Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

we zijn weer terug hoor. uit het zeeland. jeetje wat een wind stond er daar vrijdag. we waaide gewoon bijna van de weg :confused:

En daar was het ook kout. en gierde de wind om het huisje. dus de openhaard ging mooi aan. en nog even lekker wezen zwemmen.

zaterdag's was het beter te doen en zijn we wezen wandelen en zwemmen. en toen silver moe was wilden ze totaal niet slapen dus ik ben(zou) weggaan uit het zwemmbad helemaal aan gekleed silver lag op het aan kleed kussen kijk ik weer naar haar slaapt ze. dus ik me maar uitgekleed en weer het zwemmbad in. alleen daarna snapte ik waarom ze niet wou slapen ze is niet fit. want ze had daarna gespuigt en later ook weer dus zondag;s niet meer gezwommen.

Heb wel bij gelezen.
    @mik ben erg benieuwt naar je creatie. ik wil er ook een voor steve ze verjaardag gaan maken vieren we 28 feb. en hoe gaan jullie het met je meisje doen met de wintersport. skieen jullie om en om? of zo

@Setteke ik heb de quinny speedy 3 wiel heerlijke wagen

@schatje hoop snel te horen hoe het met je mannetje gaat

@rebbel beterschap met je mannetje

@vera jeetje meis dat is wel moeilijk sterkte

@linka beter schap met je meisje

heb wel bij gelezen en reageer even op de dingen die ik onthouden heb
    Liefs

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh jammer van Silver, maar hopelijk hebben jullie wel genoten maar waarom zijn jullie niet tot morgen gebleven dan?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka omdat steve niet vrij kon

Nog even spammen Silver is moter aan het rijden

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

heb wel wat bijgelezen maar niet onthouden sorry..

We zijn dus met djayden naar KA geweest omdat hij vandaag niet echt zichzelf was.. keek heel sloom uit de ogen en verhoging.. elke keer 38,8 of 38,5.. op een gegeven moment zijn we dus naar de huisartsenpost gegaan en die vond djayden ook te stil voor zijn leeftijd.. we zijn dus doorgestuurd.. maar de uitslag is dat djayden een luchtweginfectie heeft (soort keel en neus ontsteking) dus we zitten hier aan de zetpillen..

ik kom misschien morgen avond nog even maar ik wilde het jullie nog even latenw eten!

@juud: thanks voor het doorgeven nog ;) ennuh super mooie foto's!

ik ben al een paar dagen niet meer geweest.. :( druk met werk.. heb gister in totaal 15 uur gewerkt! dus was helemaal op!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, snap het, jammer! Volgende keer beter en mooie foto's! Wat is Silver zo schatje, die op mijn schoot zat vergeet ik nooit ;)

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Schatje, een knuffel voor je zielige ventje. Wel fijn dat er meteen actie werd ondernomen, toch?! Wat voor zetpillen krijgt ie?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schatje, fijn dat jullie weer thuis te zijn en sterkte en knuff!

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Schatje: Schrikken he meis als je ineens doorgestuurd wordt. Ik vertrouwde het met Jasper toen ook niet helemaal en zo zie je maar weer dat je moederinstinct gewoon weer klopt! Meestal knappen ze met medicatie gelukkig snel op!

@ Chantico: Dat fijne verhaal was inderdaad van mij, maar dat kindje had bronchitis en daar medicatie voor gekregen en daarbij nog eens een paracetamol en daar is ze waarschijnlijk allemaal erg van onder zeil geraakt en hoeste ze niet om het slijm weg te krijgen.

@ Binna: Ik vind Silver er altijd al zo wijs uit zien, en dat terwijl ze de jongste van het hele stel is! Jammer dat je alweer naar huis moest!

@ Setteke: Die balansdag is mislukt hoor... :oops:
    's Avonds nasi met heel veel pindasaus :). Heb er nu gewoon last van... Misselijk en brandend maagzuur bleh!

@ Linka: Hopelijk gaat Jeslyn niet ook zo ziek worden hoor! Die voorkeurshouding is misschien inderdaad wel omdat ze niet lekker is en valt het uiteindelijk wel mee strakjes!

------------------------------------------------------------------------

Nou vandaag is het weer over met de vreterijen hier. Iedereen is weer beter en doet weer normaal, dus we gaan er weer voor. Ik baal zo van die vette buik over m'n broek!

Ik ga vandaag ook eens proberen de beneden boel te dweilen. Thomas is weer lekker aan het kliederen geweest, dus het is weer een apenbende bah! Volgende week maandag naar de psz, ben zo benieuwd!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn nu 5 maanden oud, hoera!

Ze hoest wel, zielig om te zien en hangerig, nu nog steeds hetzelfde, bah!

12. Marleen2109

Hoera Jeslyn!!!En snel beter worden :) ;)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi, dank je.

Ze hoest wel zielig, wat is de beste hoestdrankje zodat ik misschien kan kopen als ze nodig heeft, hele nacht heeft ze gewoon door geslapen, vaag?

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden sorry sorry sorry misschien heb ik vanmiddag even de tijd maar mijn kleine meid is hartstikke verkouden en hoesten steeds beetje koorts en al twee nachten achterelkaar wakker. ze wil niks niet zitten, nietleggen, niet spelen helemaal niks dus ben eventjes druk ...

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Beterschap voor Emy van Jeslyn, ze moeten beiden beter worden! Arme meiden.

16. Marleen2109

@ Linka: Ligt er een beetje aan wat voor hoest het is. Als het een droge, kriebelhoest is dan is er niet veel behalve tijmsiroop. Voor de vastzittende hoest heb ik bij Thomas en Jasper Fluimicil gebruikt, want dat mag al vanaf zuigelingen.

@ Denice: He bah Emy ookal ziekig, bah!

------------------------------------------------------------

Heb even zitten ontbijten en alles en iedereen is weer aangekleed en gevoed, dus nu ga ik maar eens wat doen! X

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En daar ben ik weer! Terug van een heerlijk weekje weggeweest! Was erg gezellig, het huisje viel alleen een beetje tegen, en onze wieldoppen zijn van onze auto gejat, maar het heeft onze vakantie totaal niet verpest hoor! Toen we er kwamen lag er al sneeuw, en het heeft toen we er waren ook nog lekker gesneeuwd! Mooie plaatjes gemaakt! ;) En in het zwembad had Britt het reuze naar haar zin, terwijl ze thuis altijd huilt/krijst als ze in bad gaat.... En Jamie is gek op in bad gaan, en die was eerst wat bangig in het zwembad... en 2e keer ging het al stukken beter gelukkig!

Vandaag dus een druk dagje, de hele keuken staat nog vol met wasgoed en boodschapjes enzo die ik allemaal nog op moet ruimen, had ik gister geen zin meer in. We waren thuis tegen kwart over 6, mijn schoonouders hadden soep en broodjes gemaakt voor ons, dus die hebben we gezellig met z'n allen op zitten peuzelen en tegen een uur of 10 waren we dan ook knock-out, hihi!

Heb niet alles teruggelezen, er is ook zoveel gekletst, haha! Gezellie! Maar ben der in ieder geval weer!

Xx

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen meiden.
    Lekker rustig is het hier geweest, was snel klaar met lezen.

@ Als eerste: voor alle zieke kindjes BETERSCHAP! (Djayden, Jeslyn, Lianna, Emy)

@ QueenBee en Binna: fijn dat jullie weer terug zijn en dat jullie het leuk hebben gehad.

Ik wil ook op vakantie!

@ Esprit: sterkte met je vriend.
    Ik snap dat je dan geen zin hebt om hier gezellig te kletsen.

Hier nog steeds alles goed hoor.
    Laureen is ook verkouden en moet hoesten maar is er gelukkig niet ziek van.
    Vandaag druk dagje.
    Eerst de kids 2x naar school, dan op verjaardag bij mijn broertje (word vandaag 21 jaar HOERA) en vanavond ook nog met Dionne naar zwemles.

Ik ben nu vast aan het relaxen om de dag straks goed door te komen. ha ha

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Zo, vanmorgen met Tymen naar het consultatieburo geweest. Hij is nog niet te mager gelukkig. Voor de rest deed hij het prima vond ze. Met (niet) eten is het advies: negeren! Dat wist ik wel en dat proberen we ook, maar het is moeilijk hoor!

|Nu even een bakkie en dan straks gauw aan de poets en zo, want het is hier een zwijnenbende en vanmiddag komt er iemand van het gastouderburo voor een evaluatie van Silke. Is verplicht helaas, ik kon er niet onderuit.... Tis zo'n eng mens! :rolleyes:

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @scharje: beterschap met je ventje

@sjudith: sorry XL gaat niet lukken, hoop dat iemand anders nog wat heeft voor haar

@petra: oh lekker op vakantie met je bolle buikje, vorige keer ook al hè? geniete r maar van

Winterberg was weer heerlijk, alleen toen we naar de Mac reden om vervolgens naar huis te gaan gaf de auto een storing. dus moesten helaas 2 uur op de ADAC wachten om te kijken wat er aan de hand was. fijn als je met een baby en 2 bakbeesten van honden zit en de volgende dag gewoon moet werken. maar het is goedgekomen alleen waren we heel laat thuis, dus ben een beetje verrot

vanavond uit eten maar lees vanmiddag misschien nog even

liefs

Deel Deze Pagina