Binna, hele leuke foto van Silver, geinig! Spannend hoor, fijn dat je hebt genoten in Sauna! Via marktplaats die silver aanhad, is mooi! Elle, succes en je kan het. Schatje, hopelijk lukt dat met speen. Bumba, gefeliciteerd met je Dean.
Nou, het was weer gezellig vandaag! Silke was alleen weer zoooo eenkennig! Bij alle visite ging ze brullen! Ze wil nou ook weer niet slapen en ligt maar keihard te lachen in haar bedje... @ Tammie, he dat is een rotstreek van je man. Maar misschien heeft hij er een goede reden voor....? Ik hoop het voor jullie, zou mooi zijn als jullie toch nog gelukkig met elkaar kunnen worden! @ Marleen, is het nog wel een beetje gezellig geworden? @ Sjudith, ik ben ook fan van Bakkaboe. Het jurkje dat Silke gisteren aan had was ook van Bakkaboe. Wat gaaf dat je zoveel kleertjes hebt gekregen! @ Daisy, nee hoor er is niks mis met homo's, mijn beste vriend is homo, maar ik vroeg me af of het de anderen het ook was opgevallen dat het er nogal dik bovenop lag.... Zo te lezen doe jij niets verkeerd hoor. Misschien moet je de warme hap op de tijd geven dat je eerst de fles gaf. Op mijn cb zeiden ze dat ik de warme hap op het tijdstip van de derde fles moest geven zodat ze goed honger had. Als ze goed zou eten geen fles meer en zo niet wel een fles of een kleintje. Hier is het nog heel wisselend met de groente en fruit, de ene dag wil ze wel en de andere niet. Maar voor mij is het nog voor erbij. Maar jouw meiden zitten pas net op dit schema toch? Geef ze even de tijd om te wennen! @ Mik, oh had ik ff niet in de gaten! Vond het al apart dat het jou niet was opgevallen, maar goed het kan natuurlijk! @ Linka, hier een Hema en H&M-fan! Ik haal ook veel bij Jensen, maar dat zit alleen in het Noorden van het land. daar verkopen ze Bakkaboe, Dirkje enz. Ik hou ook van de Prenatal en de Hans textiel. Tweedehands koop ik nooit. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het geen prettig idee dat het al gedragen is. Hoe sneu eigenlijk, want je wast het toch wel, maar toch! @ Rebbel, 2.30 uur! Ik hoop dat jij al lekker in je bedje ligt! @ Esprit, Moet je Melanie maar even uitleggen dat ze bij hem echt geen kans gaat maken! @ Monique, Silke vindt het ook interessant om het lepeltje zelf vast te houden! @ Alieke, oei dat is balen! @ Austin, leuk he zwemmen met zo'n klein waterratje! @ Schatje, Difrax heeft toch ook 1-2-3-spenen? Gaat het daar ook niet mee? Anders zou ik zelf de speen groter maken. Gefeliciteerd! @ Bumba, gefeliciteerd met Daen zijn 5 maanden. Het gaat zoooo hard! Des te meer reden om volop van onze schatties te genieten! @ Binna, wat een leuke foto van Silver! @ All, ik ben ook in voor weer een meeting. Vond het heel leuk en heb met lang niet iedereen gekletst! Morgen gaan de kids weer naar de oppas. Voor Silke een nieuwe aanpak, waarvan ik hoop dat het werkt en Silke wat leuker is voor de oppas! De tanden moeten even op elkaar. Ze is eindelijk stil!
Hey allemaal, even snel... Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond gisteren! De volgende keer misschien afspreken om naamplaatjes (stickers of zo) mee te brengen, want eerlijk... ik heb met enkele mensen gesproken en ik zou niet weten wie ze waren Maar het is zeker voor herhaling vatbaar! De ober was ZEKER homo! Juud, de foto's zijn schitterend! Binna, is alles in orde gekomen met de rekening? Trouwens bedankt om alles te regelen! Linka, mijn hoedje af voor u en Jeroen! Het moet niet makkelijk zijn om tussen al die kakelende kippen een gesprek te moeten volgen! En wat ben jij goed verstaanbaar! (hopelijk begrijp je me niet verkeerd ) PS, en wat een schone vent heb jij jullie passen echt bij elkaar! Miranda, ik weet niet hoe het komt maar ik had je heel anders voorgesteld, je komt er zo goed voor al mama van 4! En nog als laatste, de augustusbaby's zijn allemaal schattige kindjes! goed, ik zie jullie morgen avond Oh ja, ik heb nog niets gelezen over de filmploeg hihihi, ik zal morgen proberen die ene foto die ik getrokken heb op het forum te plaatsen. En niet vergeten te kijken op 17 maart 2009 om 22;45 uur naar "het zal je maar gebeuren"
Dank je, ben ook trots op ze. Gerard gaat helemaal naast zijn schoenen lopen van al die complimentjes. ha ha Jij woont volgens mij nog het dichts bij mij in de buurt. Zwolle is voor ons ongeveer 45min. rijden. Dusssss.................. Vond het in ieder geval erg leuk om met je te kletsen.
Bedankt meid. Erg leuk om te horen. We hadden van jou natuurlijk al een foto gezien, dus ik wist hoe je eruit zag.
tammie, wat vervelend dat hij je eerst hoop geeft en dan weer niet op komt dagen. hoe gaat t nu met justin? philly, ik vind het kamertje van renske ook heel leuk. morgen ben ik jarig! maar vandaag had ik het gevierd met onze ouders, broertjes en zusjes en mijn beste vriend en beste vriendin. sjudith, leuk een zak kleertjes! ik krijg steeds per maat een doos van mijn zusje, wat van mijn nichtje en neefje was. soms koop ik iets in een grote maat zodat mijn nichtje het ook aan kan. ze heeft ook gewoon de rompers van haar nicht en neef aan. chantico, moet je lang op het boek wachten? ik ben er heel blij mee. zeker 's avonds valt ze zonder dat we haar laten huilen zelf in slaap. we gaan alleen ongeveer 2x terug om haar speen te geven. dat vind ik geen probleem. overdag baker ik haar nu in omdat ze met haar speen speelt en zonder niet in slaap valt. (stom want zodra ze slaapt spuugt ze m uit). in het boek zeggen ze dat je je kind beter kunt leren om in slaap te vallen zonder speen, maar zover ben ik nog niet. mik, zo doe ik dat ook. uitverkoopjes in grotere maten. en dan kan ik niet wachten tot ze het past , maar ja ook weer zonde van alle leuke kleertjes die ze dan niet meer past. schatje, gefeliciteerd! setteke, hihi, mijn beste vriend is ook homo. heeft jouw beste vriend al een relatie? misschien wat voor mijn beste vriend? linka, ik ben ook fan van H&M! ook voor mezelf! ---------------------------------- heb vandaag dus mijn verjaardag gevierd. was gezellig en heb leuke cadeaus gekregen. morgen helaas werken op mijn echte verjaardag. ottilie gedroeg zich ook voorbeeldig en ik heb erg opgelet dat ze niet bij teveel mensen op schoot zat. op een gegeven moment begon ze te gillen bij mijn schoonvader op schoot en heb ik haar weggehaald en rustig in haar wipper gelegd. ze ging vanavond makkelijk slapen dus volgens mij was het niet teveel voor haar. we hebben zo'n leuk ding voor in bad gekregen van mijn zusje! een soort stoeltje waar ze in kan liggen. lag heerlijk te spelen in bad! ga nog ff met mijn liefie knuffelen! slaap lekker allemaal!
Wij zijn vandaag ook naar het zwembad geweest. Was al weer een tijdje geleden. De meiden vonden het erg leuk. Laureen heeft ook genoten. Heb een aantal leuke foto's gemaakt maar heb nu even geen zin om ze van de camera te halen. @ Schatje Gefeliciteerd met jullie 4 jarig jubileum @ Lauwie alvast gefeliciteerd met je verjaardag @ Elley heel veel sterkte en succes deze week. Ik zal aan je denken. Hier gelukkig geen problemen met fruit en groente. Laureen eet meestal alles op, vooral de groente. Ons "schema" is ongeveer: 8:45 fles 210cc + 7 en nutriton **hiertussen meestal wat fruit** 12:45 fles210cc + 7 en nutriton 16:45 groente en danoontje 17:30 fles 150cc/180cc + 5/6 en nutriton 21:00 fles 210cc + 7 en nutriton
Nog eens even snel, De dames die al foto's hebben doorgestuurd, DANK JE WEL! Mochten er nog foto's zijn, je kan ze altijd kwijt op veve10@hotmail.com Lauwie, alvast een gelukkige verjaardag voor morgen! ElleNY, Veel Succes voor woensdag! Nou dames, slaapwel!
@ schatje gefeliciteerd meis! enne vervelend van de fles zou niet weten wat je daar op kan verzinnen @ jenny hahaha ja mp doet goede zaken met de augustusmama's hahahaha! @ kim vind 't super jammer dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen....moeten we maar vaker gaan meeten hahaha! @ miranda die gerard hahahha maarre petje af voor de heren die er waren want de mijne wilde echt niet mee hahahah! he dames ik wil trouwens een buggy gaan kopen maar weet niet goed welke, misschien kunnen jullie me helpen heb nl. de volgende "eisen" - verstelbare rugleuning - boodschappen mandje - afdakje - beetje hoge zitting - niet te grote zitting evt. met verkleiner xxx
Lauwie, super dat je ook fan bent van H&M, jaaa ook voor mezelf, hihi! Zo weinig prijs en veel plezier!
Huh, je hebt toch mooie wagen? Maar goed, MClaren is goeie eigenlijk, mijn buren is heel positief over en Quinny Zap is niet goed genoeg, want die kan niet naar achteren om laten te liggen hoorde ik, dus ik wil heel graag een gewone buggy die op de fiets mee kan (tsja, heb geen rijbewijs en fiets overal heen, wacht ik wel op als Jeslyn 9 maanden is, nu ben ik even afhankelijk )