Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

ik heb bij gelzen en een hele grote reageer achtie gedaan maar helaas het meeste is weg want ik drukte op de verkeerde knop nu doe ik nog even wat ik uit me hoofd weet.

@Denisepino jeetje meis wat een rot nieuws van de woninbouw. je moet anders eens kijken of je niet eens iemand in kan huren voor de belasting. wij hebben ook iemand en die haalt een hoop gelds op

@Linka jaa ben ook erg blij met het balance bord het wiekend gaan we ook wii met 4 controlers gaan we de olimpice spelen doen

@miranda het balance bordt daar is een wacht tijd op. op de wii zelf niet

@daisy jij ook een fijn wiekend

wij verdienen samen 28000 en hebben een hypotheek van 18000

@jennys jeetje jullie verdienen echt veel

@mik jeetje jou man verdient echt veel

@sjorsje jeetje wat een rot nieuws heel veel sterkte

@all weten jullie dat kinderen automaties kijken naar wat jij aan het doen bent dus ook wat je eet. en tja jij doet je mond heen en weer dus hun ook maar dat betekend niet dat ze honger hebben.

@lauwie en philly hebben de meiden van het kdv al geprobeerd te voeden in de wipstoel dat gaf bij ons laast uitkomst bij een kindje en later wou het wel op schoot

@alieke jeetje meis dat is zekker schrikken. ik heb het toevaling gistern ook gehad.

@katja is het mischien leuk als we elle een kaartje sturen

@de geen waar van hun kindje een half jaar is gefeliciteerd.

@noura ga zo eens op die site kijken.

@setteke wat fijn dat het beter met je gaat en wat een heftig dagje

@marleen hoe gaat het met jasper en de medichijne

@austin dat is minder dat je het zo druk hebt

@foreverfrend jeetje meis wat heb jij het zwaar heel veel sterkte

over het wassen wij wassen silver haar kleertjes gewoon bij de van ons.

nou ik heb een rot dat achter de rug. colega was ziek. en werkte met een inval die niet eens nl kon. dus ze riep al die kinderen hun naam verkeerd en zo. echt ierirtand. ze snapte gewoon het meeste niet.
    nou gaat nog even bank hangen en de laaste dingen paken en dan zijn we op de bootshapen na klaar voor morgen.

KUS

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee mijn schoonmoeder heeft een nieuwe heup gekregen dinsdag dus ben even bij haar geweest!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Binna, oh jakkie wat een dag! Maar even lekker relaxen!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh nou ik vind wel dat er ff teveel op staat!

ik zou niet weten hoe ik moet beginnen!

ik zou wel eens wat willen proberen vind het namelijk erg leuk maar vind het moeilijk wat uit te zoeken om te beginnen!

zijn er geen boekjes die het stap voor stap zeggen! of heb jij tips?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, dat is niet handig als ze geen Nederlands kan :(

@ All, ben nu echt wieberen ;) fijne avond allemaal en voor de dames die net als ik alleen zijn een knuffel :D

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    o ja, dat had ik gelezen! sorry!

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Mik, dat had ik nou ook.... weet niet waar ik het moet zoeken! hoe moet je vullen? moet je dan telkens nieuwe lagen doen? enzovoort... iets teveel!

8. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Volgens mij iets van 20-25
    Ik heb inderdaad ook een link gevonden waar 70 euro bij staat, maar dat is ene nieuwe soort ofzo (en nog niet te krijgen)
    Maar misschien dat je voor dat geld er 3 krijgt ofzo? Ik zie er 3 op het plaatsje staan namelijk.

Hier is hij 21,95:

http://www.borstvoedingalmere.nl/BVA%20Adiri.htm

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo kwebbels!

10. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Sjorsje: Meis, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte.

Elly: Ook voor jou heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Alieke: Wat een rotdag vandaag.

Jenny: Heeft jou vriend een dubbele baan? Hoe doet hij dat?

Over wassen, ik was elke dag wel een was geloof ik. Heel af en toe sla ik eens een dag over.

Over inkomens, wij mogen ook niet klagen. Verdienen ook beide meer dan genoeg, maar het gaat er ook met bakken uit helaas.

Daisy en Petra: Gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Denice: Wow echt knap dat je met zo weinig rond kunt komen. Ik probeer wel eens zuiniger te zijn, maar dat is altijd maar voor korte duur.
    Wel ben ik heel goed in sparen, maar heb eigenlijk geen doel waarvoor ik spaar. Ja voor 3 of 4 keer per jaar op vakantie!
    Ik ben zo iemand die voor honderd euro boodschappen doet in een week.

Heb mijn best gedaan een beetje uit mijn hoofd te reageren. Ga nu lekker onder de douche en dan mijn bedje opzoeken.

Morgenochtend weer babyzwemmen.

Fijne avond allemaal!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja precies ik wil weten stap voor stap hoe ik een taart met maken en dan wat ik ertussen moet doen en dan wat ik het beste erop kan doen

en als ik dan uitgeknutseld ben met dat wil ik pas weten hoe te decoreren?

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    [quote="binnabinna
    @all weten jullie dat kinderen automaties kijken naar wat jij aan het doen bent dus ook wat je eet. en tja jij doet je mond heen en weer dus hun ook maar dat betekend niet dat ze honger hebben.

@lauwie en philly hebben de meiden van het kdv al geprobeerd te voeden in de wipstoel dat gaf bij ons laast uitkomst bij een kindje en later wou het wel op schoot

@katja is het mischien leuk als we elle een kaartje sturen
    /quote]

binna, dat wilde ik idd ook nog zeggen. ottilie kijkt met grote ogen (en grijpgrage handjes) naar alles wat ik doe. hier ook nog een maand geen bijvoeding.
    klinkt als een rotdag, bah.
    thanx voor de tip van de wipper. ik zal het eens vragen, maar ik denk het wel. ze proberen het al 2 maanden. ze hebben nog nooit een kindje gehad bij wie het zo moeilijk ging.
    goed idee om elle met zijn allen een kaartje te sturen!

setteke, ik voed (meestal) op verzoek en slapen verzoekt moeilijk, dus.. :)
    heb je al iets leuks bedacht om te doen? ik ben aan het twijfelen of ik zal stofzuigen. hoef ik dat op mijn vrije dag niet te doen. maar weet niet of ik haar wakker maak, al zou dat ook niet zo erg zijn..

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bedankt dat je ons op de hoogte houd.
    Wens Elle sterkte.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, zit even met juud op msn. kan ik even kletsen! Voel ik me iets minder alleen, hahaha!

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Nou ik heb toch al wat moeilijk kindjes gehad zeg. jeetje wat een gedoe soms. maar als ze dan drinken dan ben ik zo blij en trots dat het gelukt is.

we heben ook eens een kindje gehad. toen zijn we dus alle flesen van het kdv aan uitprberen we wisten het niet meer. die oudrs hadden ook al een hoop flesen. nou niks he. en toen kwam die vader met een fles ergens vandaag en ja hoor daar dronk ze uit. een ronde onderkant met een plate boven kant had nog nooit zo'n fles gezien. maar dat was toch wel een moeilijk kindje want sliep ook alleen op schoot op me been wiebelend en dan een kwartier en daar voor was ik een half uur bezig.

16. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik heb dat boek " hoe word ik een goddelijke huisvrouw" van Nigella Lawson daar staan onwijs veel taarten, cakejes en nog veel meer in, eigenlijk alles wat je kunt bakken.
    De titel is niet heel serieus bedoelt hoor :)

Misschien een keer lenen bij de bieb.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Das lekker voel je je alleen ben gewoon online op msn zeg je niks :cry: :cry:

@ mik ik had dat ook maar ben even veder gaan kijken en zo kom je wel veder. http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?Recepten

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha niet veel dus.
    Ze eet brood, fruit, vla, vlees, soep en drnken doet ze bijna alles.
    Maar dus géén aard. en groente.
    Ze was 5 maand toen draaide zich al om in de wipstoel als ze zag dat ik groente had.
    Als ik er met fruit aan kwam lopen bleef ze normaal zitten. :(
    We hebben alles maar dan ook alles al geprobeerd maar hebben de hoop opgegeven.
    Zal ooit goed komen denk ik. ;)

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heel veel sterkte meid.

20. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @binna: wipper hebben ze ook al geprobeerd, ook in de hangwieg, opschoot en bij verschillende mensen. 1 keer heeft ze bij ralph (de enige mannelijke leidster) 30 cc gedronken, maar daarna nooit meer.

Bij renske op de groep heeft een ander meisje gezeten die ook geen fles wilde, die kreeg BV met ene lepeltje omdat de moeder te ver weg werkte om zelf te voeden. Toen dat meisje 1 was wilde ze ineens uit de fles drinken ;)

Deel Deze Pagina