@jennifer, ja leuk zo'n huishouden haha lijkt op die van mij @sjudith, nee toch @schatje, erg gewaagd hou er wel rekening mee dat het er niet altijd zo uitziet in nederland door weer en wind. ben benieuwd hoe het staat. ik wil altijd een schuine pony en doe dit 2 keer per jaar en elke keer denk oh wat een doos ben ik als de wind van de andere kant komt haha kleine slaapt eindelijk pff, heb toch het idee dat hij door het weer wat lastig is. tis te warm denk ik voor kleertjes e.d.
Nou ja dan ben ik 4 dagen over tijd Maar het is van harte welkom, wilde in jni weer beginnen. Maar met een ks mag je niet binnen het jaar bevallen Dan is het gevaarlijk voor jou zelf
Is dat niet ongesteldheid gevoel Judith? Heb je niet condoom gebruikt? Sorry dat ik vroeg maar als je nog niet klaar voor bent ga je toch niet zonder condoom doen? Maarrreee ik duim hard voor je! Dik knuff! En Jeslyn heeft hele dag geslapen, vanmorgen nog even wakker geweest half uurtje. En ook tijdens fles. Het is zo lief en zo zoet! Had niet verwacht eigenlijk. Ga zo lekker Myrna halen en lekker wandelen, het is nu weer droog, heeft geregend. Me moeder heeft de was gevouwen, had eigenlijk er geen tijd voor en heb net even half uurtje geslapen. Fijne dag verder. xx
@ Linka, ik ben al 5 weken aan de pil... en ik zelf zou wel een kleine willen hoor Maar ja die rot ks
Ohhh wist ik niet sorry meis! Hihi! Ja is vervelend KS, maar wat gaat het gebeuren als je toch zwanger bent en wat is eigenlijk probleem voor KS? Vervelend
Nou ja ik heb begrepen dat je litteken kan scheuren, en dat is dus heel gevaarlijk voor mijzelf? Maar goed eerst die test afwachten,
vind je het niet vreselijk spannend, Judith? of maken wij jou hier alleen maar zenuwachtig? het zou wel ongelooflijk zijn hoor: 5 weken aan de pil en dan nu precies door de pilheen zwangr... maar zullen we het er maar op houden dat je gewoon ongesteld wordt? ja, wat als je wel zwanger bent en dat met de ks? je wilde stoppen in juni met de pil?
nee heb niet eens een test in huis en ook geen geld btw manlief heeft alles bij zich En ik was met Giulia ook zwanger geraakt ondanks de pil dus dat zou bij ons niet erg vreemd zijn... En ik ben wel wat zenuwachtig maar meer omdat ik denk wat als het wel zo is?
Uitstapje met de "augustus mama's" Lijkt het je leuk elkaar te ontmoeten. Waar woon je? (nodig om een centraal punt te bepalen) Emmen (Drenthe): Miranda Arnhem (Gelderland): Schatje1 Borne (Overijssel): Aliekeleppink Kampen (Overijssel): Pruts27 Enschede (Overijssel): Kimm1988 Ijsselmuiden(Overijssel): Vera Tilburg (Noord Brabant): Philly Etten-Leur (Noord Brabant): sjorsje Halsteren (Noord-Brabant): Austin Oss (Noord Brabant): Daisy Cuijk (Noord Brabant): Rachel Weert (Limburg, bijna Brabant): Diana81 Kerkrade(zuid-limburg) : denicepino Hoofddorp (Noord-Holland): Linka76 Beverwijk (Noord Holland) Tammie26 Castricum (Noord Holland): Kim Rotterdam (Zuid-Holland) Sjudith Bergschenhoek (Zuid Holland): Petrabr lijkt me echt super een uitstapje met alle mama's en baby's hihi !
Sjudith, spannend zeg! De verloskundige vertelde mij dat de pil de eerste maand niet veilig is. Dus dat zou het kunnen zijn. Beetje dubbel nu, duimen voor positief of negatief Arri, wanneer is jullie doop? En hebben jullie al kleertjes? Jennifer, fijn zo'n huishouden. Alles onder de poep bah! Ik heb net de strijk even gedaan. Dus ben best trots op mezelf. haha. Wij gaan vanavond bbq-en. Heerlijk weertje. Mijn ouders komen straks. Gezellig! Was ik vanmorgen nog zo aan het mopperen over hoe het ging, nu gaat het juist super. Danique heb ik om kwart over 11 in bed gelegd en ze slaapt nu nog. Laat haar heerlijk even liggen. Dan maar wat later als 3 uur de voeding hoor. Vaak is het haar toch te lang tussen 3 en 7, dus dat haalt ze wel weer in, mijn kleine hongerwolf Maar ik ben dus helemaal blij en heb nu dus zelf tijd over om even een glaasje te drinken en hier te typen. Je houdt het niet voor mogelijk hoe het mee kan vallen
Juudje,wat spannend! Dat je kan wachten tot zaterdag,pffff... Sorry reageer ff nergens op,heb net mijn schatties naar opa en oma gebracht en ga in de zon zitten lezen! Laterss! 8)
@Judith, een kennis van mij was kort na de keizersnee ook weer zwanger en dat is helemaal goedgekomen hoor. Had toen zelfs een natuurlijke bevalling. Persoonlijk vond ik het erg zwaar, twee zwangerschappen zo kort op elkaar. En bij jou zou het zelfs nog korter zijn. Ben benieuwd naar de uitslag.
Daisy, heerlijk zeg! En nu lekker genieten hoor! Sjorsje, kan me voorstellen dat het heel zwaar was. Lianna is ook nog maar zo jong. En nu is het natuurlijk nog steeds zwaar! Petje af hoor! Wij krijgen morgen de mevrouw van Felicitas. Ik ben erg benieuwd wat ze me allemaal aan wil smeren. Mijn mannetje is er ook. Heb er wel zin in! Wie heeft er al iemand gehad? En was het de moeite waard? Hadden ze nog wat leuke dingen of niet?
Het is het wel waard geweest hoor. Ze zijn allebei zo lief. En m'n grote, kleine meid heeft haar eerste kiesje. Ik heb deze keer geen enkele cadeaudoos aangevraagd. Meestal zijn het folders die in de doos zitten en potjes met sudocreme. De enige keer dat ik die ooit gebruikt heb, was toen ik zelf iets had. En prikken dat het deed, echt dus niet dat ik die gebruik bij luieruitslag. Vorig jaar heb ik de drinkbekers genomen die Felicitas had en ik vervloek ze nog iedere dag. Heb ze nu nog in de kast staan en gebruik ze niet eens meer. Verder hadden ze een soort van boekenserie, het idee was wel leuk maar veel te duur.
Idd, eerste maand ben je niet veilig ondanks de pil. Ik ga niet beginnen met de pil, vind troep en kan ook niet tegen ivm hoge hormonen gehalte krijg ik dan last van als je pil slikt. Dus ga ik nuvaring beginnen zit wel hormonen in maar veeel minder dan de pil en past goed bij mij, anders spiraal ! Of hakkie weg zakkie bij mijn vriend? Haha ! Neej hoor, hij is nog veel te jong voor en dat wil ik ook niet!