@Setteke; Eet Tymen ook zo slecht dan? Jamie ook sinds een paar weekjes... overdag eet hij veel fruit enzo, soms wat koekjes, maar brood en warm eten is momenteel echt een drama... negeren doen we ook al een tijdje, maar dan eet hij nog maar heel weinig.. ach, en als hij echt honger krijgt gaat hij vanzelf wel eten hoop ik.. @Miranda; Ja, was idd erg leuke vakantie! Heb op mijn hyves wat foto's geplaatst. --- Moet nu echt wat gaan doen hoor, zit nu in mijn slaapoutfit en Jamie ook, hihi! Xx
sorry niet bijgelezen . druk druk druk en donique heeft sinds twee nachten in een keer weer dat ze tig keer wakker word dus ik hoop maar dat dit snel over gaat! iemand een update? kus
@ Setteke: gelukkig is Tymen niet te mager. Dat "niet eten" is zeker moeilijk te negeren. Succes met dat enge mens vanmiddag. ha ha @ Jenny: ook leuk gehad dus (ondanks de tegenslagen dan) @ QueenBee: zal zo even je foto's gaan bekijken. Geniet ervan dat je nu nog op zo'n tijdstip in je slaapoutfit kunt zitten. Als ze straks naar school gaan wil je héél graag terug naar dat moment hoor! En dan kan het niet meer. Oja voor ik het vergeet: DONIQUE nog gefeliciteerd met je halve verjaardag En JESLYN gefeliciteerd met je 5e vermaanddag!
@Setteke, Lianna eet hier de laatste weken ook erg slecht. Overdag op het kdv gaat het gelukkig goed, tussen de middag 2 boterhammen en vaak ook nog peperkoek. Warm eten is helaas drama. Wij schenken er ook geen aandacht aan. Maar d'r buikje is inmiddels wel verdwenen. En nu ze wat ziekjes is, eet ze al bijna helemaal niks.
Over eten, nou Myrna ook hoor laatste tijd, drama.....dus idd negeren, doen wij ook..... queen, welkom terug. Miranda? Jonge broertje? Geinig! Mijn broertje is 17 jaar, terwijl mijn oudste zus 35 jaar is! Maarree wel andere vader netals Jeslyn!
Update voor Mik: Het is hier een erg rustig weekend geweest. Veel zieke kindjes. Sjudith zoekt XL zwangerschaps kleding voor een collega. Binna, QueenBee en Jenny zijn lekker op vakantie geweest. Geen bericht over Elle. Volgens mij was dit het ongeveer. Als ik nog wat vergeet krijg je het vast nog wel te horen. ha ha
Ik heb ook nog een oudere broer, die is 34 jaar. Wij hebben wel allemaal dezelfde ouders hoor. Gewoon een nakomertje!
Ik denk dat ik nu ook maar even in huis bezig ga. Laureen ligt weer lekker te slapen. Kom straks nog even weer.
GGGGRRRRRRRR mijn hele verhaal weg... Geen tijd om overnieuw te typen want Thomas is buiten aan het spelen en ik moet even kijken wat hij aan het doen is!
Over Tymen zijn eten, Hij heeft een periode gehad van slecht eten van 9 maanden. Van toen hij ongeveer 15 maanden was tot en met 2 jaar en 1 maand. Een paar hapjes en dat was het. Vooral met warm eten een drama. Een boterhammetje ging nog redelijk. Nu ging het eindelijk beter, kreeg hij in december die dubbele oorontsteking. Toen hij daarna net weer beter ging eten kreeg hij die buikgriep vorige week. Hij is nog niet helemaal fit, dus nog even aankijken. Volgens de arts van het consultatiebureau krijgt hij genoeg, hij neemt wat hij nodig heeft. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet omvalt, maar goed. Ik zag dat in de Kinderen van deze maand ook een erg nuttig artikel stond over peuters en eten. Staan goede tips in die we hier zelf ook toepassen. Van het cb kreeg ik nog de tip om dan maar wat vaker gezonde tussendoortjes aan te bieden zoals een worteltje, fruit, een liga/sultana enz. En ze zei als het echt niet beter werd na verloop van tijd dan hebben ze nog een dietiste die zou kunnen komen kijken. @ Linka, gefeliciteerd met jeslyn d'r 5 maanden! @ Jennys, jeetje, balen zeg! @ Queenbee, dat zeggen ze op het cb ook, als ze honger hebben eten ze wel. Warm eten is hier ook twee hapjes hoor. Zal nog even in je foto's sneupen! @ Mik, oh jakkie! Is ze een beetje ziekjes? Ik denk dat Miranda d'r update de zaken goed weergeeft hier. @ Miranda, dank je. Ze is gewoon zo gemaakt. Net doen alsof ze je vriendin is maar vervolgens wel vragen of je nou een jongen of meisje had gekregen bij de derde keer aan de telefoon... Net doen alsof zij weet wat goed is voor mijn kinderen en hoe mijn oppas het moet doen... Hihi, ik heb ook een jonger broertje, maar hij is niet een nakomertje. Hij is nu 26, ik ben 27.... Mijn ouders zijn nog heel jong. Mijn moeder is net 54 geworden.
Mijn ouders zijn ook nog niet zo oud hoor. Mijn moeder is 56 en mijn vader 61 (en op en oma van Joëlle(7) Jorick en Dionne(beide 4) Milan(2) Lindy* en Laureen(6mnd)
Goedemorgen meiden, Allereerst beterschap voor alle zieke kindjes en mama's ! @Chantico: was fijn dat je een manier hebt gevonden om ritme in te bouwen die voor jullie beide prettig is. Hier gaat het inslapen echt heel erg goed, waardoor ik de voeding 's nachts ook beter trek. Ze weet nu dat ze gaat slapen als we haar in bed leggen en gaat dan even kroelen of kletsen met haar konijn en dan gaat ze slapen. Hier heeft het cb ook aangeraden om fruit te doen voor de 2e voeding, al is het maar 3 hapjes, gewoon tt ze niet meer wil en daarna bv te geven. Zelfde verhaal met groente: voor de 4e voeding, zoveel ze wil en dan gewoon bv. Dat is ene schema waar ik iets mee kan. Want tussen 2 voedingen in lijkt me zo'n gedoe, dan slaapt ze meestal ook. @Esprit: nou ik kan me voorstellen dat je wel even iets anders aan je hoofd hebt. Neem er de tijd voor en veel sterkte. @Setteke: ja 1 keer hier, officieel bij het gemeentehuis en 1 keer daar traditioneel en voor zijn familie, want het is bijna niet te doen om zijn familie hier heen te krijgen voor de plechtigheid. Als Renske wat ouder was dan had ik de kinderen gewoon bij mijn moeder gelaten, maar dat wil ik nog niet. En het feest is daar 's avonds dus dat betekend dat of ik of mijn man toch bij de kinderen moet blijven, dus dat schiet ook niet echt op. @queen: lekker dan, waar zijn jullie geweest? Wel fijn dat jullie het ondanks wat tegenslag leuk heben gehad. @Setteke: ik las nog iets van jou: hier is het eten ook een drama, Jelle leeft op droog brood (hij wil er zelf niks op hoor) en yoghurt en fruit geloof ik. Af en toe wil hij nog wel pizza en friet gaat er ook in, maar voor de rest wil meneertje bijna niks eten. Ik schenk er ook maar geen aandacht aan en heb goede hoop dat hij weer meer wil gaan eten als Renske gaat eten. Hij moet wel aan tafel komen zitten met ons, maar verder dwing ik hem niet. Heeft toch geen zin. @Miranda: gefeliciteerd met je kleine broertje. Wij zijn vandaag weer naar het cb geweest. Ze doet het hartstikke goed. Ik heb nog wel even aangekaart waarom ons nooit is aangeraden naar de ka te gaan ivm met de reflux van renske en toen zie ze dat ze meestal eerst indikken aanraden omdat een ka ook niet veel meer kan doen dan medicijnen geven. En dat ze er echt doorheen moeten groeien. Verder doet ze het hartstikke goed, ze weegt nu 6285 gram en is 65 cm.(ik zal aykietje wel even pb-en) dat was mijn inbreng weer even voor vandaag. fijne dag liefs Philly
Mijn moeder is 56 bijna 57 (mijn oudste is 35, ik 32, 27 en de jongste 17) Philly fijn dat goed gaat met Renske.
Wel gezellig zo'n groot gezin. Mijn moeder is 56 geworden en mijn vader zou in Februari 60 zijn geworden. Mijn stiefvader wordt dit jaar 51 en de vrouw van mijn vader is ook 56. Mijn broertje (2.03 meter lang ha ha) wordt dit jaar 30, ik 33 en mijn broer 35. Renske doet de groeten aan haar vriendin Jeslyn Ze moeten nodig weer eens bijkletsen
Goedemorgen! Als ik klaar ben, misschien: Goedemiddag! @ Petra, joh, wat heerlijk: Griekenland. Daar zou ik ook echt nog een keer heen willen, maar we zijn nog nooit verder geweest dan de Ardennen! Maar lekker joh, nog even een kleurtje krijgen en dan: bevallen maar! @Mik, zo, ook al echte vakantieplannen. Lekker hoor! En donique gaat overal mee naar toe? Nog gefeliciteerd, een half jaar! Naat80, zie je al wat bij Sophie? spannend hoor, tandjes krijgen! @Silvia, leuk he, al zulke zaken regelen... maar wel een leuk bedrag terughoor! @ Marleen, lekker wandelen! Hebben wij gister ook gedaan, echt lekker als gezinnetje! @philly, kan me voorstellen dat je dan niet op vakantie gaat! ook wel logisch hoor. vooral als je je thuis ook prima kan vermaken. @Rebbel, fijn dat het met je ventje weer wat beter gaat! heerlijK! @sjorsje, dat klinkt leuk als vakantiebestemming. zoiets wil ik eigenlijk ook. niet al te ver weg, maar toch een andere omgeving. @chantico, echte tips heb ik niet. maar wel volhouden! bij mij is helaas de voeding van 12 uur er echt af. ik kolf nog wel op dat tijdstip. maar ik krijg er nog maar iets van 100 uit. en dat geef ik dan en vul dat aan met extra melk. @ Alieke, ah echt... wat naar zeg! maar je kan beter even goed uitzieken, dan ziek op je werk verschijnen! @Esprit, begrijpelijk dat je hier niet meeleest hoor! je hebt nu andere dingen aan je hoofd. sterkte met dit verdriet! @ schatje, wat vreselijk spannend zo ineens! ik ben heel benieuwd. sterkte hoor! Ow, ik heb inmiddels gelezen wat er aan de hand is! wat een schrik dan he? heel veel beterschap voor Djayden! @binna, dat klinkt wel heel lekker die vakantie hoor! lekker haardje aan! oei, gezellig!leuke fotos ook! @linka, gefeliciteerd met Jeslyn! 5 maand! JIPPIE! En beterschap voor haar ook hoor! @denice: beterschap voor Emy! BTW, sjonge wat een zieke kindjes zeg. HIer is Hanne nog nooit ziek geweest, tenminste geen griep of zo. Wel haar hele start natuurlijk was verkeerd, maar toch... Zou het te maken kunnen hebben dat ze niet naar het KDV gaat en tot 2 weken geleden volledige bv kreeg? ik opper maar wat hoor. ik bedacht me dat zo ineens. @queenbee, ook al terug van vakantie! sjonge wat bale van de wieldoppen en het huisje zeg. was het zo slecht? @ Setteke: gelukkig dat het goed gaat met Tymen! evaluatie van Silke? hoe het bij de oppas gaat? of over hoe het gastouderbureau werkt? @philly: mooie fotos van Renske! wij gaan het zaterdag voor het eerst proberen! heb er echt zin in. Meiden, een vraagje! Ik heb sinds gister een pijnlijke plek in mijn borst. het voelt heel beurs zeg maar. het is aan een kant en dan ook maar 1 plek. er lijkt wel iets van een rodere rand om heen te zitten. Heb verder geen koorts, het is niet warmer als de rest e.d. Wel voelde ik me vanaf gisteravond grieperig, met spierpijn en het koud hebben. Kunnen jullie mij vertellen wat dit is? en moet ik de dokter bellen? Nog een ander vraagje. Het viel mij pas op dat Hanne bijna niet met dr oogjes knippert. zeg maar wat wij automatisch doen. Als ze huilt heeft ze ook geen tranen (alleen een heel enkele keer). herkennen jullie dit? Morgen moet ik weer naar het cb. tis heel lang geleden. ben ook reuze benieuwd hoeveel ze is gegroeid! ik ga mn meisje voeden! en het is inmiddels 12 uur geweest, dus; goedemiddag!
Ja wij zijn een weekje te vroeg begonnen met bijvoeden, maar het is meer oefenen met een lepeltje, want er zijn maar 3 hapjes in gegaan. O dat klinkt als een borstontsteking of een verstopt melkkanaaltje. Even in de gaten houden hoor, want je kunt er goed ziek van worden. http://www.borstvoeding.com/problemen/o ... eking.html