@daisy en juudje als rayane zijn groenten niet lekker vind houd hij zijn mondje stijf dicht wat ik heb ontdekt is dat als ik hem zelf het lepeltje laat vasthouden en dan de lepel naar zijn mond breng dat hij het wel eet! misschien proberen? kleertjes koop ik ook alleen in de uitverkoop, ook veel bij hema en dan ook alvast grotere maten heb thuis een lade in de kast met allemaal 74, 80 en 86 ik denk dat hij nu voorlopig in maat 68 blijft zitten en dat heb ik meer dan voldoende verder haal ik ook wel tshirts bij zeeman die ik dan als reserve gebruik in mijn verschoningstas of voor het kdv te leggen En ik ben fan van nijntje kleertjes die koop ik dan wel buiten de uitverkoop omdat ik het zo schattig vind PS de fotos van de meeting zijn leuk zeg! lijkt me erg gezellig geweest
@ Mik, hier een Bakkaboeshirt, bijna alle shirts hebben een puntmuts zo leuk, net een klein kaboutertje
oooooooooooooooooooooohh heb nu zo'n zoet kindje. ze huilt echt bijna nooit meer. we schrikken er nu helemaal van als ze huilt! hahahahahaha vandaag een peuter van drie op visite gehad en die lag de hele tijd te huilen en donique lag maar op haar kleedje te kijken hahahahaha
jeetje das ver weg! maar als we daar afsprken ben ik r ook bij hoor. in principe is alles in nederland dichtbij toch? is geen australie of america!
Nou ja zeg, had ik vanmiddag een heel verhaal geschreven staat het hier niet op de site. ZEker weer wat fout gegaan met ons internet ofzo! in elk geval wou ik Elle heel veel sterkte wensen voor de operatie. Ik hoop dat het mee gaat vallen en je heel snel weer thuis bent bij je mannen! Verder weet ik niet meer wat ik allemaal had geschreven! Ik heb Danique alweer in haar bedje liggen. Die slaapt al heerlijk. Hopelijk de hele nacht door. En ik ben ook in voor een nieuwe meeting hoor! Even kijken wanneer en of ik dan ook weer kan. Maar vond het echt wel gezellig!
@ judith en duster ja dat is inderdaad maar een half uurtje rijden @ judith ik vind bakaboo ook een super leuk merk! ach die foto wat een schatje! @ miranda ja ja jou dame is ook al een half jaar oud! @ mik dat had ik ook, klikte gelijk leuk vond ik! dat deed je vast super goed meis! ik ben echt blij voor je dat het zo veel beter gaat! @ jennys hier nog een marktplaats verslaafde maar dan voor van alles hahaha! @ daisy anders eens contact opnemen met het cb kan je geen advies geven doe nl. hetzelfde als jij....maarre ook Amber eet niet altijd alles op hoor. @ vera ga jij maar eens lekker relaxen meid het is druk genoeg geweest voor jou de afgelopen paar dagen! @ marleen heb je de dokter al gebeld? zou het ook aan tandjes kunnen liggen? @ elle heel veel sterkte en geluk met de operatie! xoxo vandaag lekker met mini en manlief gaan zwemmen ze vond 't super leuk ze heeft het spatteren ook helemaal uitgevonden hahaha ze bleef maar op 't water slaan en mama was haar lenzen bijna kwijt hahahaha! xxx
@mik: ik vind het nu zo anders als ik je tekst lees en ik weet wie er achter zit, heel leuk. vond je echt leuk, gezellig en oprecht iemand @austin: als ik marktplaats noem dan pleurt mijn hele huis in elkaar haha
allemaal heel erg bedankt voor de foto's! zijn super leuk! Voor de rest gaat het hier wel.. zijn sinds gister begonnen met een ander schema en djayden doet het aardig.. alleen de laatste pap fles is een drama.. hij wil namelijk geen andere flessenspeen hebben wat kunnen we hierop verzinnen? We hebben difrax flessen en zaten spenen op maat s nu hadden we dus maat l gekocht in verband met de pap maar hij vertikt het gewoon! Groetjes
@schatje van harte enneh gewoon maat s speen gebruiken en hiervan het gat groter maken met een puntmes zelfde speen, groter gat. denk je dat hij daar in trapt?
Hey meiden ik ben er weer hoor fris en fruitig. lekker uit gerelaxst. o wat is dat toch lekker de sauna. @mik neem aan dat je bedoelde dat je het kan fietsen. @all een nieuw meeting ikkke kom oook @ELLENY IK WIL JE HEEEL VEEL SUCES WENSEN. JE BENT EEN KANJER JE KAN HET. @juud leuke foto's ik heb ook heel veel kleding via mp hoor. wat Silver zaterdag aan had was ook via mp. KUS
Hey dames, Heb leuke foto's voorbij zien komen. Leuk dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Ik was even aan het kijken wie wie allemaal was. Lees vanaf begin mee dus had al wat foto's eerder gezien. groetjes Bumba.