hoi meiden! sorry maar ben er nu niet veel... mannetje heeft zn aandacht nodig! vannacht een onrustige nacht gehad en net nadat de paracetamol was uitgewerkt weer koorts. even goed uitzieken maar... tot snel weer! liefs rebbel
Ik lig heir ook al de hele dag op mijn bed Heb zo'n hoofdpijn. Danique is gelukkig niet echt verveledn, maar zelfs haar kletsen doet mij al pijn. Ze ligt nu lekker naast me in bed. Voel me echt zielig Delilah, wat een lueke foto's Aykietje, welkom terug na een drukke werkweek! Miranda, je ochtend zit dus lekker vol op zaterdag. Rebbel, beterschap voor Milan Marleen, arme thomas! Jeroen nu dus flink weer de benen uit zijn kont aan het rennen! Ach ja er moet altijd eerst iets gebeuren he
@ Miranda: Jeroen zag net de foto van je meiden en hij zei gelijk oh die heeft een leuk bekkie. Ik dacht dat hij Lauren bedoelde, maar hij bedoelde Joelle!
@ Alieke: Het wordt voor jou ook tijd dat het voorjaarszonnetje gaat schijnen! Daar krijg je weer lekker energie van!
heb net alle benodigdheden aangeschaft op internet voor de taart. en op babybanz.nl een zonnebril besteld voor donique. een zwarte dan kan ie eventueel door naar de volgende!