Zo te lezen hebben jullie het heel erg naar jullie zin gehad. Jammer dat ik moest werken, anders was ik ook wel gekomen. Was helemaal niet zo ver weg! Dus als er een volgende keer komt, dan wil ik ook komen! Leuke foto's trouwens.
ik kwam net een beetje los en toen ging djayden zitten miemelen helaas Wil het graag nog een keer overdoen meiden! Vond het ondanks dat ik best stil was wel heel gezellig! groetjes
haha normaal ben ik ook wel zo.. Ik weet niet waarom ik nu zo was.. ik was denk ik ook 1 van de jongste
haha nee dat hoorde ik net ook al van je ach jah..moet kunnen toch Ben gewoon een hele jonge mama met een mooie knul! En daar ben ik super trots op!
Ik lulde die kat er ook uit Mik Ik heb jou helemaal niet gesproken schatje, maar ik heb wel je heerlijke mannetje voor bij zien komen! Wat een lieverd. Ook Esprit, heb ik niet gesproken. Enne, ik wil ook wel heel graag foto's in mijn mailbox alieke@famleppink.nl
Jenny, ik had de navigatie aan. Dacht dat jij een betere weg wist ofzo. Maar jij ging dus de verkeerde kant op
Jenny, ik had de navigatie aan. Dacht dat jij een betere weg wist ofzo. Maar jij ging dus de verkeerde kant op
hoi meiden, Wij zijn ook weer thuis. nog even op kraambezoek geweest in Arnhem bij Jules (7 weken) Ik vond het echt leuk vandaag en voelde meteen op mijn gemak. Alsof ik jullie al jaren kende. De meesten heb ik wel even gesproken (behalve Kimm, want die kwam toen wij zaten te eten en daarna zijn wij vrij snel gegaan) Ik vond de meeste meiden wel hetzelfde overkomen als hier op het forum. Sommige meiden had ik nog wel wat drukker verwacht, dat Austin haar babbel wel mee had dat had ik wel verwacht. Maar ik vind het zeker wel voor herhaling vatbaar. @setteke: Jelle is inderdaad erg verlegen en moeilijk op 1 plek te houden. hij vond het wt druk, zo'n hele zaal vol mama's. Ik vond trouwens de aanwezige papa's ook super! Zo lief voor de kindjes allemaal, echt leuk om te zien. Nou ik ga even chillen. liefs Philly
O en ik vond de grotere kindjes ok superlief! Myrna en de meiden van Miranda, ze waren echt lief (goed opgevoed hoor!) )