@ tammie jeetje meis hopelijk loopt het allemaal met een sisser af! veel sterkte! zo'n bumba stoeltje is dat duur? xxx
Heb even snel gelezen. Las dat Ellen, goed nieuws heeft gekregen. Super hoor! Verder las ik dat Esprit een goede echo had, gefeliciteerd. Oh en er zijn wat zieken, beterschap. Diegene die een knuffel kunnen gebruiken **knuffel** Tammie, wat vervelend allemaal zeg. Sterkte. Zal niet leuk zijn een helmpje. En dan ook nog eens een echo. Hopelijk is alles verder goed. Hoe gaat het verder met je? Verder weet ik het niet meer sorry. Vandaag mijn eerste avonddienst. Zie er wel een beetje tegen op. Moet zo Janna naar mijn schoonmoeder brengen en dan zie ik haar morgen ochtend pas weer. Maar ja is niet anders he. Gisteren heeft Janna weer wat terug gegeven en ze was ook steeds aan het kokhalzen. Lijkt er op dat de zantac maar even geholpen heeft en dat het spugen nu weer terug gaat komen. Hoop het niet, maar ziet er wel naar uit. Was de vorige keer ook toen ik met zantac begon. Vandaag heb ik haar maar geen fruithapje gegeven even kijken of dat helpt misschien krijgt ze gewoon te veel. En nog een vraagje. Mag je de kleine ook gewoon zelf uitgeperste sinaasappelsap geven? i.p.v een fruithapje ofzo?
austin: nieuw zijn die bumbostoeltjes 50 euro, ik heb hem uiteraard van marktplaats voor 25. het grappige aan het stoeltje is dat je het op de bank kan zetten en hij/zij er veilig in zit en niet om kan vallen. hier de officiele site http://www.bumbo.nl/epages/bumbo_nl.sf
Hebben wij ook, geleend, heel leuk! Handig voor onder de douche, vind Jeslyn prachtig. Tammie, heel misschien meot Jeslyn ook helmpje hoor, lukt ons niet om alles voor te komen, dus van de week ga ik naar fysio mailen dan is Jeslyn bijna 5 maanden en gaat ze opmeten of er verandering is of niet Vannacht slechte nacht, Jeroen voedselvergifting opgelopen na patat en hamburger die wij hadden bestelt samen met de buren, vreselijk om hem zo te zien............ nu is wat rustiger maar nog wel last van. Jeslyn was al 3 keer wakker vanaf 5 uur tot 6 uur of zo en Myrna ook, die kwam naast me liggen. Pff en ik heb niks geslapen, heel kort uurtje of 2. Kon ook niet in slaap komen. Kleren in doos gedaan die klein zijn voor Jeslyn.
hey meiden Even snel bij gelezen vanaf me werk en een korte reageer actie @denice daisy espirit sjorsje en petra zijn zwanger (als ik het goed heb) @setteke silver gaat ook steeds na vooren in haar stoel. ik vind thet ook wel een beetje eng @mik lief aangeboden. maar kan de auto van me vader leenen. en aangezien ik toch nog wel wat zwangerschaps kilo's mee draag weet ik ookniet of het past 8) @tammie jeetje meis je hebt ook veel pech. en justin ook. hoop dat ie snel of knapt. @Eleny wat een fijn nieuws. hoop dat het ook zo is. en dat ze niks meer vinden tijdens je operatie dikke knuffel. @linka dat is minder wens je mannetje maar beterschap @happy werk ze vanaf Ben me toch moe. hoef gelukkig niet zo lang meer. ben alleen wel alleen thuis. dus moet thuis nog wel alles met Silver doen. maar wel fijn om het weer op te mogen halen nog eventjes 3 uurrtjes wachten. KUS
Pfff ik weet niet meer wat ik wilde zeggen. Ik heb wel zin in zaterdag. Mijn man geeft er ook niet zoveel om hoor, maar die is altijd al meer op zichzelf. Dus ik vind het extra lief dat hij toch meegaat. Ik las goed nieuws van Elle: hartstikke fijn om te horen! O ja over loopstoeltjes en bumbo-stoeltjes. Ik lees er verschillende dingen over. Loopstoeltjes worden afgeraden, omdat ze om kunnen vallen en de voetjes in een spits-stand kunnen gaan staan. En over die Bumbo-stoeltjes lees ik ook verschillende dingen. De meeste Fysiotherapeuten raden het af, maar dan moet je maar even googlen. Maar deze wijsheid heb ik dus ook maar van internet. @setteke en austin: Renske komt ook altijd al omhoog. Geloof het of niet, toen ze 5 dagen was zat ze bij mijn moeder op schoot en richtte zich op. Haar nek is altijd sterk geweest, en ze wil ook altijd zo recht mogelijk zitten. Ik zet haar in een redelijk rechte stand in de wipstoel, maar niet helemaal in zitstand (er tussenin een beetje) Bij het kdv vertelden ze ook al dat ze tijdens het verschonen helemaal omhoog wil komen. Goed in de gaten houden dus!
Beterschap voor alle zieken! Ook voor mannetjes. Elle wat fijn dat je zulk positief nieuws hebt gekregen! Hier lijkt de griep de deur voorbij te gaan, gelukkig! Mooie echofoto! Leuk hoor om dat zo weer te zien! Ben aan het werk, ga maar snel weer verder!
Over Bumbo Stoelen, dat had Marleen ook eerder vertelt dat Fysio tegen haar had gezegd. Daar luister ik ook naar, die gebruiken wij alleen bij douchen, hooguit 3 keer per week ongeveer. Philly, leuk dat je man ook meegaat, weet je, ik ben ook meer op mezelf eigenlijk, maar die dag zal me wel goed doen
Oja, Jeslyn kan al naar de voren, als ze op schoot zit hou ik dr weinig vast om te oefenen, ja hoor...... oppassen klopt
@ Austin, Danique van Alieke heeft van de week haar eerste tandje gekregen. En er waren nog een paar volgens mij, maar ik weet het zo even niet. Van de week op het cb kon ze nog niet echt een tandje aan zien komen. Het zit er wel, maar het komt nog niet omhoog. @ Jennys, eigenlijk ben ik niet zo'n voorstander van loopstoeltjes. Tymen heeft er nooit een gehad. Het zou slecht zijn voor de heupen en ze kunnen er spitsvoeten van krijgen als ze nog niet goed bij de grond kunnen. Maar twee keer daags tien minuten kan best volgens mij. Ik ben overstag gegaan omdat Silke steeds wil staan en zitten. leek me wel leuk voor haar. Tymen vindt hem ook heel leuk, maar helaas voor hem gaat hij maar tot 12 kilo! Mooi dat Mylan even bij oma terecht kon. Ik heb de Liga bij de appie vandaan. @ Tammie, he jakkiebakkie, wat een stom nieuws! Balen van dat helmpje. uit ervaring kan ik zeggen dat je met de juiste therapie een helmpje zou kunnen voorkomen. Tymen had KISS en daardoor een extreme afplatting. Ik ben naar een manueel therapeut gegaan toen hij een maand of 5 was. Zij heeft hem 4 of 5 keer behandeld en ik moest oefeningen met hem doen. Hij is er dus vanzelf af gekomen terwijl het heel erg was. Kijk eens op deze site: www.kiss-kinderen.nl Hier staat ook een lijst op met manueel therapeuten. Ik zou voor de zekerheid een keer met Justin naar zo'n therapeut gaan. Liever toch geen helmpje als het niet hoeft? @ Bumba, ik heb haar altijd op de tafel voor me staan me hapjes in de wipstoel, maar ik durf niet meer weg te lopen. Als ik haar op de grond zet dan doe ik hem op de schommelstand, kan ze niet zo goed overeind komen. Ik heb goede verhalen gehoord over het Bumbastoeltje. Kindjes mogen er allee niet te lang in, dat is weer niet goed voor hun ruggetjes zo lang ze niet zelf kunnen zitten. @ Happy, oh bah avonddienst. Ik had er ook altijd zo'n hekel aan! Ik vond het helemaal niet leuk dat ik mijn kindje niet zelf naar bed kon brengen. Jakkie, dat Janna nou toch weer gaat spugen. Wat is dat wat! Je mag wel sinaasappelsap geven, maar zeker in Janna haar geval zou ik het verdunnen met water. Het is nogal heftig op die kleine maagjes. Of het ipv een fruithapje mag weet ik niet. Maar zo lang ze nog geen 6 maanden is hoef je nog niet beslist fruit te geven en is het een extraatje. @ Linka, oh jakkie, ik kan me na die buikgriep van vorige week wel een beetje voorstellen hoe Jeroen zich gevoeld moet hebben! Van voedselvergiftiging kun je zooo ziek zijn! Vanavond maar vroeg naar bed meis! @ Binna, druk dus. Ik vroeg me al af waar je was! @ Philly, kan hij mooi met mijn man kletsen! Ik laat Silke ook echt niet alleen in haar loopstoeltje. En we hebben een hele stabiele gekocht (ook iets duurder maar ok) dus ik kan me niet voorstellen dat hij omvalt. Heeft Jelle nooit een gehad? renske dus ook al zo sterk. We moeten ze nu weer extra in de gaten houden, ze blijven helaas niet meer liggen/ zitten waar ze zijn!
Ja, ik heb hem zien overgeven, dat is toch vies! Tjeetje mina, badkamer schoongemaakt en zo wit was hij en hyperventiliatie en bijna flauw gevallen, zo bang was ik, jakkes! Nu 38,3 graden en zo koud, twee joggingbroeken en twee sokken, niks helpt......
goed nieuws, anissa is toch goed gekeurd! ben dus helemaal blij! het ging daar wel wat vaag aan toe, eerst vroegen ze om een verwijsbrief, maar toen ik vertelde dat ik gister gebeld was, kwamen er nog een paar bij staan en die hadden er dus ook al van gehoord, de foto van de heupen... vond het wat vaag. maar volgens mij is er gewoon wat mis gegaan, want het ging om 1 heup waar nog naar gekeken moest worden. er is aan beide kanten 4x gemeten, en toen nog een arts erbij, maar het was dus goed. hehe, en nu heb ik voorlopig geen zin meer om naar het ziekenhuis te moeten. goh lees het nieuws van tammie, wij hebben toen met safouane therapie gehad, en daardoor werd na een tijdje de afplatting minder. maar bij sommigen is het gewoon echt nodig, ik denk dat als therapie zou helpen dan hadden ze dat wel geadviseerd. en een helmpje wennen ze snel aan hoor, het is mischien niet zo leuk, en helaas zijn er mensen die je raar aankijken, dus voor ouders mischien minder, maar kinderen hebben er vaak geen last van. en je hebt ze ook in leuke kleurtjes. en straks is het hoofdje weer mooi rond en het gezichtje mooi symetrisch. spannend wat de echo uitwijst oh en daisy ik heb heel slecht geslapen vanacht, maar dat ga ik vanavond wel weer inhalen oei linka, beterschap ons neefje heeft ook griep, zo zielig, hij is al 3 nachten aan het ijlen, arts is er ook al bijgeweest en hij moest bijna naar het ziekenhuis. nare griep
@ jennyS thanks meis! @ linka ach meis toch veel beterschap voor je mannetje en kijk uit dat je niet van de slaap omvalt vandaag! @ philly bedankt voor de tip ga gelijk ff google-en @ setteke mooi he hoe dat kan verschillen per kindje? Amber heeft omgedraaid maar nu vind ze er weer niets meer aan dus doet het niet meer...beetje luilakje dus hahaha! @ noura hoe gaat het allemaal met anissa? xxx
oh noura zie het al , super nieuws van Anissa! klote dat je je zo'n zorgen hebt gemaakt maar gelukkig niets aan de hand! xxx