Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    hiep hiep voor laureen

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lauwie: Ik heb al meerde lesjes gehad hoor.
    Tijdens de lesjes word alles stap voor stap uitgelegd vandaar dat het zo goed lukt. ha ha

@ Daisy: Laureen krijgt alleen na haar groente een fles van 180cc en de rest nog steeds 210.
    Ook als ze tussendoor fruit heeft gehad, moest jij van het cb minder gaan geven?

@ Rebbel: volgens mij is zwanger worden geen probleem als je de anti stoffen aangemaakt hebt.

@ Marleen: erg vermoeiend om zoveel nachten niet goed te slapen.
    Heb je vanmiddag nog even geslapen dan?

@ Happy: handig als ze van je werk zo onverwachts bellen.
    Snappen ze toch wel dat je oppas nodig bent?

@ Esprit: hoe was je echo?

@ Setteke: grappig verhaaltje van je man.
    Zou mijn man ook kunnen zijn hoor, die heeft soms ook van die dingen.
    Staat ie op zijn wekker te drukken als de telefoon gaat. ha ha

@ Naat: dikke knuffel voor jou.
    Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
    Hoe is het gegaan met Sophie op het KDV?

@ Jenny en Sjorsje: beterschap

Volgens mij heb ik nog wat overgeslagen maar ik weet niet meer wat.

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zijn te verkrijgen o.a. bij de Etos. Er is een speciale babylijn en je hebt ook producten voor volwassenen. Het is op basis van Dode Zeezout e.d., scjint erg goed te zijn voor gevoelige huid, dus vandaar mijn vraag: Iemand ervaring met Zarqa?

Miranda: Gefeliciteerd met Laureen!

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    scjint = schijnt :rolleyes:

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

heb alles bij gelezen. maar ben erg druk dus reageerd niet over al op

@mik ben zo blij voor jullie dat jullie weten het is. hoop dat de arts je nu ook ale goede info geeft

@daisy waarom was het geen suces toen je ze om en om voeden.?

@Miranda gefeliciteerd

@delilah oeee spannend.

KUS sabrina

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Puck, dat is fijn om te weten! Ik heb nl. zulke droge handen op het moment dat het soms gewoon gaat bloeden en nu zag ik dat Wesley ook al so'n droge huid kreeg dus misschien is dat wat dan?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb overigens voor mijn eigen droge handen van Dr. Swaab een potje, echt heerlijk spul is dat!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Moet de laatste 7 pag. nog terug lezen (zit weer stiekem tussen de klanten door te lezen), maar tot daar alvast een kleine reageerpoging

@Lauwie; Zie dat je een leuke avond hebt gehad. Leuk met al die meiden. Wij hebben binnenkort een bijeenkomst met de kindjes erbij. Heb er ook erg veel zin in

@Noura; Fijn dat alles goed is met Anissa

@Aykietje; Dat zal idd schrikken zijn geweest (ik kan er helaas over mee praten). Hoe gaat 't nu met Stan?

@Bumba; Gewoon gezellig meekletsen hoor! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde :D

@Buddy; Ik snap dat je helemaal trots bent, SUPER foto's!

Groetjes Silvia

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zarqa = duur! Wij verkochten het in de drogisterij...Althans het stond er werd niet verkocht. Erg zijn veel en ook goedkopere alternatieven namelijk! Neutral, sebamed, vaseline, eucerin, etc, etc.

Ik heb verder ff niet de puf meer om te reageren vandaag. Ik ben doodop. Ik heb er net bij Jasper weer de nodige medicatie ingestopt, en dan gaat het wel weer even. Morgen moet ik naar de HA voor Thomas en dan ga ik echt even aan de bel trekken dat ik helemaal niks vind zo. Jasper heeft erg veel taai slijm, het lijkt alsof hij het soms benauwd heeft, heeft verhoging en soms echt koorts, drinkt moeizaam, het lijkt alsof hij moeite heeft met slikken en huilt veel en valt ook uiteindelijk pas in slaap als ik hem voor m'n gevoel helemaal gedrogeerd heb. Ik ben als de dood dat ie er in stikt en spring bij elk geluidje op (of juist te lang geen geluid) om te kijken. En ik loop me af te reageren op Thomas :oops:. Gelukkig komt Jeroen zo naar huis en hoeft hij niet weg.

Nu komt er nog even een klaagzang aan en dan stop ik:
    Ik ben het zo zat dat er elke keer wel iets is. Eerst KISS, toen lag ik met Jeroen overhoop, gezeur op m'n werk, zelf ziek, Thomas ziek en nu Jasper weer. Alleen maar zorgen, zorgen, zorgen. Mag ik nu gewoon even lekker wat langer genieten als het eens goed gaat. Moet er nu echt altijd wat zijn?! Ik voel me moe, boos en gefrustreerd, BAH!

Misschien dat het helpt als ik het even van me afschrijf..... Dus bij deze! Jullie hebben er weinig aan, maar ik ben het even kwijt! Misschien dat het oplucht en ik me straks beter voel!

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oja, fijne avond allemaal en tot morgen. Hopelijk ben ik dan weer wat wijzer geworden bij de HA en wat gezelliger :oops:! X

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    dank je wel meiden, wil natuurlijk voor zaterdag wel beter zijn ;)

die Zarqa gebruikte ik vroeger voor tegen onzuiverehuid, weet dat het duur is ja maar verder?

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Delilah: het zou idd wat kunnen zijn voor jou en Wesley...

@ Marleen: Je mag lekker zeuren hier hoor! Het is ook idd elke keer wat bij jullie!

Dat Zarqa duur is had ik ook gezien, maar ja als het werkt.....En weet je of het werkt of werd het echt helemaal nooit verkocht? Hahaha!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heej meiden!

Hier een snelle groet!

Het is nog chaos hier :(

XXX

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Juudje!
    Hoe is het?

@Puck,klinkt wel errug lekker hoor dat vlees van jou.
    Heb je al gegeten?

@Marleen,schrijf het maar lekker van je af hoor!
    Zit ook niet echt mee he!

@Miran,gefeliciteerd met Laureen,hoeraa!
    En idd we moesten gaan minderen omdat ze dus nu 200gr groente 200gr fruit krijgen.

@Binna,omdat het dan blijkbaar te lang duurt voordat ze een hap krijgen en ow je had die bende moeten zien,ik kan die kleertjes wel weggooien :cry:

@All,ik had een mail van esprit,alles is helemaal oke! \:D/
    Ja sorry Esprit,hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier plaats maar we waren allemaal bezorgd om je..
    ---------------------------

Nou ik ben superchaggie,eerst lekker aardappeltjes gekookt met boontjes voor de meiden,krijg ik die aardappelen niet goed geprakt,dus maar weggepleurd,toen maar potjes gepakt,na 3 happen wilde ze niet ,meer dus ook maar weggegooid,vanmiddag fruithapje zelf gemaakt,ze vonden het heerlijk alleen er zaten nog stukjes in dus ook maar weggegooid,ook maar potjes gepakt,blegh!
    Alles onder gesmeerd,kan morgen heel mn huis schoonmaken,ik moet er wat anders op gaan verzinnen maar wat,liever wil ik ze niet om en om voeden....

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow en Lars is Linne nu in bad aan het doen en daarna Fenne,wat een schat he,ik ben helemaal op :(

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meiden, jullie krijgen allemaal de groeten van Juudje, ze komt even een poosje wat minder online!

Ben weer weg hoor! Druk! Eten koken en Hilbrand is net weg naar een vergadering. Fijn zulke tijden! En Silke ligt te brullen, dus doei doei! Tot vanavond!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo lieve allemaal,
    even een kort berichtje van mij
    Ik voel me hartstikke goed, maar avondeten is echt een ramp, wat een viezigheid vind ik dat nu. Ik voel me volgens mij wel precies hetzelfde als bij Roos maar ik geloof dat dat helemaal niks wil zeggen.
    mn moeder is alweer klant bij de prenetal voor positiekleding, echt zo gaaf hoe ze met ons mee leeft, tis er 1 uit duizenden.

Met roos gaat het prima, ze heeft alleen ontstoken oogjes, maar is gelukkig erg gezellig. ze zit nu lekker op schoot met papieren te kreuken, in dr mond te stoppen en te slopen

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou donique is gekeurd. ze heeft inderdaad kma. dus nu ff alle bonnetjes bewaren en dan krijg ik na de provocatie alles terug. over vier weken gaan we naar het ziekenhuis en dan krijgt ze de fles daar. dan weten wij niet of er km inzit. en twee weken erna moeten we weer. dan kijken of wij kunnen zien welke keer km was. als dit zo is is het blind bewezen dat ze kma heeft en word de voeding door de verzekering vergoed!

oh ja dombo van een ka die ik hiervoor had had als aantekening in zijn blad gezet dat hij kma verwachte? wat een sukkel. waarom heeft hij dat niet tegen ons gezegd dan hadden we eerder aan de bel kunnen trekken.

dus nu ff afwachten vier weekjes en dan zien we wel. volgens de kinderarts kan het ook zo zijn dat doordat we nu geen km meer geven ze de darmen reset dus als we provoceren ze nergens last meer van heeft. dus laten we daar maar op hopen!

kus

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat fijn dat jullie het nu weten en dat ze zo veranderd is. het klonk net als dat het bij mijn neefje gegaan is. ben blij dat jullie nu de goede kant op gaan

ben aanhet werk en wou meer reageren maar vergeet alles :(

fijn petra dat je zo verwend word, geniet er maar lekker van

hihi doei doei setteke, doe rustig aan

daisy je hebt zeker een schat van een man!

miranda gefeliciteerd met de halve verjaardag van laureen!

fijn dat met esprit alles goed is

nou ik ga aan de slag hier

fijne avond iedereen

20. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ja, ikke, ik vind het erg fijn spul, maar de babylijn heb ik niks van geprobeerd.

Deel Deze Pagina