Is niet aardig hoor. (ik was na het plaatsen van mijn laatste foto ook weg hoor. Moest de laptop inleveren). Ik ga nog even onder de zonnebank. Slaap lekker allemaal.
Even een kleine update... Deze week heel zwaar gehad, had een normale werkweek, maar Stan slaap 's nachts niet echt meer door, twee keer werd hij wakker om 5 uur en een keer een hele nacht wakker van 2 uur tot 4:30 uur. Met als gevolg ik de laatste dagen om 20 uur in bed ben gekropen... Verder alles prima in orde, Stan heeft het prima naar zijn zin bij de onthaalmoeder. Helaas willen de werken in de badkamer niet zo vlot opschieten... Ik Haat Aannemers... Kunnen die nu niets doen zoams afgesproken. Nu gaat de badkamer maar ten vroegste half februari klaar zijn... Voila dat was het voor de deze week, volgende week ben ik er weer. Hie is het trouwens met ElleNY?
goedemorgen allemaal, wij hebben gisteren lekker de vakantie geboekt naar Griekenland, lekker hoor om met een dikke buik (ben dan 30 weken) onder een parasolletje te liggen en te zwemmen. We gaan met een grote groep en heb er nu al superveel zin in. Vandaag de doop van mn petekindje en morgen midweek snowboarden in winterberg, het is druk zat allemaal, maar ja wel allemaal leuke dingen fijne dag
wow petra dat lijjkt me inderdaad ook erg leuk! wij gaan van het najaar naar de canarische eilanden en hebben we ook erg veel zin in! en over een paar weekjes skieen! helemaal te gek! kus
Mik: van harte met je kleine Donique, ze is vandaag een half! heerlijk ook de canarische eilanden. Ben jij ook zo benieuwd hoe je kleine meid het daar gaat vinden?
Goedemorgen. Wat is het stil hier. O vakantie daar heb ik ook echt zin in. Wij gaan in maart nog een weekje skieën en ik wil in juni en sept nog een weekje naar de zon. Maar we moeten allebei kijken of we vrij kunnen krijgen. En dan bedenken waar we heen willen. Petra: Durf je wel te snowboarden nu je zwanger bent? Mik: Ben heel benieuwd naar je taart, je laat hem ons wel zien toch? Aykietje: Vervelend zo week. Hopelijk gaat volgende week beter. Sophie is ook niet zo in haar hum. Ze had gister 5 spuitluiers en net haalde ik haar ook weer ondergepoept uit haar bed. Denk dat ze tandjes gaat krijgen. Sophie gaat vandaag bij opa en oma logeren en wij gaan samen even lekker weg. Heerlijk. Fijne dag allemaal.
ja en ik ben ook benieuwd hoe ze dan zal zijn met ruim een jaar oud! grappig toch die kids veranderen per dag! JEEJ DONIQUE IS EEN HALF JAAR OUD!
@Mik; Gefeliciteerd met Donique Verder heb ik niks terug gelezen: Druk, druk, druk...... Gisteren Matthijs ingeschreven voor de bieb en voor knuffelzwemmen. Hij is weer erg verwend, want hij heeft bij beide veel spulletjes gekregen . Matthijs is sinds gisteren erg huilerig. Ik denk dat zijn tandjes nu eindelijk door gaan zetten, want hij heeft al 3x gepoept. Ik maak net een brief van de belasting open waarin staat dat ik 1514,- terug ontvang. Beetje vreemd eerst moest ik 2800 terug betalen daar heb ik bezwaar tegen gemaakt en nu hoef ik niets te betalen, maar ontvang ik ineens . Maar nou storten ze dit bedrag op het rekeningnummer van mijn ex. Ik heb daar al zo vaak over gebeld dat ze dat moeten wijzigen . Morgen meteen maar weer bellen Groetjes Silvia
Gefeliciteerd met Donique! Zo heerlijk geslapen tot half 9, was weer verbaasd dat Jeslyn door ging slapen, gisteravond werd beetje laat idd, haha! Maar ze hoest nu ook bij, bah, vervelend, maar gaat wel weer over, hoort erbij. Om 10 uur komt mijn beste vriendin weer, heb haal al tijdje niet meer gezien, eindelijk! Hihi!
@ Alieke, voel je je al beter meis? @ Aykietje, dat klinkt als een vermoeiend weekje Wesley werd toen ik weer ging werken ook ineens 'snachts weer wakker dus ik weet hoe gesloopt je kunt zijn dan. Hopelijk gaat deze fase bij jullie snel weer over! @ Donique, van harte gefeliciteerd met je verhalfjaardag! @ Linka, wat gezellig is het dan he, als je kindje zich zo vermaakt als je ergens bent @ Duster, dat is zeker vreemd dat je nu ineens terug krijgt ?! Maar wel lekker! Moeten ze het natuurlijk niet aan je ex geven beetje slordig dat dat nog niet geregeld is daar! @ Petra, lekker hoor je vakantie plannen! Geniet er maar van! @ De rest *zwaaaaaaaaaaaaaaaai* Wesley heeft vannacht ook weer eens een goede nacht gehad, heerlijk! Hij zit op het moment erg lekker in z'n vel weer, lacht de hele dag en speelt en kletst lekker. Zo leuk allemaal... Iedereen een fijne dag gewenst vandaag!
Yep Delilah, Jeslyn zat hele tijd te kletsen met vader van vriend van ons, was echt lachen! Is gewoon prachtig!
Hé Juud, Kan je even je adres PB-en en zullen we de verzendkosten delen? Oeh, allemaal tanden, hier vooralsnog niets. we wachten af! Vakantie, wat een heerlijk idee, wij hebben nog helemaal niets verzonnen voor dit jaar. Iemand nog een idee, we zitten vast aan de bouwvak en met 2 kleine kinderen moet het niet te ver zijn...
Goeiemorgen meiden! Wat is het rustig! Vakantie... 2 maart naar Texel en 27 juni naar Zuid Frankrijk! Heb er zin in! Wat mij betreft gaat het ook heel gauw voorjaar worden en een knetter hete zomer (sorry voor de zwangeren onder ons). Praat me niet over de belastingdienst... (man met eigen zaak). Ik krijg deze keer zelf wel weer iets van 1200,- terug dus da's wel fijn! Jasper zit wel lekker op zijn vuistje te soppen en te kauwen, maar verder nog helemaal geen tekenen van het krijgen van tandjes. Thomas was ook niet zo vlot, dus dat verwacht ik van Jasper ook niet. Jippie Donique alweer een half jaar! Juud, wat een sneu verhaal van je collega. Dit zijn dus dingen waardoor ik soms best een hekel heb aan die cultuur , zo vrouwonvriendelijk! Ik heb al een heleboel positiekleding via mp weggedaan, volgens mij heb ik nog wel wat shirts liggen in XL, maar dan moet ik ff kijken! --------------------------------------------------------------------- Hier gaat verder alles zijn gangetje. Ik heb vandaag een soort balansdag want ik heb gisteren zoveel gegeten! ! Morgen ga ik weer serieus aan de slag want ik moet in mrt natuurlijk wel zwemmen met m'n mannen (AAHH!). Donderdag komt m'n crosstrainer, dan kan ik thuis wat doen als de kids slapen. Ik ben namelijk te belazerd om naar de sportschool te gaan. Hier zit ook niks echt lekker in de buurt! Fijne dag allemaal. Ik ga wassen en strijken, bedden verschonen enzo...En vanmiddag hopelijk ff een stuk wandelen. Dat gele ding hangt namelijk weer in de lucht
hallo meiden, Kom even zwaaien. Wij gaan lekker niet op vakantie. Ik vind het zo'n gesleep met 2 kinderen en wij blijven net zo lief thuis. Wij zouden eigenlijk naar Tunesië ivm bruiloft schoonzus, maar ik heb het afgezegd. Ze trouwt hier ook met feest en alles. Ik vond het echt te duur (1500 euro) en het trekt me ook niet als land en dan zouden we een week in zo'n all-inclusive park zitten. Vreselijk.(en dan heb ik nog niet eens over de hitte daar in Juli...) O ja we gaan nog wel naar CP in Maart! Verder rolt Renske sinds vandaag van rug naar buik. De andere kant op deed ze al anderhalve maand. Nou ik ga straks ook lekker even aan de wandel en een beetje rommelen vandaag. fijne dag allemaal liefs Philly
hoi meiden! nou hier gaat het gelukkig ook weer wat beter met ons mannetje! sinds gister 13.00 geen paracetamol nodig gehad. gisteravond nog wat verhoging en zijn temp was nu 37,4 dus dat is netjes! moet zeggen dat het snel beter gaat, hij was echt ziek en nu alweer aan het beter worden denk ik, hij heeft toch al wat weerstand opgebouwd natuurlijk! de vorige keer heeft het lang geduurd. verder heb ik even geen tijd om bij te lezen want ik moet me klaar gaan maken! vanmiddag ga ik naar jan smit! liefs rebbel
Jeetje wat is het rustig, weer iedereen aan het genieten van het mooie weer? Juud, ik heb vanalles bijelkaar gezocht, dus ik hoor wel van je. Mooie bijkomstigheid is dat mijn kast nu weer keurig opgeruimd is, haha! Heb ook gelijk alles maar weer gezogen en gedweild, heerlijk schoon. Rebbel, fijn dat het weer beter gaat met je mannetje! Oef vakantie, ik wil ook... ga maar eens neuzen..
@Rebbel, fijn dat het weer beter gaat met Milan. En veel plezier vanmiddag. @Lique, wij gaan in juni een weekje naar de belgische kust (De Haan van VacanceSelect). Valt ook wel mee in prijs en is niet zo super ver weg.
Kleintjes die hun half-jaar-dag hebben gevierd: gefeliciteerd! En wat een mooie, lieve, schattige fotos zag ik weer voorbijkomen! Elle, wat een dubbel nieuws inderdaad. Hou de moed er in, jij bent sterker dan die ziekte! Sjorsje, wat een slecht nieuws. Ik weet niet wat ik moet zeggen Heel veel sterkte meis. We hebben het over ´Lekker slapen zonder huilen´ van Elizabeth Pantley. Ik heb het inmiddels in huis en ik lees er zinnige dingen in. Dat schema ziet er handig uit. Ik wil het tzt ook zo gaan proberen. Ik hoop inderdaad ook met afbouwen wel die vroege en late voeding te kunnen blijven geven. Als je tips hebt om dat voor elkaar te krijgen, dan hoor ik ze graag! Dat is ook zo. Het is alleen bij tijden zo makkelijk. Bijvoorbeeld vannacht, toen ze ziek was, een hele voeding er uit had gegooid en daarna een aantal keer huilend wakker werd. Even aanleggen en kijken of ze honger heeft is in zo´n situatie zoveel makkelijker dan met flesjes in de weer moeten. Philly, ja, die tegenstrijdige adviezen zijn echt niet fijn. We gaan van sprong naar sprong, en tussendoor ook nog wat verkoudheden, doorkomende tandjes en andere ongein. Maar hoe dan ook: over 18 jaar drinken ze heus netjes uit bekers en slapen ze zelf door. Voorlopig is het alleen nog even aanpoten Foreverfriend, als je meisje bij opa&oma wel redelijk drinkt en ze hebben dat aangeboden: neem het lekker aan! Je schoonzus snapt heus wel dat je het niet voor je lol zo regelt. En het is vast tijdelijk. Je moet vooral pas gaan bijvoeden als jij vindt dat dat het juiste moment is. Misschien is dat met 6 maanden, misschien eerder, maar doe wel wat jouw hart je ingeeft! Hier ook nog steeds 6 voedingen hoor, en regelmatig een dip. Afgelopen nacht was ze ziek en heeft ze drie keer gedronken Ik vind hier ook veel steun, begrip en tips. Heerlijk toch! Rebbel,goed dat er zo alert gereageerd werd door de ha en gelukkig was het geen hersenvliesontsteking! En fijn dat het nu weer beter met hem gaat. Linka, gefeliciteerd met dat de voorkeurshouding van Jeslyn bijna weg is! Moniki, Ise draait alleen naar haar linkerzij vanuit rugligging (nog niet door naar buik). Ze zal het later andersom ook wel twee kanten op leren. Op haar buik draait ze wel zowel via links als rechts terug naar haar rug. Misschien kan je hem laten voelen dat het ook de andere kant op kan, door hem een paar keer achter elkaar zachtjes rechtsom te laten kantelen. ----------------- Ik heb na dat kdv-gebeuren in België Ise extra veel geknuffeld. Ik kan echt heel erg huilen als ik denk aan de ouders van die vermoorde kindjes of de ouders van de gewonde kindjes. Wat een psychopaat. Ik wil er niet te veel bij stil staan, anders wil ik Ise nooit meer loslaten Verder hier al een paar nachten weer gedoe. Ise was gisternacht ziek geworden (koorst, spugen) en heel onrustig. Vannacht ook nog wel. Ze heeft haar eerste paracetamolletje gehad, dat vond ik best wel even gek. Je stopt toch opeens medicijnen in je kleine kindje... Het hielp geloof ik wel, daarna sliep ze beter en dronk ze ook weer een keer goed. Ik heb keelpijn, zij misschien ook. Nog één weekje en dan is ze 6 maanden! Ik heb al een cadeautje in huis gehaald: een mooie nieuwe rammelaar/speelding. Meer omdat ik dat zo leuk vind dan voor haar, vrees ik. Ze heeft in de loop der tijd toch al best heel veel speelgoed verzameld. We wisselen elke keer, en dan is het echt grabbelen in een grote doos: 'oh ja, dat hebben we óók nog!'. Erg hè. En dat terwijl we zelfs ons best hebben gedaan niet teveel te kopen. Maar je krijgt ook het nodige en zo loopt het toch snel op.