ik werk alweer! maar ik ben ondernemer duissssssssssssssssssss dan ga je sneller werken. en ik werk alleen als manlief thuis is . dus na vier uur 's middags
Volgens mij gaan er heel veel van ons nog lekker even op vakantie de komende maanden. Wij doen het ook. Heerlijk even weg met onze kleine meid. Ik lees hier over het laten dopen en heb even een vraagje over hoe het gaat. Ik wil ook graag Danique laten dopen, maar nu ben ik hier wel lid van de kerk, maar kom er vrijwel nooit. Komen jullie regelmatig in de kerk? En daarbij komt ook dat mijn man geen lid is en ook niet gelooft. We kunnen dan toch wel onze dochter laten dopen of niet? Volgens mij moet hij dan alleen aangeven dat hij mij zal ondersteunen bij de christelijke opvoeding ofzo. Ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat. En zijn jullie Katholiek of Protestants of nog wat anders? Dat geeft ook nog verschil natuurlijk En hebben jullie gewoon gebeld naar de dominee/pastoor/voorganger om aan te geven dat jullie een doop willen of heeft de kerk contact met jullie opgenomen?
binna van harte met de geboorte van je dochter, prachtige naam mik jemig nu al werken, moet er niet aandenken. maar misschien als je eenmaal weer bezig bent valt het mee
kimm: dankjewel voor de tip, dus jij hebt ook nog last? het is echt zo'n snerpende pijn in je schaambeen, bah bah! ik ga een therapeut bellen, kijken wat ze zeggen, ik hoop dta het vergoed word...moet elke dag 2x de honden uitlaten en met twee kleine bbay's is het ook druk, dus veel aan rust toe kom je niet...jij sterkte ook! jennys: hier ook regelamtig 2 zeurende hondjes voor mijn neus! vandaag had er een in de diarree liggen rollen in het bos, waarschijnlijk mensen poep dan voelen honden zich superieur, heb lopen kokhalzen! meteen thuis de tuin in en de tuinslang erop, een hele fles babyshampoo eroverheen gedaan! ondertussen huilende baby's binnen, tja je moet dan de keuze maken, baby huilen of huis vol poep...what a day! huishouden van jan steen!
@binnabinna: van harte meid met jullie dochter! Pfff, wat een gedoe om onze afspraak met het CB te veranderen. Stond voor volgende week gepland. Maar dan gaan we met haar naar de Osteopaat. CB wilde dan 1 week later de afspraak en meteen de eerste prikken. Nou, dat doe ik dus niet. Vind het veel en veel te vroeg om met 6 weken al te gaan prikken. Onze eerste afspraak staat nu op 9 oktober. Dan is ze bijna 2 maanden en kan ze gewoon volgens het normale schema geent worden. De telefoniste was het niet met me eens. Maar dat is haar probleem!
Ik heb ondertussen de ramen gezeemd En hier is het nog steeds bewolkt Ik heb even gebeld met de kraamverpleegkundige van het cb, en Giulia eet genoeg (zo'n 750 cc) maar ik moet gaan proberen een vast schema te doen en dan 120+4. Ipv op aanvraag....net om 13 uur heeft ze netjes de 120 op
goed sjudith ik heb een eigen kapsalon in huis! dus ik heb boven een kamer verbouwd tot kapsalon, dit doe ik twee a drie dagen per week! maar nu alleen als hubbie thuis is
meiden ik ga vanavond naar de kapper en ga een heel ander kapsel knippen! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden hierbij een foto van het kapsel: Ben benieuwd naar jullie reacties!? Groetjes
Binna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Eindelijk het wachten beloond! Over dat het met borstvoeding lastiger zou zijn om van huis te gaan dan met flesvoeding, dat hoeft volgens mij helemaal niet. Ik kan zo de deur uit lopen met de kleine en heb altijd kant en klare, warme, hygiënisch verpakte voeding bij me. Hoef alleen een fijne stoel te vinden om te gaan zitten en kan gaan voeden. Geen gepruts met flesjes water en poeder, flessenwarmers en stopcontacten. Heerlijk hoor! Het enige is dat mn t-shirt omhoog moet, maar ik vind het bloot-gehalte behoorlijk meevallen als je je kleren een beetje goed drapeert en ik voel me goed genoeg om buitenshuis te voeden. Hoop dat andere bv-mamas dat ook zo ervaren! Meiden die het zwaar vinden: zeg het eerlijk tegen (vertrouwde) mensen die er naar vragen! Niemand verwacht van je dat je je groot houdt en wie weet hoeveel hulp of herkenning je krijgt als je het eerlijk zegt. Misschien hebben andere moeders in je omgeving het ook zo meegmaakt en hebben ze nog goede tips of wat bemoedigende woorden. Na ja, wat ik wil zeggen: niet stilletjes mee blijven rondlopen en langzaam instorten, geef de mensen die om je geven de kans om er voor je te zijn! Rebbel, das inderdaad iets om rekening mee te houden: dat Milan eigenlijk pas 9 maanden + 5 weken vanaf de conceptie is. Hij doet het vast hartstikke goed voor zijn omstandigheden! Rebecca, de wijkverpleegkundige hier zei dat boertjes komen door teveel lucht inslikken, maar rommelende darmpjes door de gassen die daar ontstaan door de darmbacteriën. En dat hoort. Nou, ik ga kijken of ik even kan slapen. Ise ligt ook in bed en ik ben MOE!
@ Schatje, ik denk zeker dat het staat smsje van bina: ze moet nog in het ziekenhuis blijven, is nog erg zwak, veel bloed verloren en krijgt bloed. Silver maakt het goed
dank u! ga er ook nog een ander kleurtje in doen morgen dus dan is het helemaal af! Sjudith: fijn dat je ons een beetje op de hoogte houdt meis hopen dat binna snel naar huis mag! Groetjes
over dopen: wij laten haar ook dopen. maar wij zijn wel echt lid van de gemeente en komen er ook elke zondag (2 keer!). Bij ons is er elke maand 1 keer dopen en de zaterdagavond voor het dopen is er dan een gesprek met de andere ouders die laten dopen en de dominee of ouderling. Wij zijn overigens protestants. Over mooi weer: het is hier heeriljk weer. echt warm, bijna heet. schatje, wel gedurfd zo'n kapsel. ben benieuwd hoe het gaat staan. laat je het ons zien? over bv geven in openbaar: bij ouders/schoonouders doe ik het gewoon wel. maar als er hier thius visite is dan ga ik liever even in de achterkamer of slaapkamer zitten. als het vriendinnenzijn overigens weer niet. verder heb ik het nog niet n het openbaar hoeven doen. over schoonmaken: vanmorgen heb ik een was opgevouwen, 1 opgehangen, gestoft, de vaat gedaan en 400 kopietjes gemaakt en o ja, planten gekocht! en nu ben ik moe... erg moe! dus ga ff pitten! groeten!
Nou meiden ik ga zaterdag een test kopen En eerlijk gezegd hoop ik dat het niet raak is want het mag nog niet Maar ik heb hetzelfde gevoel als vorig jaar toen ik net zwanger was
ow echt Sjudith! wat vreselijk spannend! ik hoop met je mee da thet nog niet is... maar is het wel welkom als het zo zou zijn? O, ik krijg helemaal de kriebels... waarom doe je het pas zaterdag?