Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat leuk! Echt heel leuk om jullie geklets te lezen! In ieder geval lijkt het erop dat iedereen elkaar wel leuk vond in het echie, super! En ook erg leuk om de foto's te zien! Heb je toch nog het gevoel dat je er ook een beetje bij was :( ;)

Maar ik ben helemaal voor een tweede date hoor als het beter weer is! Tot die tijd moeten we het maar doen met jullie verhalen :)

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wie heeft er een grote tuin?

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik had al zoiets van volgens mij is die uit de kast gekomen of komt hij uit de kast....

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oh ik lees het al:Setekke.
    Wie nog meer?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb geen grote tuin :( maar ik ben best bereid (Setteke) om een pokke-eind te rijden ;) :)

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier zijn twee meiden helemaal hyper.
    Denk dat ik ze zo maar in bed parkeer. ;)
    Nog een beetje drinken en een koekje geven en dan hup, in bed ermee.

Ben trouwens benieuwd of er de volgende keer weer zo'n goede opkomst zou zijn.
    Ik zorg dat wij er wel weer zijn. ha ha

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Tja ik heb ook niet een hele grote tuin. denk wel dat we er allemaal in passen. maar dat de kindjes niet dan niet meer kunnen spelen

maar vindt het ook niet erg hoor om ver te rijden. maar ja denk dat het voor somige wel heel ver is.

maar wil goed best eens langs komen hoor om je tuin te bekijken ;)

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ohh wij zijn toch erg.
    Hebben net een meeting gehad en hebben het nu al over de volgende.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, het is een beetje erg ;) maar wel een heel goed teken toch!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wij hebben ook een erg grote tuin (zie album) maar is ook niet echt centraal in het land,vlakbij rotterdam, al zouden sjudith en marleen het vast niet erg vinden.

en ik moet natuurlijk ook bevallen in de zomer :) :) :)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Misschien is het voorjaar dan beter, rond mei ofzo? Dan is het ook vaak wel aardig weer toch!

Maar ja, Petra zo'n hele club mama's om je aan te moedigen bij je bevalling is misschien ook niet verkeerd ;)

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    volgens mij moet er een mail lijst komen haha

@alieke: haha ja en reed dus mooi weer naar de uilenbos alleen kwam ik aan de achterkant weer binnen haha

@daisy: onopgewarmt nog 24 uur houdbaar

@mik: ja wij riepen allemaal ja hoor is goed haha sorry

Hoeveel mensen zullen er ontslag genomen hebben daar haha het waren wel een paar eitjes hoor die bediening, maar wel aardig

@binna: ja viel mee hè, maar ik onderbreek liever geen mensen ben nog best beschaafd hoor ;)

@setteke: ja leuk kom ik ook nog eens in friesland en kunnen alle baby's leker buiten slapen haha
    en ja het natte kwijl liep van die ober af haha

Wij hebben wel een grote tuin hoor, met serre. alleen wij hebben honden en dat vinden sommige kindjes niet zo leuk

ik vind het ook niet erg om ver te rijden, dan zie ik nog eens wat.

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ miranda he meis ik vond het super om je te ontmoeten en je meiden zijn in het echt nog mooier dan op je foto's! vond je man ook een erg leuke spontane vent en je was precies zoals ik me had voorgesteld, gezellig, lief en spontaan! :D

@ philly hahahaha jij was rustiger dan ik had verwacht, ik herkende je niet eens joh, had die foto van jou met dat blonde haar en shirt zonder mouwen moest echt ff goed kijken hahahah!

@ vera ik vond 't ook super om je te ontmoeten je was in het echt net zo spontaan als ik je altijd op 't forum vind en ook had verwacht dat je zou zijn!

@ petra schandalig meid ik herkende je niet eens :oops: en nu heb ik nog niet echt lekker met je kunnen kletsen...volgende x!

@ schatje wat staan we mooi op de video met z'n allen, zal een topfilm worden hahaha! wat een lekker ding is Djayden al zo'n wijze uitstraling! enne ik vond je een super lieve meid!

@ sjorsje het is zonde die Lianna die had het echt gehad he!

@ jenny hahaha ik vond je een hele leuke meid, had nog nooit een foto van je gezien dus kon je niet plaatsen...en kan je voornaam echt niet uitspreken schandalig!

@ linka ;) je bent een super meid en je dametjes ook! enne jij maar liplezen over die ober he?! ;)

@ kim hahahaha ik denk dat we een beetje gelijk opgingen, super gezellig juist!

@ setteke ik vond je een super gezellig spontane meid, enne fantastisch dat silke buiten lag te pitten! hahaha over die ober hadden kim en ik het ook nog weet wel zeker dat dat een ;) was

@ veerle wat is stan een super lief mannetje geen kick gegeven en wat een super wipper heb je!

@ alieke leuk om je te onmoeten! wat een lekker ding is Danique en zo lekker rustig!

@ marleen jullie moeten er inderdaad de volgende keer ook bij zijn!

@ sabrina wilde je nog even bedanken dat je alles zo goed had geregeld ik vond het super geslaagd en wat een plaatje is silver en ook zo lekker vrolijk!

@ daisy ik bewaar weleens de helft maar die heb ik dan ook niet opgewarmd dus weet niet of dat dan ook kan....volgende keer er bij zijn hoor meis heb je gemist!

@ kimm ik vond het zo lullig dat ik je niet herkende, had eigenlijk ook nog niet echt een foto van je gezien! vond je super spontaan!

@ duster ik heb je niet veel gesproken maar vond je een super leuke meid! enne wat een pokke eind rijden he!

@ judith had jou veel drukker verwacht als ik jou schrijfacties lees op 't forum, jammer heb ik niet veel met je kunnen kletsen! maar wat een schatje is Giulia!

ik merk dat de meningen unaniem zijn, Austin is een kwebbel kont HAHAHA! :oops:

enne als iemand zou willen mijn email adres is lwilliams@home.nl

ga nu de foto's eens bekijken.

xxx

14. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Petra: Meeting + kraamvisite in 1 dan maar :)

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    austin maakt niet uit hoor :) ik was zelf ook aan het kijken van wie is wie.. heb ook meer als de helft nog niet weten te plaatsen:oops: *vergeef me meiden*

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben ook niks gegeten :p Wij hadden al op, en het was ons te duur :)

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo dames,

ook ik vond het vanmiddag heel gezellig. Alleen jammer dat ik een aantal meiden niet gesproken heb. Erg grappig om te lezen dat verschillende meiden zich mij anders voorgesteld hadden. Ben wel benieuwd in welk opzicht..... Ik zag ook leuke foto´s voorbij komen. Ben benieuwd naar de foto´s van Angelo.

Sorry dat ik maar zo kort reageer, maar Matthijs is nogal uit zijn doen. Hij heeft vanmiddag niet geslapen en nou wil hij niet slapen. Ligt de hele tijd te krijsen in zijn bed en op schoot is hij lekker vrolijk, dus ga maar lekker kroelen.

Tot morgen!

Groetjes Silvia

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Volgens mij hadden meer mensen dat, vooral omdat ik gewoon ga staan kletsen zonder me echt fatsoenlijk voor te stellen :)
    En volgende keer ben ik vast minder rustig.

Ik had Judith veel drukker verwacht, ik dacht die komt binnen en breekt de tent af.
    Binna en Mik had ik ook drukker verwacht, raar he.

O en Marleen, als je de tour door Nederland met Judith gaat doen, kom gerust langs hoor!
    En de volgende meeting ben je er gewoon lekker bij toch!

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ judith vond 't ook erg duur, 5.95 voor een naturel pannekoek is toch niet normaal!

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina