Mooie foto's! Jammer dat er geen foto's van mijn kids (nou ja 1 van Silke in de wagen buiten) bij zitten, want ze zijn echt heel erg mooi! Als we nog eens in jullie buurt zijn (of jullie in de onze) mag Angelo zich uitleven op Tymen en Silke....
@ Setteke...ja ik zag het ook Enne iedereen die fotos wil is welkom in de studio...maar wel ff naar Rotterdam komen
LEUKE FOTO's JUUD ! ! ! Dan zie je wel het verschil in de foto's die wij maken en deze. ha ha Als we eens in de buurt zijn komen we langs hoor.
De broer van Hilbrand werkt bij Fortis en die heeft wel vaak kaarten voor Feyenoord. Moeten we het maar eens combineren als ze in het weekend overdag moeten spelen....
Morgen kakeltante's Wat een leuke foto's allemaal! Sommige herken ik wel en sommige gewoon echt niet maar ja, dat komt wel op de volgende meeting als we er wel bij kunnen zijn Ik wens jullie verder een fijne dag, kom misschien straks nog wel even binnenwaaien
Duster, ik vind zelfs ook erg jammer dat ik niet met je hebt gekletst, want ik wist later pas dat jij Duster was met Matthijs en daarna kon ik niet met je kletsen en gingen we al naar huis, hopelijk volgende keer beter en ik kijk naar de foto's van Juudje, wat lijkt Matthijs veel op je! Ik reageer dan lief? Oeps !
Silver de jongste en Laureen bijna oudste, geinig! Hele mooie foto's Juudje en Angelo! Miranda, heb je echter niet kunnen slapen voordat wij meeting hadden? Haha! Erg jammer dat Daisy niet bij was!
goedemorgen! @ judith leuke foto's meis! enne hebben jullie ook een hele fotostudio? gaaf! hoe zijn trouwens je engelen foto's nog gelukt daar ben ik toch wel heel erg benieuwd naar! xxx
Hallo lieve meiden! Ik kom hier even inbreken! Mijn lieve Damian is namelijk op zoek naar speelkameraadjes. Op het consultatiebureautje speelt hij namelijk zo ontzettend leuk met de andere babytjes en in mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand met een kleine van onder een jaar. Ik ben dus op zoek naar meiden met een babytje van onder een jaar die het leuk vinden om af en toe eens af te spreken. Ik kom uit de buurt van arnhem/nijmegen dus laat het maar weten als dit je aanspreekt! Liefs, Merijn
@ Linka: Nou helaas ik heb geprobeerd Angelo te regelen voor je, maar ze houdt m toch liever zelf *proest* @ Juud: toch maar houden he die vent van je @ Kimm: Een man die je uit laat slapen en ontbijt op bed.... Nou een jaar of 5/6 geleden toen hij nog indruk moest maken wel, maar nu... . Dus de mijne mot dan niet mee ruilen @ Schatje: Ik heb ook weleens aan mijn schoonmoeder gevraagd of ik m nog in mocht ruilen, maar ze wilde niet @ Lique: Wat een leuk kamertje. @ Setteke: Wat leuk die pagina vulling @ Alieke: Wil je een man die op zolder achter de computer zit ipv beneden? Dan heb ik er eentje voor je in de aanbieding... @ Linka: Ik vind het ook erg jammer meis! Woon je niet toevallig in de buurt? Ik geloof het niet he?! @ Setteke: Woon jij vlakbij Grou? De dochter van mijn buurvrouw/kraamverzorgsters is daar naar toe verhuisd. Wat grappig. Uhm...vrij nutteloze info, maar toch... @ Austin: Da's wel een beetje dubbel allemaal... Mijn eerste reactie was ook best een beetje fel... dus die plaats ik maar niet Ik heb nogal wat mensen die heeeel graag een kindje willen... Maar even goed gefeliciteerd, weer een ukkie onderweg! Zo nu ga ik even die foto's van jullie bekijken!
wat een leuke foto's zag ik voorbij komen zeg vooral die op de tafel met zijn viertjes naast elkaar is leuk. hihi en was dat nou giulia die de neus van stan wilde pakken ? alles goed hier maar ben weer druk bezig met schoonmaken en strakjes werken.
Proest Marleen ! Wij wonen in Hoofddorp dus is niet meteen om de hoek maar wel ong uurtje rijden geloof ik !
Goeimorgen meiden Hoe is het er mee. heeft iedereen kunnen slapen of horden jullie nog alleen mar geklets. @miranda ik heb trouwens ook over de meeting gedroomt hoor de dag er voor dan ga ik ligen mallen en zo. @juud de foto's zijn super. en we komen zekker en keer langs. @marleen ach ga je eerst langs linka. en dan nog een kleine 20 minuten en dan kom je hier een bakkie doen nou meiden ik gaat lekker naar de sauna dus ik zal vandaag niet mee kletsen. en eens mooi alles aan me mannetje vertelen onder het genot van de warmte en zo KUS
hahahaha een homo ? niet opgevallen hahahaha tja friesland is inderdaad voor ons een eindje rijden. onze tuin is wel redelijk groot maar zit een grote koivijver in dus is niet echt geschikt!