Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    toedelooee we gaan vertrekken!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    tot zo lieve meiden, wij vertrekken nu ook.
    heb er heel veel zin in

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Tot zo!
    Wij vertrekken ook richting lunteren!

Oh en Mik, hier hetzelfde probleem. Danique had haar kont vast in het jurkje zitten. Heb hem dus gauw verwisseld voor een rokje met vestje.
    Beetje jammer he ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey meiden!

Iedereen heel veel plezier gewenst vandaag! Wordt vast reuzegezellig! En foto's maken he? ;)

Xx

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Veel plezier :)

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    bijna 11 uur! jullie gaan elkaar zien zometeen!

wie zijn hier wel vandaag?
    ik ga zo ff poetsen en daarna lekker in bad en boodschappen doen voor mijn verjaardag (en me over irritaties naar mijn vriend heen zetten grrrr mannen af en toe!)

wat zijn jullie plannen voor vandaag?

zonde he, mik en alieke, als kleding al meteen niet meer past!

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Veel plezier!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaha, wat leuk al die foto's zeg :D van mij tijdens en na het uitpoepen zijn geloof ik echt vreselijk dus zal eens kijken of er een bij is die ik zou kunnen plaatsten?

Ik ben thuis. Zit nog steeds te twijfelen of ik de boel in zal pakken en naar Lunteren ga maar denk het toch niet! Zit nog steeds heel beroerd in m'n vel, gister zo'n lekker jank avond gehad gehad dus denk dat ik maar lekker thuis blijf... Maar als ik dan naar Wesley kijk denk ik, ik zou je graag even showen ;)

In ieder geval meiden, jullie zullen er nu wel zo'n beetje zijn allemaal en heeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Hopelijk komt er snel nog een nieuwe meeting voor ons thuisblijvers :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben even aan het zoeken na foto's maar pffffffffffff, ze zijn of wazig omdat de vk ze nogal snel achter elkaar aan het schieten was of ik sta overal met 1 of 2 dikke tieten erbij op :)

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Pendrag: Pittig hoor! Hou je taai!

@ Setteke: We hebben dezelfde babymeubels! Kmaertje van Silke is overigens verder ook erg leuk! En Tymen heeft al een lekkere stoere kamer, leuk!

@ Linka: Wow, lekker buikie! Zo te zien vind je het verder maar niks hihi!
    Oh die foto met je kindje is weer een hele andere Linka, weer helemaal happy!

@ Setteke: Haha, fijne houding he... :rolleyes:

@ Jenny: Meis, wat zie je er anders uit als ik verwacht had! Ik vind je een moie vrouw om te zien!

@ Alieke: Ik heb ook geen foto's van voor de bevalling. Jeroen was maar net op tijd binnen! Thomas was een geplande KS en daar heb ik er wel van, maar die ga ik mooi niet laten zien!

@ Schatje: Join the club, ik heb ook volop striae! Ach gossie, die foto van jullie 3e is mooi!

@ Kimm: wat een lieve kindjes! Wij hebben trouwens de koe... Boe en Moehoe horen we de hele tijd :)

Wat hebben jullie gosteren nog veel gekletst. En waar jullie nu zitten is het vast helemaal een kippenhok. Hier slapen de mannen en gaan we zo naar de volgende verjaardag!

X

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lekker rustig hier. wel goed om af te kicken van mijn zp verslaving!

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Lauwie: Precies ;) :)
    Ik vind het alleen wel erg jammer dat ik straks aan moet horen hoe leuk het geweest en dat ik dat allemaal gemist heb :cry:

Leuke foto van Ottilie zag ik voorbij komen trouwens!

Nou ik ga maar weer verder met de was opvouwen... Straks naar verjaardag 2... :rolleyes:

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Ben benieuwd wanneer de eerste zich weer gaat melden!

Ik heb net mijn huishouden gegaan! Ben helemaal weer trots op mezelf.
    Wij hebben straks om half 6 een crematie van een oom van mij. Ik had er niet veel contact mee, maar vind dat ik mijn gezicht even moet laten zien.

Daarna gaan we samen maar even lekker uiteten, Sophie is dan toch al bij de oppas.

Meiden ben zo benieuwd hoe jullie het gehad hebben, het zal wel een kippehok zijn geweest of niet?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd wanneer de eerste weer terug is en hier komt vertellen dat het heeeeeeeeeeeeeeeel gezellig was :D Ben ook benieuwd naar de foto's!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik zie wel bij online de naam van Petra staan maar dat kan misschien net zo goed haar mama zijn?

Ben zo nieuwsgierig :D

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jaaaaaaaaa ik ben thuis!
    ik vond het echt hartstkke leuk.
    Wel gek hoor om iedereen in real life te zien,
    maar eigenlijk leek iedereen op zichzelf :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhh, wat leuk! Had ook niet anders gedacht dan dat het heel leuk zou zijn!

En nu komt de rest zo natuurlijk en iedereen gaat heeeeeeeeeel veel foto's plaatsen he! ;)

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zo daar ben ik dan :)
    Ik ben aardig rustig gebleven haha.. (ik kijk altijd eerst de kat uit de boom :oops: sorry meiden!)
    Voor de rest was het gezellig.. wel voor herhaling vatbaar :)
    Was leuk om jullie allemaal te zien ;)

En de baby's zijn in het echt ook allemaal super lief!

Groetjes

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik vond het ook erg gezellig. Mooie locatie ook.

Oja, Lianna sliep vrijwel meteen toen ze in de auto lag. Die was echt oververmoeid.

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

waarvan kwamen ze nou eigenlijk filmen :(: :)

Deel Deze Pagina