@ pendrag... heel veel sterkte de komende tijden... kan me voorstellen dat je het druk hebt... in ieder geval een dikke knuffel van ons
@ Pendrag, wat lief dat je hier even komt vertellen hoe het gaat! Jeetje, dat is niet niks. Is het nou definitief over voor jou en je ex? Kan me voorstellen dat het erg zwaar is! Twee van die kleintje is niet niks. Blijf je wel in je huisje wonen? Sterkte met alles. Wel fijn dat Yinthe het zo goed doet! Ook al een tandje, jeetje dat gaat snel! Hoe is het met Jarissa? Mist ze papa erg of valt het mee? Nou meid, ik wens je alle goeds! Als ik weer eens in de buurt ga komen zal ik aan je denken! *dikke knuffel* @ Kimm, mannetje heeft al gauw over gezapt naar wegmisbruikers....
Haha die foto, deze bevalling vond ik meer heftig dan bij Myrna! Hoe vond je dat, de bevalling van Tymen en Silke? Bij Myrna 30 uren gebroken vliezen, intussen 12 uren weeen en intussen 1 uur persen en ingeknipt, minder pijnlijk die weeen. Bij Jeslyn, ai! 3 cm in 2 weken meegelopen, gebroken vliezen, 10 min later weeen en 5 uren ween en kwartier persen, pfff! Vroeg om verdoving maar kreeg helaas niet ivm snelle ontsluiting. Maar heel leuke ervaring.