ohkey hihi niet dat ik het erg vind om een andere maxi cosi te halen als het nodig is is het nodig maar ja nu doe ik een andere kleur hoes eromheen en kan hem nog een keer gebruiken.
Goedemorgen meiden, Miran: Hiep hiep hoera voor Laureen. Esprit: Fijn dat de echo goed was. Dais en Petra: Wat rot dat jullie soms zo misselijk zijn. Elly: Meis dat is positief nieuws. Sophie heeft zich keurig gedragen op het kdv. Ze was heel zoet geweest, heeft alleen niet willen slapen daar. Dus om 13.00 thuis en gelijk naar bed en heeft ze tot 16.00 geslapen. Vandaag moet ik weer terug naar de dokter, heb gister even met haar gebeld en ze wil toch nog wat testen doen, omdat mijn spieren zo pijnlijk blijven. Ben benieuwd. Sinds een paar dagen ineens het idee of ik niet weer zwanger zou zijn. Mijn buik zet weer zo op. Het is bijna onmogelijk, maar misschien moet ik er voor de rust in mijn hoofd toch eens een testje tegenaan gooien, ik zal er eens één bestellen. Denk eraan om zaterdag misschien toch ook te komen, maar weet niet of ik het red qua tijd. Zal er nog even goed over nadenken. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen allemaal! @Elle,nou dat klinkt heel erg positief! Gelukkig! @Noura,en heb je og een beetje kunnen slapen? @Delilah,morning! @Mik,dat klinkt niet fijn,bah! Succes vandaag! @Naat,wat fijn dat Sophie zo lief is geweest! Succes bij de dokter enne je kan daar ook om en test vragen hoor. Spannend!
---- zwaaizwaai ---------- bijgelezen, maar nu weer weg! Alleen: fijn dat de echo goed was bij jou, Esprit! prachtig hoor! Elle, wat super dat de arts positief was! Bumba, zoals je ziet: ik ben er ook maar af en toe, de ene keer schrijf ik veel, de andere keer (bijna) niets... Je bent absoluut welkom hoor! Naat, spannend zo bij de dokter. Zou de spierpijn dan ook te maken kunnen hebben met je zwangerschap? Had je al ongi moeten worden? Nu echt: doei!
@denice: wat zielig voor der zeg, arm kind @noura; middelbare school al? jemig wist dat je al zo'n oud kindje had, grappig. is wel even een andere fase @ellen; dat is super nieuws zeg, geweldig @naat: ojee hihi, enneh lijkt me leuk als je komt zaterdag ik ben nog een dagje ziek thuis, vind al irritant worden fijne dag
@Alieke super dat het helpt de gel.Heb je ze vannacht nog gehoord? @Arri thanks. @Jenny nog een dagje thuis.Niet leuk dat je ziek bent maar wel nog een dagje genieten van je mannetje. Ik ben deze week voor het eerst eruit geweest s'nachts Op de nachtvoedingen na dan. Ik vind het zo raar hij slaapt altijd door en nu is hij 2x wakker zal dat aan de tandjes liggen. Bumba
Ik wil alleen even zeggen...Wat een goed nieuws Elle, super! Voor de rest...fijne dag allemaal, ben heel erg verkouden dus ga op de bank met een kopje thee en mijn tissuebox...
he dames sorry heb niet bij kunnen lezen...is ff hectisch geweest hier! gaat alles goed met iedereen? nog bijzonderheden? xxx
nou seg ik ben het allemaal even kwijt hoor. wie is er nou allemaal zwanger van de augustus 2008 mama's? daisy ?
Hallo meiden! Zo, alweer een halve dag achter de rug bijna. Silke sliep uit waardoor ik met alles laat ben. Gistermiddag hebben we voor Silke een loopstoel gekocht. Bij de Babydump hebben ze nu de loopstoelen met 25 % korting. Silke vindt hem prachtig! Niet dat ze er al mee loopt, ze kan amper bij de grond, maar de speeltjes die erop zitten vindt ze prachtig. Vanmorgen verslikte ze zich wel 4 keer in de fles en liet ook wat staan. Toen ik haar omhoog had voor een boertje liet ze een klein boertje en kokhalsde een keer en flats, een hele golf melk over mij, het bed en mijn nachtkastje heen. Lekker poetsen op de vroege morgen! Ze heeft ook weer wat nieuws! Ze probeer nou steeds overeind te komen in haar wipstoel. Doodeng, ik ben bang dat ze met het hele ding voorover gaat! Doen jullie kindjes dat ook? En hoe gaat het bij jullie met fruit en groente? Hier wel zo wisselend! Elke keer als ik denk, ja nou heeft ze het door en vindt ze het lekker dan moet ze ineens weer niet. Dan krijg ik er ook niks in hoor! Gisteren heeft ze voor het eerst een Liga gehad. Nou dat lust ze wel. Ze sabbelt hem zo weg en ook de grotere stukken zijn geen probleem voor haar. @ Delilah, dus toch ongi! Nou ja, dan kun je in ieder geval gewoon door met de pil. @ Miranda, gefeliciteerd nog met Laureen haar 1/2 verjaardag! @ Marleen, hoe is het met Jasper? Voe jij je ook weer wat beter? @ Jennys, goed teken dat je het ziek zijn alweer zat bent, dan ben je zaterdag wel weer beter! Anders loop je je luiers mis... @ Daisy, oooow daar kan ik ook zo chaggie van worden! Moet ze het lekkere fruit ineens niet en kliedert ze alles eronder! En het is zo lekker! ik ben bang dat je er niet aan ontkomt ze om en om te voeden als ik je verhaal zo lees! @ Mik, wat mooi dat je nu de voeding vergoed kan krijgen als de provocatietest positief is. Want ook al heb je natuurlijk alles voor haar over, het is toch wel erg duur! Ongelovelijk zo'n arts! @ Noura, succes in het zh! Ben erg benieuwd wat eruit komt! @ Philly, ik dacht even dat je het al besloten had van die sterilisatie onder invloed van de hormonen, maar jullie laten het dus in jullie omgaan. Is het voor jullie ook een idee om je man te laten steriliseren? Dat is een veel lichtere ingreep dan bij een vrouw en bovendien makkelijk weer ongedaan te maken. (probeer gewoon even mee te denken). @ Esprit, wat een prachtig plaatje van je tweede wondertje zeg! @ Schatje, ik ga nog even stemmen op je kanjer! @ Alieke, hij had het echt niet door dat ze huile. Stod maar over d'r buikje te aaien en ik maar denken, hou nou op! Straks wordt ze wakker! Ik hebhem er nog naar gevraagd en hij was er echt van overtuigd dat ze huilde. Verder wist hij er weinig meer van. Nou denkt hij dat jullie hem gaan uitlachen zaterdag! Heb al gezegd dat bijna alle mannen hier het doen! Ik zou als het lukt met Danique geen eten geven. Daar went ze zo weer aan. Misschien idd wat water of wat diksap. Hoe is het vannacht gegaan? @ Bumba, leuk dat je meedoet met ons! Oh dat is balen! Kan best van de tandjes komen hoor! Heel veel kindjes hebben er 's nachts het meeste last van. Dat is immers ook zo als je zelf kiespijn hebt. Dat is s avonds en 's nachts ook altijd op zijn ergst! @ Denice, ja lekker is dat, heb je een dure verzekering, kan je nog alles zelf betalen. Ik word daar ook helemaal kriebelig van! Zwangeren hier: Sjorsje, Esprit, Daisy en Petrabr. @ Aykietje, zo vroeg! Wow! En hoe is het vandaag met Stan! Balen dat je oppas ziek is! @ Elle, wat een goed nieuws! Ben zooo opgelucht! @ Mik, oh bah, dat is balen. Wanneer moet je weer naar de tandarts? Hopen dat ze er gauw wat aan kunnen doen! @ Naat, wat goed van Sophie! Oh spannend! Wanneer ga je testen? Jaaa, Naat, kom ook zaterdag. Gezellig! Anders kom je toch wat later! We zijn er van 11 tot 15 uur! Dat jullie mannen zo'n meeting zo verschrikkelijk vinden! Hilbrand vindt het superleuk!
Lieve meiden, Thomas is weer helemaal de oude. Jasper heeft er nog wat medicatie bijgekregen. Ik moet m zo ongeveer drogeren, maar hij reageert er goed op. Hij heeft zijn fles helemaal leeggedronken en net zijn fruithapje helemaal op, en hij lacht weer als voorheen. Hij verslikt zich alleen nog wel veel en hoest als een oude man, maar er zit gelukkig verbetering in. Afgelopen nacht wel weer in de weer geweest, maar ik heb goed hoop voor aankomende nacht met dat extra pufje wat hij vandaag gekregen heeft. Jeroen en ik zijn allebei gesloopt. Hij werkt vanmiddag thuis zodat ik even de deur uit kan. Ik heb verder alles weer vluchtig gelezen. Vanavond probeer ik ff te reageren.
@ setteke ja amber die heeft dat ook dan moet ze opeens niets meer en gaat keihard zitten gillen in haar eetstoel! en ook zei probeert naar voren te komen, goed in de gaten houden dus.... ze heeft ook verschrikkelijke spuitluiers.... ik denk echt dat er tandjes aan het wrikken zijn! zijn er al kindjes met tandjes eigenlijk? xxx
@bumba' mijn mannetje zit gewoon bij oma, want dan kan hij genieten want ik snot en nies zoveel dat ik hem bijna niet durf op te pakken zielig hè wil wel weer gewoon knuffelen met hem @setteke: oh dat was fijn vanmorgen dus, NOT. lachen die stoeltjes hè, maar ja inderdaad nog te vroeg maar toch leuk. mylan wil alleen maar onderlangs eraf kruipen, omhoog gelukkig niet maar ik kom echt wel hoor hihi groente en fruit: tja het is hier gewoon voor erbij dus.. maar het gaat er geloof ik wel altijd in die liga wilde ik ook proberen, maar heb het nog niet gevonden alleen vanaf stap 2, dus even doorzoeken @austin: nee hier nog geen tandjes, ben wel benieuwd hoe hij erop reageerd ach gossie laatst was mijn schoonmoeder foto's aan het maken van de kleine met flits.. hij vond het blijkbaar niet zo leuk meer dus elke keer als ze dat ding liet zien ging hij knijpen met zijn ogen en keek weg.. ook als ze niks deed en hem al weg had gelegd. nu al een trauma. nu durft ze geen foto's meer te maken haha
Daarnet met Justin op controle geweest in het ziekenhuis. Had verwacht gewoon even controle en dan klaar maar viel toch even tegen Hij moet een echo van buik en niertjes om afwijkeningen uit te sluiten want er zat een ecoli bacterie in zijn urine. Verder moet hij toch een helmpje van de arts om zijn hoofdje weer goed recht te krijgen. Dus moeten we nar Rotterdam een helmpje laten aanmeten..
@Jenny beterschap en hopen dat je snel weer kan knuffelen met hem @ Setteke kijk maar uit hoor met die wipstoel. Hier is hij gelukkig nog niet zo wild dat de stoel om gaat. @Austin hier heeft hij wel last van zijn tandvlees maar ik zie nog niks @Marleen gelukkig gaat het de goede kant op met je mannetje Zijn er hier mamma's die een bumbostoeltje hebben? Is het wat? Bumba
@Tammie wat doen ze eraan medicijnen. En hoe komt hij eraan dan dat is toch vaak een bacterie die in eten zit wat al een poosje ligt? Of kijk ik te veel naar de smaakpolitie hahaha
Hij heeft een kuurtje gehad ja. En het was wel een veel vookomend bacterie zei hij maar ja het hoort er niet dus vandaar die echo.
@tammie: oh meid voor sneu voor hem al die testjes en dan ook nog een helmpje, beterschap @bumba"ja ik heb zo'n stoeltjes, is leuk hoor we zetten hem er elke dag een minuut of vijf in om te oefenen en het gaat steeds beter. hij vind het ook zo leuk nee E coli is een darmbacterie en zou niet in eten moeten zitten tenzij iemand zijn handen niet was na grote beurt en dan aan zijn eten zou zitten. weet alleen niet wat de kans is dat die bacterie vanuit zijn poepluier zijn plasbuis in zou kunnen en dan een infectie veroorzaken.?