Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja, da's waar. En dan is hij 's nachts weer onrustiger waarschijnlijk.

Ik hoop dat andere mama's een oplossing voor je hebben! Succes met de kleine man! Hoe doe je het vanmiddag dan, ligt hij in bed of is hij beneden?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhh meiden, ik zit nu toch te twijfelen :rolleyes: vanmorgen had ik op het toilet een paar druppels rood dus dacht ongesteld te worden vanmorgen maar het is daar bij gebleven? Nu ben ik juist vandaag begonnen met de pil, zou ik het even kunnen afwachten of is het beter om toch een test te doen?

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,wat fijn dat jullie Muppet :) het zo goed doet zeg!
    Wat een verandering zo he.

@Philly,volgens mij kan dat gewoon hoor,zoals vele al zeggen zou ik er toch ook nog ff mee wachten hoor meis..
    Je moet het natuurlijk zelf beslissen,succes!

@Sjorsje,beterschap meis!
    Petje af voor jou hoor!

@Jenny,jij ook ziekjes,bah!
    Beterschap meis!

@Naat,vervelend zeg!
    Rustig aan meis!

@Noura,ik snap dat je je nu toch wel zorgen maakt hoor!
    Ben benieuwd!
    Alvast veel sterkte voor morgen!

@Marleen,ach een keer moet kunnen hoor,lijnen komt wel als je wat beter in je velletje zit joh!

@Setteke,moeilijk zeg,ik zou ook proberen om Tymen gewoon wakker te houden,of zou dat te lang zijn,lijkt me eigenlijk wel heh,pff ik weet het niet,en misschien een klein uurtje naar bed?
    Vanmorgen hebben ze dus 180+7 gehad en dat was idd heel even huilen maar was zo weer over.

@Puck,vanmorgen hebben ze dus wel ruim 150gr fruit op(daarna nog 150+6 op,vreetzakkies),pff maar ik moet er nog ff inkomen hoor,heb ze nu om en om gegeven maar das geen succes,morgen proberen om ze apaprt te voeden maar dan ben ik bang dat ze de ander gaat huilen omdat ze dan ook honger heeft :(
    Ja je ziet zelf wel aan je kind wat hij lust,fijn dat het bgeod gaat!
    Ow en ik heb ook suddervlees op staan,jammie jammie!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Je bent al wel al langer aan de pil?

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Delilah: Wat apart dat het nu weg blijft. Nu moet ik ook zeggen dat ik na mijn zwangerschap ook nog niet 1 x ongesteld bent geweest zoals vroeger. Maar zou je zwanger kunnen zijn dan, geen andere bescherming gebruikt of is er iets mis gegaan? Dan zou ik idd een test doen, als het echt niet zo kan zijn dat je zwanger bent zou ik met de pil beginnen...

Daisy: Dat lijkt mij ook erg wennen om 2 tegelijk te voeden, maar wel het beste. Je krijgt er vast snel handigheid in! Lekker he suddervlees! Jij haalt het natuurlijk bij je werk? Nog lekkere tips? ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

nee Daisy, ik wilde juist een paar keer mijn cyclus afwachten en die was steeds 28 dg. dus vanmorgen zag ik 1 druppel rood en dacht ja, precies op tijd dus meteen mijn eerste pil genomen sinds weet ik hoelang en nu blijft het bij die ene druppel?

@ Puck... Tja, het is idd mogelijk! Wacht het even af vanmiddag en anders maar even testen als ik thuis ben :rolleyes:

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Puck, hij zit nu een dvd te kijken met zijn speen en kikker. Heeft wel rode wangen en zit steeds aan zijn oren, dus hij is wel moe, maar niet zo moe dat hij wil slapen.

@ Delilah, is er een kans dat je zwanger bent? Dan zou ik vandaag nog een test halen. Is hij nega dan gewoon verder gaan met de pil. Het kan nu wel zo zijn dat je pil niet direct veilig is omdat je blijkbaar niet op de eerste dag van je ongesteldheid bent begonnen. FF een maand voorzichtig aan dus! ;)

@ Daisy, ik ga hem ook wakker houden denk ik. Dan eten we mooi op tijd en kan hij vroeg naar bed. Als ik hem een uurtje naar bed doe is hij niet te genieten. Enneh, 180/7? 180/6 denk ik?

Silke weer wakker, en wil niet slapen, terwijl ze wel moe is!

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Spannend dus!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik zei net al tegen mijn man, misschien zit het gewoon tussen m'n oren. Dat ik weet dat er een kansje is en daarom mezelf gek maak en niet ongesteld word ofzo?! Nou ja, over 2 uur naar huis en maar testen tenzij het nu echt doorzet... Dan ben ik in ieder geval van de onrust af! We zouden het allebei wel leuk vinden maar toch, het is me wel wat zeg hahaha

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Delilah,je maakt het wel spannend hoor!
    Laat je ons iets weten?

@Setteke,oeps,foutjuh!Komt ik ben die 7 scheppen zo gewend,hihi...
    En zal ik je ns wat vertellen,er stond 6 en dat heb ik verbeterd naar 7 :oops: Hormonen?
    Je hebt het er maar druk mee!

@Puck,uhm nee :oops: ik heb vlees bij de ah gekocht,op mn werk is het veelste duur,krijgen wel korting maar toch..
    Soms neem ik wel iest mee,meer voor de makkelijkheid!
    Ik bestrooi het met zout en peper,smeer het met mosterd in en dan in de pan,ik laat het meestal zo lang mogelijk staan en je kan er eventueel ook wat tomatenpuree in doen dan krijg je lekkere jus,mmmmm,heb nu al zin...

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow en ik heb nog zoveel te doen maar ik he er geen kracht voor,pffff.
    De vaatwasser staat open om uitgeruimd te worden maar,blegghh!

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha...Ben wel benieuwd hoor, houd je ons op de hoogte?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja zeker hou ik jullie op de hoogte, zal straks meteen testen en posten. Maar misschien zet het vanmiddag alsnog door, vind het gewoon eng nu ik aan de pil ben begonnen en daarom zit het ook zo in m'n hoofd nu denk ik, daar wil ik niet mee door gaan als ik niet zeker weet dat ik niet zwanger ben.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Daisy, laat lekker staan die vaatwasser! Je mag best ff relaxen ;)

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Haha, dat maakt toch niet uit waar je het vlees haalt! Ik dacht dat je idd mooi goedkoop op je werk kon krijgen, maar als het dan nog zo duur is zou ik het ook ergens anders halen hoor!

Ik heb nu 2 recepten een beetje door elkaar gedaan, hahaha, moet nog zien hoe het smaakt...Ik haal het door de bloem, bestrooi met peper en zout, dan de pan in met uitjes en tomaatjes (zonder vruchtvlees), tijm, laurierblaadje, mosterd, stroop erbij en op het laatst nog een plakje ontbijtkoek. Mijn keuken ruikt nu toch lekker! Het is al klaar en het valt uit elkaar van malsheid, mjam, mjam! Samkelijk eten voor straks alvast! :D

Nog even een vraag: heeft iemand van jullie met de verzorgingsproducten van Zarqa? Ik heb in deze tijd altijd een erg droge huid en ik merk dat Olivier er ook een beetje last van begint te krijgen. Nu las ik al dat het goed is voor mensen die exceem (?) hebben, etc. Misschien werkt het voor Olivier en mij ook. Vind het alleen een beetje duur, dus zou graag eerst wat horen van mensen die het gebruiken hoe het bevalt.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden...

@delilah: wat spannend! ik ben benieuwd!

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    JOEPIE Laureen is vandaag 6 maand!
    Tijd voor een klein feestje.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, ik ken die producten niet?

@ Rebbel, hihihi

@ Miranda, klein feestje dus kleine gefeliciteerd ;) 6 mnd. alweer zeg, niet te geloven!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gefeliciteerd laureen en mama! :D

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0