Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Willen jullie wel nog een kind in toekomst?

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zou dolgraag nog een kindje willen, maar met onze leeftijden zit dat er niet meer in.
    Maar zo snel al na de bevalling...... nee dank u :D

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Natas, ik heb je album stiekem gekeken, wow mooie fotoshoot! Je zag stralend uit ondanks je leeftijd! Kon je niet zien dat je 41 bent!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oef Judith, dat zou toch wat zijn! Ik heb 2 zwangerschappen snel achter elkaar ook als zwaar ervaren. Kreeg ook last van mijn bekken enz. Maar als het zo is, is het toch weer een kadootje!

Ik kan vanmiddag de pil ophalen die samengaat met borstvoeding. Wil die toch wel weer snel gaan nemen, want we zijn de laatste maanden van de zwangerschap aan het inhalen op sex gebied en de condooms vliegen erdoor...

Gisteren even wezen wegen op het CB, jemig ik geen denk ik slagroom. Mijn mannetje woog alweer 5720 gram. Bijna zes kilo, gaat het niet. Nr3 van de luiers kan ik gaan aanschaffen, haha! Verder krijgt Djim nog 5 keer BV per dag. Dus dat is ook steeds beter te overzien. Hij slaapt van 20.00 uur tot 6-7 uur in de ochtend. Das ook helemaal top en omdat hij zo goed groeit mag hij gewoon lekker doorslapen!

Oja, Binna ik wil je hier ook nog even feliciteren met je grote meid! Jeetje wat een lekker dikkertje! Geniet er van!

Linka, was de vraag voor iedereen.. Ik denk dat ik in de toekomst nog wel een kleintje zou willen. Maar voorlopig echt nog niet.. En misschien blijft het bij 2. Heb nu een jongen en een meisje, helemaal gezond, wat wil ik nog meer! Maar het kan zomaar zijn dat het weer begint te kriebelen.

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja de vraag was voor iedereen ;)

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zo lique, 5 voedingen! heerlijk joh. en dan zo'n lekkere nacht maken... ga ik ook proberen. ik maak haar nu namelijk nog wakker voor een late voeding. misschien dus niet nodig?
    en tjonge zeg, hahaha, die condooms! ik nog niet hoor... :S

Over andere kinderen: JA, graag... wij zouden graag een echt gezinnetje ontvangen, 4 of 5 kindjes? maar nu nog even niet... nu eerst nog genieten van deze meid!

Natas, vind je dat niet moeilijk dat het er waarschijnlijk niet meer in zit? was het een bewuste keus om op deze leeftijd een kindje te krijgen? of is dit te persoonlijk?

over een zeer litteken bij een ks. ja, daar heb ik ook last van! niet altijd hoor. maar vooral aan het eind van de dag... het kan behoorlijk steken.

ik helaas niet mer kunnen slapen. eerst was ze hier nog aan het rommelen. en daarna 2 keer telefoon en daarna werd ze weer wat wakkerder. en nu ga ik dr voeden!

Liefs, mij

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hallo dames,

Zo er is weer een hoop geschreven.

@Sjudith, oeps, nou even afwachten dus tot zaterdag. Ook ik heb 2 kindjes snel achter elkaar gekregen. Ik moet zeggen het was te doen maar nu ga ik toch eerst lichamelijk weer de oude worden voor we aan nr 3 beginnen.

@linka, hi ja wij willen nog wel meer kindjes als het zo mag zijn.
    :)

Ik ben inmiddels net weer aan de pil begonnen ( cerazette). Liever gebruik ik ook de pil niet maar ja condooms vind ik nog erger :( :D

De dame van felicitas, tja ik heb de doos deze keer niet genomen. Ik vond het 10x niks. Alles wat ze je willen aansmeren is duur. Moet zeggen dat het wel een aardige mevrouw was en zeker niet opdringerig, ( hoor je namelijk ook regelmatig)

Ik moet de doos van c1000 nog halen :D

Onze dame komt nog steeds om de 2 a 3 uur, ook s'nachts. Iemand tips!? Ik krijg dus nog altijd geen slaap. Overdag kan ik ook niet slapen omdat dan mijn andere spruit wakker is, en als die gaat slapen komt meestal onze dame weer voor voeding :(

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lique, hoeveel schelen jouw kids?

Nou als het goed is brengt mijn vriend een test mee :p

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    en wanneer ga je hem doen, judith?

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ben benieuwd sjudith! Wel erg spannend...haha zo snel ikke nog niet hoor ik wil het graag in mei/juni weer proberen.... maarre dan moeten we eerst ons seksleven weer oppakken haha... Moet er nog niet aan denken nu...:s

Zou wel graag drie kinderen willen...maar zien wel wat er gaat gebeuren. Mijn man wil er liefst 2. Haha dus moet de volgende een tweeling zijn....
    (weet niet in hoeverre het erfelijk bepaald is maar zit behoorlijk bij ons in de familie...)
    Nou ga ff eten koken! Morgen iets leuks doen met mn mannetje...Twijfel nog of we misschien maar eens oppas regelen dat we samen een dagje gaan shoppen ofzo...
    Om haar mee te nemen werkt nog niet echt doordat ze vrij veel last van krampjes heeft...

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he hebben tegelijk een bericht achter gelaten arri...

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Onze planning is ok mei/jni!
    Nou ja als mijn vriend het niet vergeet te kopen doe ik hem straks :)

Ben benieuwd :rolleyes:

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

sjudith laat je het nog even weten?
    ik stuur je ff een pb meis!

Groetjes

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Judith:
    Sam is van juni vorig jaar! En Djim van augustus dit jaar.
    Ze schelen dus een jaar en anderhalve maand. Ik had alle zwangerschapskilo's van Sam er nog aan zitten toen ik weer zwanger raakte.. Dat maakte het ook wel lastiger en natuurlijk mijn bekken, daar had ik bij Sam geen last van en nu wel.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou ja is ook wat :( de testen waren uitverkocht :)
    morgen nieuwe poging

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    bale! we zijn allemaal zo benieuwd... ik heb echt de zenuwen voor je!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@Sjudith; Héél veel succes met de test

@Alieke; Maakt niks uit hoor. Kan me wel voorstellen dat je het niet van iedereen kunt onthouden. Vandaag is hier iemand van felicitas geweest. De "cadeautjes"stellen niet zo veel voor(nestlé-hapje, lepeltje, sudocrème, 2 luiers, libresse en tijdschriften). Verder wat kortingsbonnen en ze houdt 'n verkooppraatje voor 'n aantal produkten (niet opdringerig)

@Chantico; Ik ga liever (nog) niet kolven. Heb dan helemaal 't idee dat ik geen eigen leven meer heb :(

@Daisy; Ik leef echt met je mee. Weet helaas maar al te goed wat 't is als je kindje zo huilt vd krampjes :(

@Debbie; Bedankt voor de info. Ik ben hem nu trouw liggend aan het voeden.

@Jenny; Over de poepluier: Hij heeft zo´n 7x per dag gelige dunne poepbroeken.

@Arri; Matthijs heeft ook pukkeltjes en die komen van het spugen.

Groetjes Silvia

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ben vandaag bij 't CB geweest en Matthijs is maar 25 gram aangekomen in 1 week tijd :( . Hij spuugt de laatste week ook erg veel. Ik ben bang dat het aan mij en/of de BV ligt. Morgen komt er 'n lactatiekundige op bezoek. Hopelijk kan zij verheldering brengen, want ik trek het zo echt niet meer. Wil onderhand weer van het moederschap kunnen gaan genieten.....

Groetjes Silvia

19. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Nee, ik ben ontzettend blij dat ik twee gezonde kinderen heb mogen krijgen, maar 2 vinden wij meer dan genoeg. Ik vond zwanger zijn beide keren mooi en bijzonder, maar ook erg zwaar.

20. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Het zou kunnen komen dat het komt doordat je te veel voeding hebt:
    http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... riode.html
    Maar dat zal die mevrouw je morgen misschien beter kunnen vertellen.
    Hopelijk heeft zij wat suggesties/oplossingen
    succes meid en een knuffel

Deel Deze Pagina