Wiegje is helaas vorige week eraf gegaan, kon echt niet meer. MEt Djim erin stond hij zowat op de grond, haha! Misschien nog een volgende keer...
De overgang ging uiteindelijk heel gemakkelijk. Hij is ook wel eens uit logeren geweest en op vakantie, dus hij had het gelukkig niet nodig om in slaap te vallen. Maar nu is dat kleine kamertje wel heel vol, met een ledikant, haha!
haha nee nog niet ben er met 70 bezig om te zetten van RAW naar JPEG en dan nog verkleinen en uploaden in photobucket
Ik ga mijn bedje in. Kan ik me de hele nacht verheugen op de mooie foto's van Judith! Slaap lekker allemaal! We hopen weer op een goede nacht voor iedereen Enne Miranda, nu droom je niet dat je de namen vergeet, maar nu hoor je ons nog kakelen vannacht
Moet ik toch nog even geduld hebben. En jij ook mam. Mijn mams belde vanavond al, ze had al gelezen dat het zo gezellig was. Ook had ze al de nodige foto's bekeken. Toen ik vertelde dat de foto's van Angelo nog moesten komen wilde ze hier toch nog weer even kijken.
@Alieke; , is wel grappig, want ik had exact hetzelfde gevoel bij jou. @Austin; Ondanks het dubbele gevoel toch gefeliciteerd @Linka; Ik vind het erg jammer dat ik niet met je gekletst heb. Je reageert hier altijd zo lief. Ik heb al gezegd dat ik het erg gezellig vond, maar ik baal er dus een beetje van dat ik niet met iedereen gekletst heb. Ik durf zelf niet zomaar op iemand af te stappen, vandaar . Maar de volgende meeting ga ik dat zeker doen Groetjes Silvia
Ik ga er vandoor. Tot de volgende keer. Dat is morgen want dan kom ik direct naar de foto's van Angelo kijken. Heb nu geen puf meer hoor (sorry sjuudje )
Nou he hehehehehe Hier zijn ze dan Zoek uit, sla ze op! En als je de grote versie van een foto wil moet je me even mailen! http://s74.photobucket.com/albums/i254/sjudith/MEETING/