. Om 11 uur heb ik hem er gelukkig nog ingekregen. Ik zit er trouwens aan te denken om me te laten steriliseren, weet iemand of dat kan na een keizersnee, of moet je dan enige tijd wachten? Ik weet gewoon zeker dat er geen derde hoeft te komen. Mijn moeder zei gister dat ik misschien moet wachten, maar ik zei: als ik weer zo'n kindje als Renske zou krijgen zou dat te veel druk op mij, mijn man, ons huwelijk en ons gezin geven en dat heb ik er echt niet voor over. Ik hou zielsveel van Renske en zou haar nooit willen missen, maar we hebben onze handen er vol aan. Het wordt nu gelukkig wat beter, het spugen en krijsen is voorbij en ze wil ook slapen in bed, maar een roze wolk is het niet geweest (bij lange na niet) Vanmiddag mag ik weer gaan werken op therapeutische basis. ik heb duidelijke afspraken gemaakt en ben blij dat het zo goed geregeld is. (ik mag elke 20 minuten pauze en heb aangepast werk, ook hoef ik maar 16 uur te werken, in blokken van 4 uur) Nou dat was mijn enorme ego-bericht. Alle meiden met goede echo's; gefeliciteerd. Alle meiden die ene knuffel nodig hebben:***knuff*** Ik ga even snel eten nu de kinders op bed liggen, want om 13.00 mag ik aan de slag liefs Philly
Elle, ik heb alleen even teruggezocht wat er met jou is. Ik schrik er behoorlijk van! Je klinkt 'strijdlustig' en vol vertrouwen. Ik wens je veel veerkracht toe om toch zo veel mogelijk te kunnen genieten van het moois om je heen (je mannen!) zo lang je met onderzoeken en behandelingen bezig bent. Knuffel!
lauwie ik ben wel wat zwaarder dan normaal maar vind dat niet erg. en mijn buik is ook nog wel slap, maar ook dat weet ik dat dat wel bijtrekt. judith wat een gave fotos! daisy hoe is het gegaan met de voeding en hebben ze lekker gegeten? rebbel ik weet niet maar als je het echt zeker wil weten kanje het dan niet aan de arts vragen? arri jammer dat de band uit de wedstrijd ligt delilah ik werd bijna 5 weken geleden ongesteld, en als mijn cyclus normaal zou zijn dan had ik het dus al weer moeten worden, maar nog niet, heb normaal een cyclus van 28 dagen. ben dus overtijd, maar dat komt vast door de borstvoeding oh makkelijk kunnen ze soms denken op het werk he, ik werd gister gebeld of ik vanmiddag even kon werken , nou dat lukt dus ook niet setteke mannen, af en toe ..... hihihi delilah dat zal raar wakker worden zijn voor je man, tussen zijn ouders naat knuffel philly werk ze ben benieuwd naar de echo van esprit ik werd straks door het ziekenhuis gebeld, de rontgen, ze willen dat we nog een keer terugkomen want de radioloog had wat gezien en wil nog eens kijken. ik schrok me helemaal wild. vroeg me gelijk af wat die had gezien, maar was dus wel de heupen. vind het toch ook wel raar hoor. vandaag wouden ze eigenlijk maar dat lukt mij niet, dus word het morgen ochtend gaan we weer..... ik probeer altijd positief te zijn, en me niet zo druk te maken tot we meer weten, maar vind het nu wel moeilijk
thanlks jaja vandaag wezen winkelen met onze muppet en ze viel gewoon terwijl we stil stonden en slaap in de maxi-cosi, Normaal moesten we dan wiegen en doekje over haar ogen doen. ook is ze heel lang wakker geweest en geen een keer gehuild. ik heb gewoon een super makkelijk kindje nu die je overal naartoe kan nemen !
Het valt ook niet mee hoor. Gelukkig doet Ard de kindjes 's morgens aankleden, voeden en wegbrengen. En 's avonds haalt hij ze weer op. Want dat haal ik echt niet met mijn reistijd. En ik vind dat jij het knap doet hoor met je mannetjes allebei thuis. Dat is eigenlijk de reden dat ik 32 uur ben gaan werken, werd helemaal gek thuis. Zwangerschap gaat ook nog goed (tenminste daar ga ik van uit). Niet zo heel vaak misselijk, maar als ik het ben dan is het voor een goeie. Ben wel 's avonds helemaal gebroken. Vandaag ben ik ziek thuis. Ik was rond 5 uur vannacht zo beroerd en hondsmoe, dat ik de wekker maar uitgezet heb. Morgen gewoon weer beginnen en vandaag lekker uitrusten.
Ik ben ziek en voor het eerst zie ik zo scheel dat ik nog niet terug gelezen heb. leuk werken met virussen ;( heb ze volgens mij meegnomen naar huis ik ga weer onder de wol
@Philly, eigenlijk geen idee of je zou moeten wachten na een keizersnee. Ik dacht eigenlijk dat ze deden steriliseren via de baarmoedermond (of bedoel je het zo niet?). Na deze zwangerschap wil ik me ook laten steriliseren, baal er alleen van dat we dat niet vergoed krijgen (beperkt aanvullend verzekerd).
@ Naat: Doe eens even rustig aan jij! Wel een beetje op jezelf letten. @ Noura: He bah, dat vind ik nou zo waardeloos. Je maakt je dan toch weer zorgen, ookal blijf je positief. Ze hebben "iets" gezien, maar dat iets kan iets heel groots maar ook iets heel kleins zijn! @ Philly: Wij zijn ook aan het praten over een sterilisatie. Nog een kindje dat overleefd onze relatie echt niet. Wij hebben ook onze handen vol aan Jasper en Thomas is daarnaast heel ondernemend. Mijn hart is zeker goed voor een 3e, maar ik moet realistisch blijven, en dan is het beter om van deze 2 mannen te gaan genieten ipv alles weer overhoop halen! @ Sjorsje: Ik vind het ook niet altijd makkelijk hoor. Net had Jasper honger en was moe en huilde vreselijk, maar Thomas was ook moe en moest eerst eten, HELLUP! Nu liggen ze allebei in bed en kan ik even bijkomen! Daarom ben ik ook wel blij dat Thomas straks 2 ochtenden naar de psz gaat! Ik ben niet het type om aan huis gekluisterd te zitten. Eerst ik ziek, toen Thomas en nu Jasper. BAH! Rust vandaag maar eens lekker uit meis! @ Jenny: Beterschap meid! --------------------------------------------------------------- Als ik moe ben ben ik totaal niet georganiseerd n ben ik heel chaotisch. Net toen ze allebei moe waren en honger hadden kon ik wel janken. Ik heb nu van frustraties de kast open getrokken en zitten snacken, heel dom, maar het moest, maar nu heb ik spijt . Ik ben 3,2 kg kwijt maar dat moeten er veel meer worden.... Gaat lekker lukken zo maar niet heus. Van mij mag deze dag heel snel voorbij gaan....X
@ Mik, ik kon er toen ook erg hard om lachen maar ja, mijn man doet 'snachts wel meer gekke dingen in z'n slaap! Maar wat fijn dat Donique het nu zo goed doet! Super zeg! @ Marleen, meis wees toch niet zo streng voor jezelf! Soms mag je toch best even wat "feel good food" nuttigen als je zo'n baaldag hebt! Daar kom je heus niet meteen kilo's van aan dus je niet daar ook nog eens rot om voelen! Ik zal je opbeuren, sinds de zwangerschap heb ik een maat groter, nog altijd een blubberbuik en heb net ook een snoepie op dat komt omdat ik in de kantine ben gaan eten in m'n pauze en dan zit je naar die snoepautomaat te staren hahahha...
Nou, dat was even spitsuur zeg! Ik zou Silke haar fles gaan maken en toen wilde Tymen persee direct een boterham. Nou ok dan, die gesmeerd en Tymen aan tafel gezet. Silke lag inmiddels te mopperen in de box, die wilde eten. Dus ik ga het aankleedkussen klaarleggen en een luier pakken....luiers op. Dus fles in de magnetron gezet voor mijn inmiddels erg boze meisje, en naar boven gerend voor luiers. Beneden de fles klaargenaakt voor Silke die het hele huis bij ekaar krijste en gauw een schone luier gegeven en de fles. Nu ligt Silke in bed te slapen en Tymen ligt op de bank met een dekentje naar de Teletubbies te kijken. Ik twijfel een beetje over zijn middagslaapje en heb er een topic over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=131321 Misschien hebben jullie nog tips? Hilbrand komt ook zo thuis. Hij moet eerst de auto even ophalen. Er was een remlicht stuk en de nummerplaatverlichting was stuk en dat wilde hij gefixt hebben voor zaterdag. Wij zullen zaterdag trouwens ook tussen 11 en 11.30 uur aanwezig zijn. Ik heb de afspraak in Zutphen maar een week verplaatst. @ Chantico, wat heerlijk dat het zo lekker bij jullie gaat! @ Philly, geen idee hoe het zit met sterilisatie na een ks. Maar wat betreft steriliseren zelf, vind je het niet een beetje snel om dat nou al te laten doen? Het is nogal een ingreep en je kijkt er nu zo tegenaan nu Renske niet heel makkelijk was(is?). Maar misschien bekijk je het over een jaar wel heel anders. Als je er dan nog zo over denkt kun je het altijd nog laten doen. Maar goed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, ik vind het gewoon nogal wat en je moet er goed over nadenken (wat je vast en zeker ook doet). Wat vindt je man? Wat betreft het slaapje van Jelle, is het ook een idee om hem na de lunch in bed te leggen zodat hij dan een paar uurtjes slaapt? dat doen (deden) wij met Tymen altijd. Werkze meid! @ noura, he getsie! Zeggen ze dat het goed is en dan moet je toch weer komen! Dat is echt balen! @ Mik, wat goed! Wat zul jij genieten van je meisje! Het is je gegund! @ Sjorsje, nou ik heb diep respect voor je! Ik moet er echt nog niet aan denken om alweer zwanger te zijn. @ Jennys, beterschap meid! @ marleen, Van die ene keer de fout ingaan komt die 3,2 kg er ect niet weer bij. Het is gebeurd en nou niet meer doen he? Silke haar speen valt net uit bed, nou is ze weer wakker!
Goedemiddag, Olivier ligt in bed en suddervlees staat rustig te sudderen op het fornuis dus heb ik even tijd om te lezen... Setteke: Hahaha, dat zou mijn man ook zo kunnen doen! Naat: Wel kalm aan doen hoor! Noura: Kan me voorstellen dat je je weer zorgen maakt. Wat zeggen ze dat ook lekker door de telefoon....En ja natuurlijk heb je ook nog tijd om te werken...pff! Doe maar lekker kalm aan, je krijgt al genoeg voor je kiezen de laatste tijd! Jenny: Balen! Maar goed uitzieken...beterschap! Sjorsje: Fijn dat het met je zwangerschap zo goed gaat. Lekker kalm aan doen vandaag... Mik: Super van Donique dat ze zo in slaap gevallen is! Gaat het ook nog steeds goed met de voeding? Arri: Super dat je bent afgevallen. Ik ben vanmorgen ook op de weegschaal gaan staan en 2 kilo eraf! Joepie! Daisy: En...hoe vonden ze het eten? Ik ben Olivier met 2 flessen ook wat minder gaan geven, hij laat de laatste tijd steeds meer staan. Nu gaat het goed. Philly: Ik weet niet wanneer je je kan laten steriliseren na een ks, zou gewoon contact opnemen met je gyn. Maar ik zou het pas doen als je het echt zeker weet. Ben je niet bang dat je spijt krijgt? Of vraag ik teveel? Sorry dan... Esprit: Hoe was de echo? En gave foto's van jou en Giulia Judith! Wanneer krijg je de rest? Marleen: Ik doe dat ook altijd, als ik me rot voel pak ik ook lekkers en daarna voel je je nog rotter, bleh! Kun je niet even lekker gaan bewegen, wandelen of even lekker dansen op muziek ofzo, noem maar wat...Misschien krijg je daar weer wat frisse moed van?
Setteke: Dat was zeker spitsuur! Voor je gevoel gaat dan ook alles mis wat mis kan gaan, bah! Vervelend dat Tymen niet meer echt wil slapen 's middags. Ik zou het ook niet weten wat je nog anders kan doen. Lastig...
Setteke: En als je hem dan als hij moe wordt in bed legt, zo rond 15.00 uur, en hem dan wakker maakt om een uur of 5/half 6? Dan heeft hij wel 2 a 2 1/2 uur echt geslapen. Of is hij dan nog steeds niet te genieten?