Ik ga nu ook echt naar bed! Ik stap morgen rond 10 uur/kwart over 10 in de auto. Moet ongeveer een uur rijden, dus zal er rond 11 uur/ kwart over 11 zijn. Dames, ik heb er zin in! Zie jullie morgen! (hebben jullie ook kriebels?)
ticho die een haan heeft gekregen voor zijn verjaardag. het is een zaklamp en die maakt geluid.. TOK TOK TOK TOK TOK en KUKELEKUUUUUU
Nou, ik vind die film drie keer niks, alleen maar schieten en daar hou ik niet zo van.... Bovendien heb ik het koud, dus zo ook maar bedje in. Wij moeten ergens tussen de 1,5 tot 1 uur en 3 kwartier rijden. Hilbrand wil ongeveer half tien vertrekken. Dus ik hoop dat wij er tuusen 11 en kwart over 11 zijn, als het allemaal meezit onderweg! Meiden, superleuke foto's allemaal, de meiden die morgen niet komen kunnen mooi hun foto's op de site zetten, hebben we wat te zien als we weer thuis zijn... Slaap lekker allemaal! Voor wie er morgen komt, wij hebben er zin in! Tot morgen!
binna, soms vind ik silver en ottilie wel een beetje op elkaar lijken, zoals deze foto vanavond in bad. wat vind jij?
kimm, leuke foto's! ivy echt uitgeteld noura, waar had je geshopt? ben ook noppies-fan. meiden, heel veel plezier morgen!
Namens de moeder van Petra, schoonmoeder van Andy en de Oma van Roos wens ik jullie allemaal een hartstikke leuke dag toe morgen. Best wel spannend voor jullie om iedereen in het echt te zien. Ik zie de foto's met spanning tegemoet. Oma van Roos
Oh meiden, ik hoop echt dat ik niet over belangrijke dingen heb heen gelezen. Ik liep 80 paginas achter en heb dus vooral gescand. Belangrijk nieuws in grote letters helpt echt wel! Elle, dikke knuffel meid! Ik hoop dat je echt het meest gunstige scenario treft en dat je het allemaal snel achter je kan laten. Marleen, fijn om te lezen dat er verbetering zit in hoe het gaat met jou en Jeroen! Daisy, even spannend maar fijn dat je een mooi hartje hebt gezien en dat je twee grote meiden het ook zo goed doen! Gefeliciteerd met hun halve verjaardag! Noura, jij ook spannende tijden met gelukkig goed nieuws nu! Heerlijk! Aykietje, wat een verdrietige dag was dinsdag voor Stan. Ik hoop dat zn maagje weer tot rust is gekomen en hij niet meer zo veel stress zal voelen. Moeilijk hè, om je kindje zo te zien Sterkte met de volgende keer dat je hem naar de onthaalmoeder brengt. Tuurlijk niet meid, gewoon reageren als je daar zin in hebt. Als er al een kluppie bestaat dan hoor jij daar zeker ook bij! Gaat t bij jullie een beetje lekker? Hmmm, en als je niet dun en niet dik bent, word je dan weer gewoon jezelf? Hoop het! Ik eet en snoep ook echt veel en blijf, door de bv denk ik, stabiel op gewicht. Ben bang wat er gebeurt als ik de bv ga afbouwen maar mn eetpatroon niet mee-verander Naat, ik hoop dat je snel weer helemaal topfit bent, beterschap meis! Miranda, nog gefeliciteerd met je halfjaaroude Laureen! Mik, ik hoop ook dat het resetten van de darmpjes genoeg is om Donique van haar kma af te helpen! Tammie, wat een tegenvallers met Justin. Geef m maar een stevige knuffel! Linka, nou Jeslyn heeft al veel therapeuten gezien zeg! Fijn dat je trucjes ontdekt om haar de goede kant op te laten kijken. Jee, wat leuk om die zwangere-buikfotos te zien en de bevallingsverhalen. Ik moet ook weer helemaal terugdenken aan die tijd. Bijzonder was het allemaal hoor. Heel veel plezier morgen op de meeting. Ik ben benieuwd hoe stil het hier op het forum zal zijn!
Wil jullie allemaal even veel plezier wensen vanmiddag. Ben benieuwd naar de foto's. Ik ga nu werken! Fijne dag allemaal.
volgens mij word het best wel stil vandaag hahaha maar ivy heeft gisteren om half 8 een fles gehad van 200 ze heeft ruim 40 laten staan... ze is naar bed gegaan en heeft geslapen tot nu vanmorgen 8 uur ! veel plezier vandaag allemaal
Nou kan ik niet achterblijven. Dit is een minuutje na de bevalling. Toen mijn enige tekst nog was: "jeetjemina dit is niet normaal (en dat ongeveer 1000 keer)
hm hihi typ foutje ? kim 7 uur denk ik dan he hihihi 8 uur is het nog niet maar meiden allemaal die vanmiddag elkaar ontmoeten wens jullie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke dag samen en ik hoop leuke foto's te zien he vanavond hihi moet vanavond werken :S heb geen zin ben kapot vannacht 2 uurtjes geslapen 6 uur emy wakker wilde drinken dus vanavond 6 uur zit ik hier dan tv te kijken boek lezen op internet te pingelen. pfff