Ik wil ook wel mee als het wel te doen is,daarbedoel ik dan mee,iig niet te ver maar dat zien we laters wel! Daisy Oss(Noord Brabant)
We gaan zo onze meiden naar opa en oma brengen,dan gaan wij ff snel een hapje eten en daarna hebben we een doopgesprek. We willen de 28ste onze meiden laten dopen,kben benieuwd want de pastoor schijnt nogal errug ouderwets te zijn en aangezien wij niet getrouwd zijn Ik hoop vanavond als we thuis zijn het laatste babynieuws te lezen van Binna!
@Daisy, ik ben benieuwd hoe bij jullie de pastoor daar op reageert. Je hebt er af en toe bij. Wij laten Yosyp 12 oktober dopen. Maandag hebben we het doopgesprek. Is het bij jullie trouwens individueel of net als bij ons samen met anderen?
@sjudith: meestal bepalen de baby's op een gegeven moment hun eigen vaste bedtijd. Mijn ervaring is dat hoe minder je hierin stuurt, hoe makkelijker het gaat. @jennifer: mijn kraam zei dat je per borst max 20 minuten doet. Daarna komt er te weinig en heeft het niet zoveel zin meer. Dus 20 min. ene kant, verschonen, max 20 minuten 2e kant. Eerder las ik dat je dan nog een behoorlijk grote fles er achteraan geeft. Kan me voorstellen dat dat voor jou heel frustrerend is en erg veel tijd in beslag neemt. Voor mij was dit de reden om te stoppen met bv. Ging hier nl. precies hetzelfde behalve dan dat Yinthe ook nog eens te slecht groeide.
Miranda, Laureen lijkt meer op Dionne, maar ze hebbe alledrie hetzelfde ogen! Lindy* lijkt ook op ze vind ik!
@ Miranda, ik vind dat ze allemaal op elkaar lijken! Wat leuk om te zien! Hmmm... Lees nu iets over te warm aankleden? Wesley ligt aan de kant waar de zon de hele dag niet is dus daar is het helemaal niet warm en heb 'm gewoon z'n kleertjes aan gelaten. Zal 'm straks een temperaturen als hij uit bed komt, misschien is het wel te warm nu zo overdag... Nog geen Binnanieuws? Ben zeer benieuwd!
Ik heb alleen rond 12 uur het volgende smsje van Bina gehad: Ben net door een hel gegaan en nu gaat het weer na een ruggeprik
NIEUWS!!! Ik kreeg net het volgende smsje van Bina: Het begint wee rlichtelijk heviger te worden. Om 16.35 uur was er 7 cm ontsluiting
Uitstapje met de "augustus mama's" Lijkt het je leuk elkaar te ontmoeten. Waar woon je? (nodig om een centraal punt te bepalen) Emmen (Drenthe): Miranda Arnhem (Gelderland): Schatje1 Tilburg (Noord Brabant): Philly Hoofddorp (Noord-Holland): Linka76 Weert (Limburg, bijna Brabant): Diana81 Beverwijk (Noord Holland) Tammie26 Etten-Leur (Noord Brabant): sjorsje Rotterdam (Zuid-Holland) Sjudith Borne (Overijssel): Aliekeleppink Bergschenhoek (zuid Holland): Petrabr Kampen (Overijssel): Pruts27 Ijsselmuiden (Overijssel): Vera castricum (noord-holland) : kim Deze lijst graag aanpassen!
tuurlijk! ik check altijd de bevallingslijst. je moet bevallen op de bevallingslijst hoor. zo hoort dat! hihihi
Hihihi, ik kijk ook al de hele tijd van de ene kant naar de andere kant @ all, Wesley slaapt zowat al de hele dag? Is steeds even wakker voor de voeding en dan slaapt ie weer ruim 3 uur tot de volgende... Is dat normaal? Moet zeggen dat hij gister wel heel veel wakker is geweest en hij heeft meestal wel zo'n wakker/huilerig dag en dan een rustige/slaap dag maar hij slaapt nu wel heeeeel erg veel, helemaal omdat hij de laatste tijd ook de nachten een beetje begint door te slapen? Nou ja, ik heb in ieder geval het hele huishouden gedaan en het eten al bijna klaar dus dat is het positieve eraan... Maar toch ook wel saai als je kleintje zo'n hele dag slaapt
Jeslyn is vanmiddag ook veel wakker geweest en beetje geslapen aanzien dat ze vroeg honger kreeg, beetje gespuugd en waarschijnlijk was flesvoeding beetjes slap anders had ze niet zo snel honger, maar nu slaapt ze heerlijk na wandeling en flesvoeding (wel goede)
Ik heb hier nog een nieuw flesje sab simplex, voor 9 euro plus verzendkosten kan ik het opsturen, verder kun je het bestellen bij een DA hier in Hengelo DA Mensink of www.sabsimplex.nl. 9.50 + verzenden? Verder kun je het alleen in duitsland kopen. Groetjes Maxi
Uitstapje met de "augustus mama's" Lijkt het je leuk elkaar te ontmoeten. Waar woon je? (nodig om een centraal punt te bepalen) Emmen (Drenthe): Miranda Arnhem (Gelderland): Schatje1 Tilburg (Noord Brabant): Philly Hoofddorp (Noord-Holland): Linka76 Weert (Limburg, bijna Brabant): Diana81 Beverwijk (Noord Holland) Tammie26 Etten-Leur (Noord Brabant): sjorsje Rotterdam (Zuid-Holland) Sjudith Borne (Overijssel): Aliekeleppink Bergschenhoek (zuid Holland): Petrabr Kampen (Overijssel): Pruts27 Enschede (Overijssel): Kimm1988 Deze lijst graag aanpassen!
Uitstapje met de "augustus mama's" Lijkt het je leuk elkaar te ontmoeten. Waar woon je? (nodig om een centraal punt te bepalen) Emmen (Drenthe): Miranda Arnhem (Gelderland): Schatje1 Tilburg (Noord Brabant): Philly Hoofddorp (Noord-Holland): Linka76 Weert (Limburg, bijna Brabant): Diana81 Beverwijk (Noord Holland) Tammie26 Etten-Leur (Noord Brabant): sjorsje Rotterdam (Zuid-Holland) Sjudith Borne (Overijssel): Aliekeleppink Bergschenhoek (zuid Holland): Petrabr Kampen (Overijssel): Pruts27 Ijsselmuiden (Overijssel): Vera castricum (noord-holland) : kim Enschede (Overijssel): Kimm1988 Deze lijst graag aanpassen!
Uitstapje met de "augustus mama's" Lijkt het je leuk elkaar te ontmoeten. Waar woon je? (nodig om een centraal punt te bepalen) Emmen (Drenthe): Miranda Arnhem (Gelderland): Schatje1 Tilburg (Noord Brabant): Philly Hoofddorp (Noord-Holland): Linka76 Weert (Limburg, bijna Brabant): Diana81 Beverwijk (Noord Holland) Tammie26 Etten-Leur (Noord Brabant): sjorsje Rotterdam (Zuid-Holland) Sjudith Borne (Overijssel): Aliekeleppink Bergschenhoek (zuid Holland): Petrabr Kampen (Overijssel): Pruts27 Enschede (Overijssel): Kimm1988 Halsteren (Noord-Brabant): Austin Deze lijst graag aanpassen!