Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :eek: heej meiden!

Even snel hallo na een te lange werkdag :(

Giulia moest eerder gehaald worden van het kdv...39.7 koorts :rolleyes:
    Zo zielig...verstopt neusje ook nog :(
    En veel huilen (wat weer zielig voor mij is :p)

Ik heb niks bijgelezen....

Ik ben morgen vrij, dan zal ik een poging doen :(

Mis jullie wel hoor!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Nou goed luisteren dan vanavond, we zullen wel ff toeteren! Hihi...

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Aaaaargh! Kennen jullie aardappelpap? ? ?

Vergeten zachter te zetten, bleh!

Kga ff verder zoeken naar iets eetbaars.....

Hahahaha, sukkelientje dat ik ben....

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sukkel, neej schat van de meid ;)

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hhhmmm aangebrand aarappelpap haha
    ik maak het met gekookt water ;) dus nooit last van

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Aan alle augustus 2008 mama´s,

Hartstikke bedankt voor de felicitaties i.v.m. de zwangerschap van mijn lieve dochter PetraBr
    Ik ben er zo ontzettend blij mee en de vader van Petra ook. We gunnen het Petra en Andy zo, ze zijn zo in en in gelukkig en daar worden ook zo blij van. En nu weer een kleinkind in september 2009.
    Onze oudste dochter (zus van Petra) krijgt in juli 2009 een tweede. Dus 2009 kan voor ons niet meer stuk. Ik heb de afgelopen maanden alles meegelezen van de augustus 2008 mama's. En ik vond het hatstikke leuk. En nu gaan jullie elkaar a,.s. zatersag 17 januari 2009 in het echt zien. Lijkt mee erg spannend en natuurlijk heel leuk. Ik blijf lekker meelezen met de augustus 2008 mama's en nu natuurlijk ook bij de spetember 2009 mama's. Ik heb het er maar druk mee, maar ik weet wel vervelender dingen. Dit is echt super om alles mee te lezen.

Groetjes van een hele trotse oma van Roos en de moeder van Petra

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

ben weer thuis van het werk. heb lekker slecht een pitza voor me zelf besteld. en dat tewijl ik wil gaan afvalen. en zo'n pitza lekker vet is.

@petra's moeder, wat een lief stukje. vindt het echt leuk dat u mee leest

@noura wat fijn dat je meisje goed gekeurd is.

@jenny je kan kijken of mylan het acepteerd dat je ze hoofdje draait. maar meestal doet ik dat van zelf in ze slaap ook wel

KUS

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    HEY MAMA VAN PETRA~! zeker dat u trots ben op uw dochter! 2 baby's dit jaar erbij dat word druk voor u ! hihi

uhm meiden ik ga afsluiten ben heeeeeeeeeeeeel erg moe weet nog steedsniet wat er aan de hand is met mij ik denk dat ik even een afspraak maak bij de dokter op maandag ( morgen kan niet ben ik bij een begrafenis :S ) even checken of er toch niet iets anders aan de hand is heb zo last van me buik nu net alsof ik ongesteld ben. maar ik zie nog helemaal niks wat er op moet lijken. niks ongesteld helemaal niks gewoon. :S

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: ja dat is ook geen probleem hoor , maar vroeg me alleen af of het erg was dat hij zo weleens slaapt of wakker word want dan ga ik er op letten

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

D'r zitten drie standen op. Maar het gaat niet bepaald makkelijk. Wij zijn gisteren ook tijden aan de gang geweest. Silke is 68 cm en heeft korte beentjes maar ze kan net bij de grond.

Tis dus heel ingewikkeld. De ronde knop onderop moet je draaien, op de juiste stand zetten en indrukken. Yeah right..... komt iets meer grof geweld bij kijken. Ze moet ook niet te hard groeien, moet ik hem weer verstellen en ik had hem gisteren al bijna in de grijze container geflikkerd! :oops:

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Kom alleen even hallo zeggen.....

Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad, dus Matthijs moest naar de oppas. Daar heeft hij helemaal niet geslapen (van 12u30 tot 16u45 :confused: ), met als gevolgd dat hij onderweg naar huis tijdens het spelen in slaap viel. Het resultaat zie je hier; PS: de foto is wel niet zo duidelijk, maar hij ligt dus te slapen met zijn arm helemaal omhoog om het speeltje toch vast te kunnen houden

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Setteke,mm koffie,tis dat je zover weg woont ;)

@Esprit,wowie een dubbele wagen,en heb je m al?
    Foto?
    Hier alles goed onder de gordel ;)
    Fijn dat het zo goed is gegaan bij de gastouders,goed gedaan Melanie :thumup:
    En wat heb je nu gegeten dan,hahahah.

@Juud,beterschap voor Giulia!

@Hi oma van Roos,van harte gefeliciteerd he,jullie zullen het idd druk gaan krijgen met 3 kleinkinderen maar wel heel erg leuk!

@Binna,en was de pizza lekker?

@Duster,ach wat een mooie foto :D
    Vond Matthijs de oppas niet leuk?

--------------------------------------------

Van hoe laat tot hoe laat gaan jullie zaterdag?
    We hebben het namelijk best druk en eigenlijk wil ik toch wel even komen..

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nogmaals gefeliciteerd! vier kleinkids wow!

groetjes kim

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oma van Roos, leuk dat je bericht achterliet, 4 kleinkinderen krijgen jullie al, geweldig toch! Ben blij dat jullie zo gelukkig zijn!

Ga zo lekker op bank hangen, vond zo vervelende dag, hopelijk ben ik morgen wat fitter.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat kan jij een smoesjes verzinnen zeg hahahahaha wij tillen je kids en je maakt maar tijd zeg!

vanaf half twaalf! tot uurtje of drie of vier denk ik!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oeps sorry oma van Roos,ik schreef 3 kleinkinderen maar het zijn er 4 :oops:

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Muts Daisy :) !

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: haha ook dan ga ik ook straks is kijken of ik met wat extra turbopower het voor elkaar krijg

@duster: ahhh wat lief, het zijn die momenten hè

@daisy: ik hoop er tussen half 12 en 12 uur te zijn en tot 15:00? geen idee

weet in iedergeval wel dat mylan het niet leuk vind een aantal uur in één ruimte dus ga af en toe wel aan de wandel met hem

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!

Elle, wat ontzettend fijn dat de arts zo positief was. Het zou toch geweldig zijn dat met de operatie en bestraling je klaar zou zijn.

Oma van Roos;heerlijk zeg volgend jaar 2 kleinkinderen erbij. Ga maar heerlijk genieten van al dat moois!

Noura, heel fijn dat de heupjes toch goed zijn

Tammie, dus misschien een helmpje voor Justin. Hij went er vast sneller aan als jij. Hoe is het met jou verder?

Dames, ik was weer veel te druk en heb alles met een half oog gelezen. Heel erg zeg.

Ik las de vraag over kindjes met tandjes, nou Danique dus 1 en volgens mij zijn er nog meer op komst.

@Bumbo, die heeft Danique ook en ze zit er gemiddeld zo'n 10 minuten per dag in. Ze vindt het heerlijk, ze heeft ook zo'n blad ervoor met een speeltje. Heel leuk! Ze zit ook voor het fruit soms eventjes in de kinderstoel. Maar dat is ook maar voor een paar minuten.

Danique heeft ook een loopstoel. Staat nu nog op zolder, maar ze heeft er al wel een keertje een paar minuten in gezeten. Ik denk altijd maar zo, zolang je het niet heel lang doet zal het wel niet zoveel kwaad kunnen.

Ik zal er zaterdag rond 11 uur/half 12 zijn en rond 3 uur weer weggaan. Dan kan Danique daarna thuis lekker de fles en nog even het bed in.
    Ben erg benieuwd of ze iets zal slapen

Nou mijn werkweek zou er officieel opzitten. Zou het niet zo zijn dat ik de hele week al cursus heb gehad en elke middag dus zo'n beetje tegelijk met de kids de school uit moest. Nu wilde vanmiddag mijn duo partner overleggen, dus die kwam speciaal, maar we hadden vergadering,en ben om kwart over 5 daar uit weggelopen, anders redde ik het niet eens om Danique op tijd op te halen. Dus ja heb maar gezegd dat ik morgen nog even langs kom op een beetje orde op zaken te stellen.

Morgenvroeg voor het eerst babyzwemmen met mijn meiske. We zijn al wel eerder naar het zwembad geweest, maar morgen proefles hier in het zwembad. Ben benieuwd hoe leuk het wordt!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo! Kindjes liggen weer in bed. Hilbrand is even de fietskar naar de oppas aan het brengen. Morgen gaan ze er weer heen.

@ Oma van Roos, wat een lief berichtje! Geniet maar lekker van al die lieve kleinkindjes die er al zijn en er aan komen! Bijzonder is het om oma te worden/ zijn. Mijn moeder geniet er ook zo van!

@ Binna, lekker pizza! Hoe was íe?

@ Denice, dan zou ik maandag idd maar eens naar de dokter gaan. MIsschien is het iets simpels als ijzertekort en ben je er met de juiste medicijnen zo weer vanaf!

@ Duster, ach gossie, wat een lieve foto van Matthijs! Hoe was je gesprek? waar heb je eigenlijk op gesolliciteerd, ik geloof dat ik dat even gemist heb... :oops:

@ Daisy, wij zullen er tussen half twaalf en twaalf uur zijn en bllijven zo lang het gezellig is! ;)

@ Jennys, succes met de loopstoel!

@Alieke, oh leuk babyzwemmen! Alvast veel plezier!

Auwauwauw, het is me net in mijn rug geschoten, toen ik Silke naar boven bracht. Dat doet zo'n pijn en dan heb ik ineens bijna geen kracht meer om haar te tillen! :( Maar ja, zal wel moeten, kan haar moeilijk laten vallen! Ik heb haar in bed gekregen, maar men, wat doet dat zeer!

Deel Deze Pagina