@delilah: ja een fles bevat calorien dus energie.. kan slaapverwekkend werken maar ook opwekkend helaas @aykiet: zonder je weet wel? volgens mij heb ik die gemist
@Daisy; Gefeliciteerd! Matthijs vond het juist erg gezellig bij de oppas, daarom wilde hij daar niet slapen. Mijn zus heeft 2 zoontjes van 9 en 7 en die zijn helemaal weg van hun kleine neefje, dus hij is gruwelijk vertroeteld. Maar het was dus wel erg vermoeiend geweest @Setteke: Hopelijk gaat het de volgende keer beter, want ze moet het idd toch leren voor het geval dat je weer kan en mag werken. En over mijn sollicitatie: Volgens mij had ik het hier ook niet verteld . Het was voor mij vantevoren ook onduidelijk.Het enige dat ik wist was verkoper buitendienst. Daar aangekomen blijkt het om een functie huis aan huis verkoper EON en ENECO te gaan. Absoluut niks voor mij. Maar het gesprek was erg goed gegaan en zij waren erg positief, dus dat is toch een mooie opsteker (en goed voor mijn zelfvertrouwen, want ik ben nogal onzeker) @Delilah; Ik kom helaas ook zonder manlief. Ik vind het super eng (heb zelfs de neiging om alsnog af te zeggen), maar kom toch. Als je je niet zo goed voelt, zou ik zeker komen. Het is even spannend, maar als je er bent is het vast een gezellige afleiding. @Aykietje; Beterschap! @Naat; Gefeliciteerd met Sophie @Marleen; Een dikke knuffel! Ik ga maar weer aan het werk...... Groetjes Silvia
zo lekker geshopt zeg vandaag. ons favo winkeltje had 3 halen 1 betalen, toch wel fijn. maar aangezien ik wat betrefd anissa een koopstop had ingelast heb ik op de groei gekocht. voor het najaar. ze heeft echt te veel op dit moment. dus wel voor saf een aantal leuke sets, en voor anissa een supergaaf jascolbertje, en een soort petticoat achtig rokje en wat truitjes, en een kuitbroekje allemaal van noppies en dat soort merken, voor 70 euris! kijk dat is toch leuk (pruts weet dat jij hier ook wel eens shopt, dus als je nog wat nodig hebt) daisy gefeliciteerd met de meisjes sorry hou het verder even kort, moet straks naar de kapper en moet nog even eten maken en mocht ik jullie niet spreken voor morgen, heel veel plezier! en ik hoop op fotos
Philly, gewoon praten, niet hard aub Haha! Actilieruen (hoe je schrijft, weet ik veel ) maar hoeft niet te overdreven zijn, dat houden wij niet zo van Ik streng, laat me niet lachen ! Maar moet eens gebeuren eigenlijk Ja Linkatijd ! Fijne avond meiden en tot morgen! Ik vind zelfs ook eng hoor en Jeroen ook
IKKE!IKKE!IKKE! Lief he, ook van jouw man zeg! Hij doet het niet vaak, maar als hij het doet, doet hij het meteen goed! En Daisy, van harte met Fenne en Linne alweer een half jaar! Jeetje! Gaat echt hard! Ben benieuwd of jullie morgen in het eggie ook zo veel met elkaar kunnen kleppen als hier! Haha@ Jammer dat het voor mij ver weg is, en dat ik sowieso niet had gekund ivm inpakken en opruimen in huis enzo voor de vakantie, maar had me erg gezellig geleken! Wil natuurlijk wel foto's zien! Alhoewel we waarschijnlijk al wel veel 'kennen' door de foto's op hyves, hihi! In ieder geval alvast heel veel plezier iedereen morgen (dit voor het geval dat ik vandaag niet meer online kom, maar dat weet je met mij immers maar nooit... )! Xx
Heb weer even snel bijgelezen en ff snel toch een reactie...Tja, je bent verslaafd of je bent het niet... Uitslapen, wat is dat? Hier worden ze beide tussen half 8 en 8u wakker. Soms hoor ik Thomas weleens om 6.30 ofzo, maar dan ga ik er nog niet naar toe. Hij gaat of spelen of weer slapen. Maar ik moet er standaard elke nacht rond half 5 uit voor Jasper. FF een speen erin en hij slaapt weer, alleen deze week sta ik er helaas zo'n 5 tot 7x per nacht naast. Gelukkig lijkt het hoesten minder te worden, dus ik hoop dat ik weer eens wat meer mag slapen! Uhm wat had ik nog meer gelezen...Oja, ik heb 2 waterratten thuis. Tegenwoordig gaan ze samen in bad en gaan ze samen liggen watertrappelen. Jasper doet echt net zo hard mee als Thomas. Ik merk dat ze steeds meer naar elkaar toe trekken, zo fantastisch! Het is dat Jasper nog niet achter Thomas aan kan, want anders... Maar nu zoekt Thomas Jasper gelukkig wel op, en dat vinden ze allebei prachtig. Net lagen ze samen op de grond met een ballon te spelen en dan smelt ik! Ik denk dat het morgen een waar kippenhok wordt . Ik vind het wel jammer dat wij er niet bij zijn. Ik had jullie graag willen zien en even m'n mannen in levende lijve laten showen, maar helaas... Ik wens jullie in ieder geval heel erg veel plezier. Ik had nog iets gelezen waarop ik wilde reageren, maar ik weet het niet meer. De kapster kwam vanmiddag bij m'n zus. Ze was te vroeg en ik was bij m'n zus, dus ze heeft gelijk mij even geknipt, erg fijn. Nu zit er weer een beetje volume in, want ik leek wel een dweil . Hopelijk vanavond nog even een kleurtje erin en kan ik er weer ff tegen. Liefs!
oja voor de liefhebbers die willen stemmen https://foto.tntpost.nl/137/fotowedstri ... otoId=5112 @ Mar, we gaan gewoon samen langs bij een paar meiden joh
Hallo! Delilah, gewoon komen, ook zonder man. Ik kom ook zonder man en vind het echt wel eng hoor! Binna, dat lieveheersbeestje met spiegel heeft Danique ook Marleen, vind het ook jammer dat je er niet bent morgen. Linka, wat vervelend dat Myrna zo aan je hangt dat je niet eens alleen weg kunt. Petra en Rebbel, wij waren ook babyzwemmen vanmorgen. Vind onder water zelf al niets, laat staan met de kleine. Danique vond het ook niet super onder water. Maar verder was het leuk! We hebben ons dus opgegeven en gaan elke vrijdagmorgen van half 10 tot 10. Ach ja, we zijn toch vroeg uit de veren Dames, het is gewoon morgen al de meeting. Brr wat vind ik het eng zeg. Ik zal er zo tussen 11 en half 12 zijn. Danique moet dan de fles en dat kan dan mooi daar. En........... dan ben ik mooi een beetje op tijd haha Ik denk dat ik ook rond 3 uur wegrij. Dan zijn we nog een beetje op tijd in huis Vannacht een drama nacht gehad. Danique was wakker van half 2 tot kwart over 4. 2 poepbroeken en verder pijn aan de tandjes. Heel zielig. Uiteindelijk heeft ze geslapen tot half 6 en was toen weer wakker tot ongeveer 6 uur. Daarna geslapen tot 8 uur. Vind het zo zielig he, en vooral dat je niets kunt doen vind ik heel erg!
meiden heel veel plezier morgen! ik vind het onwijs jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar de volgende keer beter! liefs rebbel
Kwam alleen even snel een kijkje nemen... Ik wil jullie veel plezier wensen morgen! *duikt weer met dekentje en veel tissues op de bank*
@ Alieke: Fijn he die tandjes....en dan moeten ze nog een heel gebit! Bij Thomas waren de eerste tandjes drama, maar het werd minder gelukkig. De kiezen heb ik bijna niet eens gemerkt, terwijl die toch mega groot zijn! Bij Jasper valt nog niks te ontdekken. Ik gebruik trouwens altijd dentinox. Ik heb namelijk zelf tijdens de terugweg van de vakantie in Frankrijk in 2007 last gehad van een doorkomende verstandskies en Thomas kreeg toen ook net tandjes. Ik had die dentinox bij me en heb het bij mezelf er ook op gedaan, de rest van de terugreis geen pijn meer gehad! Ik zweer er dus echt bij en probeer niks anders ! Als ik jou stukjes zo lees heb jij het volgens mij mega druk met je werk. Red je het allemaal wel? Ik vroeg het me zomaar even af hoor. Als ik me er teveel mee bemoei of te nieuwsgierig ben moet je het zeggen hoor
Voor ik het vergeet, heel veel plezier morgen. Verder wil ik even mijn laatste creatie laten zien. Moest een pakketje voor een pas geboren jongetje in elkaar flansen hier het resultaat:
Wat een leuk kado, ziet er mooi uit Morgen hè hebben we een zaaltjes geloof ik ofzo, onder welke naam is er gereserveerd of hebben ze maar één zaaltje? ik weet nu al dat ik niemand ga herkennen, ik heb van iedereen een eigen creatie verzonnen en die gaan dus echt niet kloppen haha misschien een sticker op doen met je naam haha
@ Duster, oh nee, dat zou mij ook helemaal niks lijken! Langs de deuren, bleeh! Maar wel leuk dat ze zo positief waren! @ Noura, mijn fototoestel is leeg, dus ik kan veel foto's maken. En Angelo als beroeps maakt vast ook mooie plaatjes! @ Marleen, ja, jij bent echt wel verslaafd! Wij hebben ook altijd Dentinox! @ Sjudith, ook bij mij? @ Alieke, jeetje meid, zulke nachten met zo'n drukke baan! Pfoeh! Sterkte hoor! @ Lique, wat leuk! @ Jennys, we staan gereserveerd onder Sabrina Petra.
Kijk eens wat ik op mijn pc tegen kwam.... Hier was ik ruim 36 weken zwanger van Silke. Door de gyn werd ze op dat moment al op 7 pond geschat. Dus ik hield ernstig rekening met een zware en dat is wel uitgekomen...