@setteke: ja was weer heerlijk hoor, maareh gewoon een keer doen samen misschien vind hij het wel heel leuk om eens in de week of 2 weken te doen. Mylan vind worsteltjes lekker en vruchtenprut. in liga stikte die bijna dus daar wacht ik nog even mee. hij is een beetje hangerig deze dagen, ben benieuwd wat er nog komt. ben ook vanacht 4 eruit geweest voor hem. moet weer aan de slag
hahaha nee hoor maar ze is nu even naar de bank gelukkig! bah wat een week! Amber ging gisteren helemaal door het geluid en traantjes over haar gezicht mijn hart brak! had haar opgehaald bij mijn schoonLoeder en ze was helemaal uit haar doen...vraag me dan altijd af wat ze met haar gedaan heeft! en vanochtend wilde ze haar fles niet...heb haar naar de opvang gebracht en daar heeft ze om 9 uur haar fles EN fruit op, was ik wel blij om maakte me al zorgen! pff vanavond vroeg naar bed hopelijk! xxx
@Marleen: ja ik kan me voorstellen dat als er veel gebeurd is dat er soms iets stuk is gegaan. Hopelijk vinden jullie samen je weg weer een beetje terug naar elkaar. Maar ik heb makkelijk praten hoor, ik kan niet voelen wat jij voelt natuurlijk.
Nou ik heb alles gelezen, maar poeh poeh wat veel zeg! Ik hou het hier even bij, anders zit ik mijn hele vrije middag op ZP Nou ja vrij, om 14.45 moet ik weer op het kdv zijn om te voeden. Fijne dag allemaal, Liefs Philly
lique voor het huis wat we nu hebben is de huurtoeslag nog maar 14 euro. op dit moment per maand. maar vorig jaar heb ik alles terug moeten betalen en heb nu alles stop gezet zodat ik niet einde van het jaar weer terug moet betalen die 14 euro mogen ze dan ook houden. 19.800 euro is gezamelijk ja :S ik verdien geen reet en me vriend verdient ook bijna geen hol. Hij vind het al erg genoeg dat tie niet zoveel betaald krijg hij is bezig nu met nieuw werk zoeken bij dit bedrijf waar die nu bij zit. misschien andere afdeling andere uren ofzo dat tie meer betaald krijg.
@ Denice: Da's inderdaad niet veel meis. Komen jullie ook niet in aanmerking voor zorgtoeslag vroeg ik me af? Die huurtoeslag is ook wel erg weinig vind ik. En werk jij zelf nu ook? Want als je dat niet "wit" doet kun je ook nog een of andere toeslag aanvragen als niet werkende ouder en dan ontvang je rond de 170 euries per maand. Ik weet alleen niet precies hoe het allemaal zit hoor, maar dit krijgt mijn gastmoeder omdat ze geen werk heeft. En nu ook geen gastmoeder meer is...
@ Binna: voor de WII fit een levertijd tot april? dan kan ik hem mooi voor mijn verjaardag ophalen. Werk ze. @ Delilah: leuk hĆØ die ontwikkelingen van onze kids. Iederee week hebben ze wel weer iets nieuws @ Denice: fijn dat je vriend nu een beetje normaal tegen je doet. Balen dat jullie voor lange tijd niet in aanmerking komen voor een andere woning. @ Daisy: mooie echo, mooie foto van de meiden en alvast heel veel plezier dit weekend. @ Linka: ha ha vond ze het fruit vies? Gewoon iedere dag beetje blijven proberen. Ze moet er wel even aan wennen hĆØ. @ Setteke: fijn dat je je weer wat beter voelt. grappig dat Silke nu al weet wat ze wel en niet wil. Dat had Dionne ook, die wilde nooit groente en aard. maar wel de toetjes en fruit. Ennnnnn nu nog steeds niet! Laureen eet gelukkig wel alles. @ Noura: succes met de bijvoeding van Annisa Mooie taart trouwens. @ Puck: Olivier weer goedgekeurd, super! En 6 maand, gefeliciteerd. @ Lique: beterschap met je twee zielige vogeltjes @ Austin: meid alweer druk druk druk Er kunnen nog geen kindjes lopen hoor, wel zitten! Volgens mij heb ik het meeste van vandaag wel gehad. Hier alles goed. Laureen is wel een een beetje verkouden maar eet goed! Dus dat scheelt. Ik ga weer want de meiden zijn zo weer vrij en mijn ouders zijn hier ook nog. Niet zo gezellig als ik dan achter de laptop zit.
ja zorgtoeslag krijgen wij wel gewoon, gezamelijk is dat dus op 1 rekening 94 euro. en dan gewoon de kindgebonden budget en kindertoeslag. we reden het wel met het geld wat we nu hebben, maar afentoe is het toch even pittig moet je moeilijke beslissingen nemen, zoals met de kerst en sinterklaas enzo. maar we sparen voor zulke dagen 45 euro voor emy der spaarrekening per maand.en dan 30 euro voor paps en mams hihi voor kleding schoenen en andere dingen die gewoon echt nodig zijn.
Oja, wie vroeg er naar de was, Binna volgens mij. Ik was ook iedere dag hoor. Maar was ook iedere week alle bedden en er gaan 2 slabben door per dag. Handdoeken gaan na 1x afdrogen (douche) ook de was in. Dus ja dan blijf je bezig. Strijken doe ik gelijk na de was. Anders hoopt het alleen maar op. Maar ik strijk lang niet alles hoor. Denice, jemig wat een kleine bijdrage zeg. En wat zijn jullie kwijt voor de huur als ik vragen mag. Want het lijkt me moeilijk om rond te komen met dit jaarsalaris. Wij vangen samen bijna 50.000 maar moeten ook zuinig aandoen hoor....
ik was haar spulletjes gewoon met die van mij mee! en slabbetjes gebruik ik alleen voor eten geven. ze kwijlt maar gewoon op haar kleertjes dan liever twee keer omkleden (vind mama niet eens zo erg )
hihihihih nee zo heeft ze alles een keertje aan gehad he mik haha ehm ff denken de huur regeld me vriend hihi ik geloof dat het tussen de 340 -360 euro zit
@Austin,hahah schoonloeder,ze moest je ns horen,foeii Fijn dat Amber toch nog goed gegeten had! @Denicepino,zo dat vind ik ook errug knap van jullie en dan ook nog sparen en best veel,petje af hoor! @Setteke,fijn dat je je weer wat beter voelt joh! Hoe is het met de rets van de familie? @Miranda,wat eet Dionne dan? Enne dank je wel,zal wel lukken. @Ow en over wassen breek me de bek niet open. Ik was gemiddeld 2x per dag denk ik,strijken wil ik ook het liefst gelijk doen maar soms lukt dat gewoon iet,blij met mn schoonmoeder en moeder,als ze komen oppassen strijken ze gelijk wat weg,heerlijk @Noura,ja in het begin groeien ze superhard heh,mooi! En hoe was de taart? ----------------------------------------- Ik heb zo geen zin meer,ik krijg niks ingepakt,en kan de zwemzitjes/banden niet vinden van de meiden,das ook wat,alles afgezocht,vreemd Ik voel me ook niet optimaal,ben zo kortademig en strontverkouden,bah! Heb btw wel de zwembroekjes binnen van Lief!,mooi hoor en mn moeder had 2 bikini's meegenomen van Nijntje dus nu kunnen ze afwisselen Zal ns een boodschappenlijstje gaan maken