lauwie, ze is inderdaad ok war ziek. Maar net toen ze wakker werd tep gemeten en 37,7 valt mee dus Ik knuffel haar extra hoor! Ze ligt nu heerlijk op mijn buik te kroelen Sjorsje, wat vreselijk nieuws zeg! En hoe ermeee om te gaan, moeilijk zeg! Geniet samen alle tijd die jullie nog hebben! Setteke, wat naar dat het poepen bij Silke niet wil Danique gaat zo lekker pyama aan en slapen. Ze is vreselijk moe.
sjorsje, oh wat erg! ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. betekent in het laatste stadium dat ze niet meer beter kan worden? ik vond ook dat jullie je portie al wel gehad hadden. wat is het soms oneerlijk. al wens je dit niemand toe! hoe gaat het nu met je vader? heel veel sterkte meis!
na al die gebroken nachten heb ik vannacht eindelijk heerlijk geslapen! van half 8 tot vanochtend 6u niet gehoord! om 6u begon ze te kletsen, dus toen ben ik haar maar gaan voeden omdat ik op mijn werk aan vaste voedingstijden zit en anders niet uitkom. over wassen: geen idee hoeveel wassen we draaien want mijn vriend is hier het wasmannetje ben 2 avonden alleen thuis, beetje ongezellig..
Hey, Allereerst Sjorsje....Wat een rotbericht! Heel veel sterkte en een dikke knuff! Katja: Dank je wel voor de update over Elle! Kan me voorstellen dat ze er helemaal doorheen zit. Wij leven allemaal heel erg met haar mee. Dikke knuffel voor haar! Alieke: Ja, dat is met recht een k*tdag! En dan mannen die hun afspraak niet nakomen....Ik ken dat wel, dan is er toch echt een verschil tussen het denken van mannen en vrouwen Ik heb Olivier ook weleens met z'n hoofdje te hard op tafel laten neerkomen hoor...mama bijna in tranen en Olivier was alleen maar heel hard aan het lachen Wat ik wil zeggen..het doet jou soms meer pijn dan haar. Delilah: Sterkte voor je schoonmoeder. Denice: Jammer dat het niet doorgaat. Knap hoor hoe jullie je redden. Wij zijn van 2-verdieners ook naar een zeer onzekere situatie gegaan doordat mijn man voor zichzelf is begonnen (hypotheken, verzekeringen, etc.) en ik thuisblijfmama ben geworden. Gelukkig gaat het erg goed met de zaak ondanks de crisis! Olivier lag alweer voor 19.00 uur in bed, hij was zo moe. Manlief is onverwachts weg vanavond, dus ik heb het rijk alleen...
www.deleukstetaarten.nl heel verslavend dat wel! maar als je een beetje durft en beetje knutselig bent, dan kan je makkelijk straks je eigen verjaardagstaart maken sjorsje heel veel sterkte, ik schrik hier erg van, mijn moeder heeft ruim een jaar geleden ook te horen gekregen dat ze altvleesklierkanker had. ik heb toen heel veel informatie opgedaan en wat een verschrikkelijke kloteziekte is het ook. als je vragen hebt mag je me altijd mailen elle ook jij een knuffel
als ze zuigt moet je mischien de nuby beker met rietje eens proberen! gaat vaak beter dan de tuitbeker hier overigens ook een flesweigeraar. ze krijst alles bij elkaar
hallo meiden, @Sjorsje: he getsie meid, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik word er helemaal verdrietig van. Dikke knuffel voor jou meis. @Katja/Elle: hier schrik ik ook wel van. Ik hoop dat ze snel weer positief kan denken, want dat is juist haar kracht. Ook een dikke knuffel die kant op! @Alieke: Ik ben met Jelle wel eens gevallen op de trap en hij is ook een keer van de commode gevallen. O en de plaat van de box is een keer scheef gevallen terwijl hij erin lag (er zat iets niet goed vast). Maar die dingen gebeuren wel eens en hij heeft er niks aan over gehouden. Als ze nu was gaan spugen en suf was had je je wel zorgen moeten maken. @Lauwie: Die Tommee Tippie wil ze ook niet, ik heb nu de avent, tommee tippee en 2 andere geprobeerd, maar alles wat fles is dat wil mevrouwtje niet. Ach gelukkig heb ik nog genoeg bv. Lekker he een nachtje doorslapen, hopelijk zet het door bij jullie! @Forever friend: hier een beetje hetzelfde, het is roeien met de riemen die je hebt, maar het valt echt niet mee. Misschien kun je de breast bottle nurser proberen, dat is een soort nepborst waar je melk in kan doen. http://www.softwearforbabies.com/nl_Adiri.htm @setteke: misschien kan je Silke een beetje sinaasappelsap geven? @Denice:Wij hebben ook geen topsalarissen hoor. Ik werk gemiddeld 16 uur en mijn man 32, maar mijn man is journalist en vindt zijn baan heel erg leuk en ik zit ook wel goed waar ik zit. Wij kunnen allebei vaak thuis zijn met de kindjes. 3 keer op vakantie in ene jaar zit er niet in, maar daar hebben wij ook geen behoefte aan. Misschien een brutale vraag, maar zou je niet meer kunnen/willen werken? nou ik ga even bij mijn mannetje op de bank zitten. _________
O ja nog 1 ding Forever Friend: heeft je schoonzusje zo'n cupfeeder? Die hebben wij 1 in het ziekenhuis gebruikt en meegenomen (dat mocht officieel niet, maar van de zuster toch wel ) Renske zit nooit stil dus ij ons lukt dat niet, maar misschien is Britt wat rustiger?
ja moet je echt doen, en de webshop zit er aan verbonden. die hebben supermateriaal, kan bijna niets mis mee gaan
@Sjorsje,jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Ik dacht toch ook wel dat jullie je portie wel gehad hadden,sommige krijgen ook alles op hun dak,het is niet eerlijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en geniet van jullie tijd samen meis,tis zo kostbaar. Dikke knuff..
@Elle,ik wil je ook nogmaals heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke en zware tijd! Het zal zeker weten heavy zijn voor jullie. Een hele dikke knuff voor jou en je gezin!
noura, anissa ook al geen fles? dat komt dan idd toch wel vaak voor, als hier al 4 kindjes geen fles willen! ben trouwens onder de indruk van je taart! kun je je beroep wel van maken! philly, die tip die je aan foreverfriend gaf, ken jij die 'fles'? ik had er ook ff op gegoogled en het lijkt of ie 70 kost als het echt werkt, dan heb ik dat er wel voor over, maar ik heb er weinig vertrouwen in. ben bang dat het de zoveelste aankoop van een fles voor niets is. ottilie slaapt altijd een half uurtje als ze thuis komt van het kdv voor ze echt naar bed gaat voor de nacht. maar ze ligt nu al 2 uur te tukken! vraag me af of ze nog wakker wordt voor morgenochtend. had haar nog in bad willen doen en ze ligt nog in haar jurk in bed
Sjorsje, wat een vreselijk naar bericht! ik wens je enorm veel sterkte toe. Meer kan ik niet toevoegen, ik sluit me aan bij de rest: praat erover, geniet nog van elkaar, weet niet of je gelovig bent: maar het geloof geen mij ook kracht! Katja, wat lief dat je het hier weer meldt! Elle, wat een dubbel bericht zeg. Fijn dat ze het goed weg hebben kunnen halen, maar wat naar dat het toch wel tegenvalt in die zin dat het heftig is. Heel veel kracht, sterkte en beterschap gewenst! noura, ben gelijk even gaan snuffelen op die site. Het kost zeker wel heel veel tijd om zo;n taart te maken? maar het ziet er wel geweldig uit! het lijkt mij ook wel leuk om dat te kunnen! maar het nadeel van zoiets vind ik altijd dat je zoveel ingrediënten in huis moet hebben die je maar een enkele keer gebruikt. of valt dat mee?
Nou, ik zit ook al voor de tweede avond alleen thuis....Gezellig! En er is niet iets op tv wat me leuk lijkt helaas! @ Alieke, nou dan heeft je meiske vast niks aan die domme lamp overgehouden! Silke ligt lekker te slapen dus heb niet het idee dat het haar nu dwars zit! @ Lauwie, me too, helaas... Ach, dan morgen maar in bad. Lekker laten slapen toch? Of moet ze nog eten? @ Noura, ik zou willen dat ik een beetje knutselig was, maar ik zal toch echt naar de bakker moeten... @ Philly, bedankt voor de tip! daar had ik nog niet aan gedacht! Verveel me....
@ sjorsje, wat een klap! Er is ook geen manier om daarmee om te gaan. Ik weet hoe je je voelt, 6 jaar geleden stond ik naast mijn moeder toen ze te horen kreeg dat ze botkanker had in een vergevorderd stadium en ik kan je vertellen dat ik het hele ziekenhuis bij elkaar heb geschreeuwd! Ik hoop dat je kan praten met mensen in je omgeving en vooral met je moeder! Mijn moeder deed alsof er niks aan de hand was en vertelde ons niet alles dat was erg zwaar dus hopelijk kunnen jullie beter praten! Heel veel sterkte! @ Setteke, die eismannen ken ik niet! Maar goed, ben er ook al weer een tijd weg en eismannen komen en gaan! Wat vervelend dat ze zo'n moeite had. Wesley heeft er een hele tijd moeite mee gehad en dat is idd echt zielig! Hopelijk was het eenmalig! @ de rest, hallo en doei! Kom net uit het ziekenhuis en mijn man is nu de hort op dus ik ga zo Wesley de laatste fles geven en zelf even douchen en dan onder de wol. Heb het wel gehad voor vandaag en eigenlijk voor de hele week maar ik moet morgen nog werken
jenny, hoe krijg ik mijn man zover? elke week een massageavond... wat heb je ervoor gedaan? Alieke, wat naar zeg zo'n dag! ik weet helemaal hoe je je voelt als je druk en gestresst bent én daarbij werk je ook nog eens in het onderwijs.... iets teveel dan he? ik denk niet dat danique er echt iets aan over houdt hoor. Het voordeel is dat zo'n kleintje het altijd weer snel vergeet!
delilah, in het ziekenhuis? voor jezelf of voor Wesley? setteke, ik zit ook alleen thuis... en morgen weer! maar hier is hij er zo weeer,als het goed is...