Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Jippie Sophie is alweer 5 maanden vandaag!

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen allen,

Sinds gister gaat het ineens veel beter met mijn spieren en ik lijk me ook weer wat beter te voelen.
    Nog even bij de dokter geweest en volgens haar is alles gewoon letterlijk en figuurlijk vastgeslagen en moet ik even tijd voor mezelf nemen.

Als het goed is krijg ik vandaag de zwangerschapstesten thuis, zal dan ook even testen is dat ook uitgesloten.
    Ga ervan uit (hoop) dat die negatief zal zijn. Ik ben echt nog niet klaar voor een tweede.
    Maar ach blijk is wel zwanger dan komt het ook wel weer goed, zal alleen wel even schrikken zijn. *Sorry voor degene die graag zwanger willen worden*

Ga vandaag bedenken of ik morgen kom, manlief wil niet mee. Jullie horen het nog.

Ga zo even lekker naar de masseur.

En heb ik jullie al verteld dat Sophie al een week in een gewone slaapzak slappt ipv haar puckababy!
    Overstappen ging in een keer goed. Ben trots op de kleine meid!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

een dag geen tijd gehad en kan het dan echt niet bijhouden hoor! :)

we gaan zo babyzwemmen dus tot strakkies!

liefs rebbel

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Buddynieuws:

Aykietje:

Ik lig sinds gisteren met griep in bed. Hopelijk ben ik morgen beter want ik wil er echt wel bij zijn!

--------------------------------------------------------

Beterschap Aykietje!

En Petra, ja eigenlijk moet ik idd wat vaker plannen voor mezelf, volgende week ga ik even naar zonnebank, schijnt ook goed te zijn!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Heb ff geen tijd om alles bij te houden jammer genoeg. Jasper ging gisterenmiddag ineens weer achteruit en heeft weinig gedronken en heel veel gespuugd en had 2 grote, dunne luiers. Vannacht hoestte hij weer vreselijk, dus weer veel eruit geweest. Vanmorgen is hij vrolijk en ligt lekker in de box te spelen en heeft op 40cc na zijn hele fles leeg. Snap er af en toe geen bal van! Maar goed...

Fijne dag allemaal! X

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meisjes nou niet allemaal ziek gaan worden of de kleintjes he? kan natuurlijk niet he zo'n dag voor de meeting!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, bedankt! Is toch niet helemaal gelukt met die nachtrust ;) Wesley begon 2 x te huilen 'snachts maar met een knuffeltje sliep hij wel weer verder gelukkig en mijn man was aan de race dus hoorde ik vannacht rennen naar het toilet en douchen etc. Maar goed, bijna weekend! Jij ook werken dus vandaag, succes!

@ Linka, fijn dat je toch nog hebt geslapen :D

@ Petra, hahahahaha.... Dat is inderdaad die schele! :) Tja, die vermoeid.... Gelukkig weet je dat het tijdelijk is ;)

@ Marleen, sterkte meis :(

@ Aykietje, beterschap!

@ Daisy, werkse!

@ Naat, spannend!

@ all, halooooooooo! Morgen dus de meeting :D ik had een hele tijd het gevoel dat zo'n meeting voor mij niet hoefde maar nu jullie het er zo over hebben klinkt het wel erg leuk ;) misschien een volgende keer dan maar!

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgem meiden!

Poeh, dat was vroeg vanmorgen! Kwart voor 7, dat ben ik niet meer gewend. Maar ja, Silke moest om 7 uur haar fles. Die is dat ook niet meer gewend, ze was nog helemaal in coma! Maar ze was wel gelijk vrolijk. Ben benieuwd hoe het bij de oppas gaat! Mijn hulp is er , dus mijn huisje is straks weer lekker schoon zonder dat ik er zelf wat voor hoef te doen! Heerlijk! :D

Mijn moeder is dinsdag jarig en viert zondag haar verjaardag. Maar nou moet ik nog een kadootje, en ik zat te denken aan iets van een sieraad dat verwijst naar onze kindjes. Iemand nog ideeën? Ook waar ik het kan halen. Wanneer ik dat moet doen weet ik niet, misschien zaterdag na de meeting.

@ Lauwie, you're welcome meid!

@ Daisy, werkze!

@ Petrabr, Guido Weijers, die deed toch de oudejaarsconference afgelopen oudjaar op SBS?

@ Linka, nou gelukkig dat je verder lekker geslapen hebt! Enneh, Myrna zal het vast wel ok vinden toch? En anders je niets van aantrekken, mama heeft ook wel eens tijd voor zichzelf nodig! ;)

@ Naat, gefeliciteerd! Oh wat fijn dat het beter gaat met je. Ik zou het heel leuk vinden als je komt morgen!

@ Esprit, en is het gelukt in Jubbega?

@ Rebbel, hoe was het babyzwemmen?

@ Aykietje, oh jakkie meid! Gauw beter worden hoor! Ik wil je morgen ook graag zien! Hoe is het met Stan?

@ Marleen, gek is dat he, dat kindjes 's avonds vaak ineens veel zieker zijn. Tymen heeft dat ook altijd, krijgt pas later op de dag koorts.

@ Delilah, jouw man ook al aan de schijt! Pas maar op dat jij het niet krijgt!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, sinds Wesley naar het kdv gaat is mijn man al 5 keer aan de race geweest :( ik nog geen een keer! Afg. zondag voelde ik me wel beroerd in m'n buik maar het kwam er niet uit verder hahahaha.... Bij hem dus wel :( Watje! ;)

pfoe, een cadeautje? Zo'n bedeltje, een babyhoofd met namen erin ofzo? Dat had mjin moeder vroeger ook.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

kom even zwaaien ga zo naar de ikea.

@delilah je kan toch even goed komen.

@aykietje beterschap

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Kom ff snel een digiknuffel aan jullie allemaal geven! Moet zo eerst Jamie van de PSZ halen! Ben vandaag 9 jaar samen met mijn haantje! Kreeg net zo'n lief smsje van hem, die wilde ik even met jullie delen;

'Lieve schat, het is toch logisch dat we 9 jaar bij elkaar zijn. De volgende 90 is ook geen probleem wat mij betreft. Ik hou van je en ik zie je vanavond weer.' *smelt...*

Hij is voor z'n werk al vanaf dinsdag in Ermelo en komt vanavond gelukkig weer thuis! Maandag gaan we op vakantie naar CenterParcs Hoch Sauerland, zin in! Er ligt nu een pak sneeuw, dus dat wordt lekker rollen in de sneeuw met Jamie! Haha!

Ben eerst weer weg hoor!

Laterz!
    Xx

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, leuuuuuuuk IKEA! Nou als ik morgen kom moet ik zonder hubbie en dat is ook niet zo leuk.

Het is in Lunteren he? Wel erg dichtbij... Waar is het precies?

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

@aykietje: beterschap!

ff ego hoor!
    we zijn net naar het babyzwemmen geweest en het was zooo leuk! :D
    Milan vond het echt geweldig! lekker spetteren in het water en zelfs kopje onder geweest! vond het eng om dat te doen, maar het ging goed! volgende week gaan we weer!

liefs rebbel

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @aykietje: beterschap meid

@naat van harte met je meisje

ik begin al weer op te knappen, best fijn griepvaccinatie dan kost het je maar 3 dagen ipv een week tot 2 weken

CB overleefd: 7800gr en 64,5 cm, best kort? dacht groter maar ja ben ook een ukkie

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een bolle binkie Jenny, hihi!

Rebbel, fijn dat Milan lekker vond!

Delilah, wel komen!

Queenbee, heerlijk maandag weg, leuk sneeuw! Geniet het ervan en gefeliciteerd met jullie 9 jarige relatie, afgelopen 14 jan zijn we 2 jaar samen, kort he :) !

Setteke, Myrna wil overal met mamma mee....... :( !

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben ook weer terug van babyzwemmen, echt zo leuk, roos die blijft maar spetteren

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, ik zal eens kijken...

Ik moet tegenwoordig het badje niet meer zo vol doen voor Wesley want die spettert ook zo in bad :D wij moesten ook maar eens gaan zwemmen met 'm volgens mij gaat hij dat geweldig vinden!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Rebbel; Leuk dat het babyzwemmen zo goed ging! Volgende week zullen we ook wel met Britt gaan zwemmen, ben benieuwd..

@Aykietje; Beterschap!

@Naat; Gefeliciteerd! Britt was woensdag ook alweer 5 maanden, gaat echt hard he?

@Jenny; Mooie cijfertjes hoor! En kort? Ach, Britt was begin deze maand 64,7cm, en ze is een beetje ouder dan Mylan.

@Linka; Ja lekker in de sneeuw! Genieten gaan we wel hoor! En bedankt voor je felicitatie, jij ook nog he? ;)

@Petrabr; Zag dat je zwanger bent! Geloof niet dat ik je al had gefeliciteerd, dus bij deze; GEFELICITEERD!
    Xx

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Delilah: ik vind wel leuk als hij van onze badkamer een zwembad maakt haha, ik doe hem extra vol haha

@queenbee: ja dacht vorige maand was hij 62,5 en nu maar 2 cm erbij, vond ik weinig, maar ja ze meten ook soms een beetje vaag dus... vandaar

oja ben vanochtend tegen een busje aan gereden gelukkig beiden auto niks, zat op de lantaarnpaal te letten die ik al eens eerder meegenomen heb haha en zie dus die gigantische bus over het hoofd, wat een dombo. daarom voor mij geen dure auto's want ik hou ze toch niet heel haha

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ha meiden :D

Daar ben ik weer!

Nou heb eindelijk vrij pfffffffff.... heb niet de puf gehad om al die bladzijden terug te lezen :)

Ik vind het zoooooooooooo spannend morgen :p

Ik denk dat ik niet goed zal slapen :(

Deel Deze Pagina