Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ jenny...gelukkig heb je niks :p

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Jenny, hahahahha... "dombo" ;) gelukkig is het niet ernstig! En uhhh, dat is inderdaad ook en idee, een lekker vol bad!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @petra: heerlijk he! milan heeft er echt van genoten en daarom ik ook! ;)

@delilah: het is echt een aanrader, milan vind het bad ook een feest!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja echt een dombo haha en nee gelukkig niks. ben ook vreselijk met paaltjes enzo

2etra: lijkt me geweldig babyzwemmen, maar die tijden dat het kan vind ik echt belachelijk. mij zie je echt niet zo vroeg in bikini BBRR word ik heel sjaggie van. 19:00 dat is een mooie tijd, dan slinger ik mylan daarna gelijk zijn mandje in haha

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    bij ons begint het om 9.45.
    valt toch wel mee? we zijn toch vroeg wakker! ;)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    babyzwemmen?

Petra waar ga jij? In Rdam is niks fatsoenlijks...ja op di om 9 uur :confused:

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook dinsdag en woensdag om 9 uur,. heerlijk want dan zijn ze net uit bed en nog supervrolijk. want reken maar dat het intensief is hoor voor zo'n kleintje!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh 9:45 is wel een mooie tijd ja, hier is het geloof ik 7:45 ja doei haha dan verzuip ik

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    9.45 ook vroeg :p
    wij zijn langslapers :)

We hebben vandaag uitgeslapen samen :D tot 11.00 uur :)

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ik lul uit mijn nek want zie net dat het om half 10 is haha

wij zijn ook uitslapers hoor hihi, heerlijk. lekker met het hele gezin in bed filmpjes kijken haha

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ja precies :D

Nou ja wij kijken dan geen film :p maar slapen na de 1e voeding vrolijk verder ;)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik wil juist Wesley na de eerste voeding lekker een beetje wakker houden zodat hij 'savonds wat vroeger wil slapen!

Als hji om 7 uur de fles krijgt is dat ook prima te doen, laatst kwam hij om 5 uur maar heb 'm toch nog even laten spelen een uurtje hahahaha

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wij slapen als we thuis zijn ook na de eerste voeding nog even, heerlijk hoor. mylan houd het tegenwoordig niet langer uit dan 20:00 gelukkig

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als ik Wesley na de eerste voeding in bed leg slaapt hij ook zo weer maar hij is zo'n avond mannetje, hij kan het rustig volhouden tot 23.00 uur :confused: dus tegenwoordig die laatste fles maar steeds een beetje vervroegen :D

Gister had hij overdag maar 3 x een half uurtje geslapen en om 20.30 uur de laatste fles gegeven en naar bedje gedaan. Ik hoorde 'm daarna nog wel 3 x huilen maar met een knuffel geven sliep hij weer door tot vanmorgen 06.30

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,
    Oh, jullie zijn allemaal een beetje zenuwachtig voor morgen zie ik. Zou ik ook zijn hoor, als ik zou komen. Nu heb ik het wel druk genoeg dit weekend. Vanavond naar Sara Kroos, morgen dubbele verjaardag en zondagochtend afgesproken met de dames van de pufclub. 7 baby's van Djim zijn leeftijd!

Oh en ik moet even iets met jullie delen! De vriend van mijn beste vriendin belde net. Of ik met hem een complot wilde smeden..EEEHHH JAAAAA ALtijd! We gaan een suprise party organiseren en als klap op de vuurpijl gaat hij DE vraag stellen. Ik weet dat ze super blij zal zijn. Zij wil heel graag, maar hij moet haar vragen vind ze, haha! Nu mijn mond nog houden! Dus ben blij dat ik jullie heb. Normaal zou ik mijn zusje zoiets vertellen, maar zij is familie van haar... lastig lastig, haha!

Oja, wie ging er nu ook alweer een duowagen halen? Wat vooreen heb je gehaald.

En wie (ik weet het ben een vergiet) kreeg dat hele lieve sms'je nou van haar mannetje. Wat heerlijk als mannen dat doen. Ik vond vorige week een briefje in mijn portemonnee (was op mijn werk) met een liefdesverklaring en dus hier ook een *smelt* moment, haha

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @delilah: wel lekker dat het af en toe vroeg is dan voor je, dan heb je nog wat aan je avond

@lique: oe dat is spannend, maar wel erg leuk

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, wow! Wat gaaf en spannend! Idd fijn dat je het toch van je af kan kletsen ;) Queenie kreeg dat smsje overigen!

@ Jenny, ja idd. Ik vind het supergezellig hoor met Wesley en hij is ook meestal gewoon vrolijk maar je hebt toch niet echt tijd voor jezelf dan als hij zolang wakker is dus nu eerst begonnen met direct na de fles in bed en eerst de laatste om 22.00 toen 21.00 en nu gister dus 20.30. Hopelijk kunnen we dit een beetje volhouden want als je van 'smorgens vroeg tot 23.00 uur moet ben je kapot, althans... Ik wel ;) En dat hij s'morgens zo graag slaapt is wel fijn voor hem maar ja, ik moet toch 3 ochtenden in de week naar mijn werk...

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    delilah: het is een leuk een kind, maar als je hem 24 uur moet vermaken dan word het wel erg pittig.
    Op naar een avondje voor je zelf haha

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Inderdaad, pittig is het juiste woord ;)

Maar herkennen jullie dat: ik zie soms dat Wesley heel moe is en dan denk ik, ik geef 'm de fles en lekker naar bed maar op de een of andere manier lijkt hij dan een energie te krijgen van de fles want dan is hij ineens weer heel helder?

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou weer drama bij de oppas. Om kwart over 11 belde de oppas dat Silke alleen maar brulde. Ze wilde niet slapen, niet eten, niks. Alleen maar bij de oppas op schoot heel stevig vastgehouden worden! Dus ik zei al, breng ze maar thuis. Nu ligt ze compleet in coma!

Vanaf maandag anders aanpakken, dan krijgt ze hier d'r fles, geef ik haar in pyama mee en legt Hilbrand haar daar boven in bedje zodat ze eerst kan slapen. Katty (d'r knuffel) mee en dan maar hopen dat het helpt. Destijds ging het bij Tymen net zo, die moest ook eerst even slapen anders was het brullen. En ik zal haar ook maar even een shirt meegeven waar ik in heb geslapen. Ze zal toch een keer moeten wennen! Nou werk ik nog niet, maar straks wel en dan zal ze wel moeten! Gekke meid! :(

@ Sjudith, hé heb jij ook weer eens tijd voor ons! ;) Giulia al weer een beetje lief? Lekker hoor, zo lang slapen. DAt gaat hier niet lukken met mijn lieve peuterzoontje! En als ik weer zou gaan slapen ben ik een zombie de rest van de dag! Heb je die clip van Strawelte op mijn hyves gezien? Friesland rocks, hahaha!

@ Binna, lekker geshopt?

@ Queenbee, wauwie, wat een lief mannetje heb jij!

@ Delilah, Lunteren ligt in de buurt van Barneveld, Veenendaal enzo geloof ik.

@ rebbel, Silke is ook gek op badderen en zwemmen. Met badderen hebben we haar tegewoordig met bad en al in de douchecabine, kan ze maar raak spatten.

@ Jennys, vind je het gek dat Mylan nog lang niet bij de grond kan in de loopstoel! :p Hihihi, hoe ja dat zo droog kunt vertellen! Gelukkig niks aan de hand! Ik heb Silke haar bad ook altijd lekker vol. Gisteren was ze zo aan het spetteren dat al het schuim over de rand verdwenen was!

@ Lynka, dat is heel schattig, maar word je er ook soms niet gek van? Tymen kan ook zo aan mij hangen! En neem maar lekker even tijd voor jezelf vanavond!

@ Delilah, nou dat wordt Wesley meer wakker houden overdag dus! Kan mama ook lekker slapen (als papa tenminste meewerkt...)

@ Lique, oooh spannend! Lekker druk weekend voor de boeg, maar wel leuk zo te lezen!

Deel Deze Pagina