@ linka beetje dubbel....ze heeft nl. een jaar geleden een abortus laten plegen toen ze zwanger was van dezelfde jongen maar ze elkaar toen nog maar 3 maanden kende....
toch ondanks dat mijn mannetje en ik weleens woorden hebben zou ik hem niet willen ruilen ik heb hem weleens gewoon weer bij zijn ouders af willen geven.. maar die zeiden dat de garantie eraf was
Meiden wat een leuke foto's allemaal en ook leuk dat jullie zo genoten hebben! Helemaal goed. Verder weinig te melden, o ja, Sara Kroos was geweldig gisteren avond! Echt een top wijf, wat kan ze raar doen zonder schaamte, ongelooflijk, Weet niet wie er naar de babykamer foto's vroeg, maar Sam haar kamertje staat in mijn album en die van Djim zal ik even zoeken. Foto's van mijn buik, hmm nee die maar niet, Überhaupt foto's van mezelf..nee liever niet, haha!
Als ik eerlijk mag zijn, vind ik wel raar dat ze weer zwanger is van hetzelfde jongen terwijl ze eerder abortus heeft gedaan........... Snap ik je heel goed! Ik heb zelfs ook abortus gehad, maar is andere verhaal, was al alleenstaande en had beetje one night stand en niet gepland en plus was nog niet helemaal in orde (lees depri) Sterkte meis en knuff!
@ linka jouw situatie snap ik , die van haar....weet niet maar probeer het maar zo te bekijken hebben we weer een babytje bij in de familie. @ lauwie mijn zusje woont in Las-Vegas vandaar. xxx
mooie kamer lique! hangt het wiegje? leuk! past djim er nog goed in? wij hebben het wiegje in het nieuwe huis niet meer opgehangen en ik mis m!
austin, volgens mij heeft elle als laatste gepost dat ze waarschijnlijk geen chemo hoeft. dan begrijp ik waarom ze mailt (al lijkt het me ook wel een telefoontje waard). is het nu wel gewenst?
Pff, het wil niet zo met die foto's! Pagina loop steeds vast! @ Austin, gefeli met je zusje dan maar he?
Aha snap ik nu via mail en ja, probeer het maar om naar positieve kant te bekijken, is leuk om neefje en nichtje te bekijken, maar ik snap je het wel het is dubbel idd. Oja, Jeroen vroeg zich af waar je soort pomp die warm water kan houden voor in zwembad te kopen, je werkt toch bij bedrijf van zwembad?