Haha, ze kunnen elkaar de hand schudden, Olivier ligt ook in de box. Hij was zo onrustig in bed dat ik hem ook maar heb gehaald. Hij ligt nu intens tevreden te spelen
bah, wat ziek van die kerel in belgië puck, als ik een zoon had gekregen was ik juist helemaal los gegaan bij room seven. ze hebben daar zulke leuke jongensdingen! ze hadden bijv een tas met dit motief: (dit is een kussen, kon geen plaatje van de tas vinden. op die tas zitten die vleugels erop) ze hebben ook leuke quilts, beddegoed etc
@petra; ah jammer ik ben zondagavond weer terug winterberg is zeker een leuk begin daarom hebben wij daar ook een hut gekocht, we gaan elke maand een weekend gewoon om te relaxen. heel veel plezier straks @rebbel, beterschap met milan klinkt heftig vreselijk dat verhaal uit belgie ;( doeidoei
@Katja; Bedankt voor je reactie en idd misschien leuk als we een kaartje sturen. Voor ElleNY; Heel veel sterkte en een dikke knuffel @Alieke; Wat een dag gisteren. Hoe voel je je nu? @Delilah; Hoe gaat het met je schoonmoeder? @Sjorsje; Wat een verschrikkelijk nieuws. Jullie krijgen idd veel voor jullie kiezen. Heel veel sterkte gewenst voor heel jullie familie @Naat; Hoe was het zwemmen? Ik moet nog een aantal pagina's lezen, dus het kan zo zijn dat sommige vragen al beantwoord zijn . Wij zijn woensdag voor de eerste x gaan babyzwemmen en Matthijs vond er niks aan. Op een gegeven moment werd er :het regent, het regent gezongen en dan spetterde ze de babay's nat, maar Matthijs schrok daar zo van dat hij begon te huilen. Na 15min zijn we er uit gegaan, want hij had het hardstikke koud. Ondanks dit slechte begin heb ik ons toch ingeschreven voor knuffelzwemmen. Hopelijk gaat het na een paar keer wat beter. Groetjes Silvia
@ silvia ach wat zielig voor Matthijs! ja dat verhaal van die kdv is echt super ziek hij heeft het meest kostbare van mensen afgenomen omdat hij daar zin in had? stenigen zouden ze 'm moeten! helaas hebben de meeste van ons geen andere keuze en wil me dus ook niet druk gaan maken anders zit ik geen moment meer fijn op mijn werk! nog een half uur en dan lekker naar huis, het is vandaag super rustig en ik kan bijna precies vertellen hoeveel stipjes er op ons plafond staan...wat een omschakeling! xxx
Oja toch iets. Onze weegschaal had vanmorgen goed nieuws voor mij. Ik ben sinds de kerstdagen 6,5 kilo afgevallen! Had al die weken ook nog niet weer op de weegschaal gestaan. Waar stress op je werk niet goed voor is.
En over de avonden alleen thuis zitten.... Ik zit vanavond al voor de 17e opeenvolgende avond alleen thuis . De enige avond dat mijn man vrij was, moest ik tot 20uur werken en wilde hij om 21uur naar bed (ivm zijn nwisselende diensten). Gelukkig moet ik vanavond zelf tot 20uur werken, dan duurt de avond tenminste niet zo lang.....
Ik ben er ook echt van ontdaan. En ook een beetje misselijk. We leven in een rare wereld. Mijn oma zei altijd: " onze lieve heer heeft rare kostgangers" en zo is het. Maar je kan nou eenmaal niet thuis opgesloten blijven zitten voor het geval dat.
is ZP bij jullie ook zo langzaam, of ligt het aan mij? ik ga even "koken" (een pizza in de oven schuiven dus)
wat een zieke vent van dat kdv! ik ben weer terug van de ha, het viel gelukkig allemaal mee! de reden dat ze er zo direct op reageerde was dat een gespannen/bolle fontanel kan wijzen op hersenvlies ontsteking. maar dat was het gelukkig niet! wel heeft hij ws een flinke infectie onder de leden, hij heeft nu nog niets gegeven, maar mocht hij steeds zieker worden moet ik hem weer na laten kijken, desnoods bij de hp. en dan krijgt hij ws antibiotica. Lang leve het kinderdagverblijf! daar pikt hij van alles op. maar gelukkig valt het mee. liefs rebbel
@ miranda super meis ben maar heel trots! @ judith shit meis die klote auto's ook altijd! ik ben d'r los van tot vanavond! xxx
rebbel, wat fijn dat het meevalt! beterschap en knuffel voor milan. sjudith, arelaxed van jullie auto! binna, daisy, jenny en petra, veel plezier! wij gaan dit weekend ook een nachtje naar een hotel in drenthe. ----------------------- heb weer vanalles geprobeerd, geen melk erin niet uit de tommee tippee, niet met aluminiumfolie erom heen, niet van een lepeltje, niet uit een baby cup kregen vandaag een brief dat we uitgenodigd zijn voor een kraamfeest van de gemeente utrecht voor de 300.000ste inwoner. hier juist een klein slaapkopje vandaag. is bij elkaar denk ik 5 uur op geweest!