Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @sjudith: bij de eerste foto dacht ik dat Giulia sprekend op haar vader lijkt maar als ik de 2e zie, heeft ze weer heel veel van jou. Hoe dan ook, het is en blijft een schatje om te zien!

Hier nog geen foto's online. Komt echt snel want natuurlijk is Yinthe net zo mooi als alle andere augustusbaby's.

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Supertrotse moeders hier, en terecht!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Pendrag ik ben nu ook benieuwd naar jullie wonder :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, heb jij ook een foto?

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Over sex . . . ik heb maar een zielige man. Ik heb de heeeele zwangerschap niet aan sex kunnen denken.
    In het begin had ik veel last van m'n vagina. Achteraf bleek dat te komen door de inlegkruisjes. Die gebruikte ik omdat ik veel afscheiding had.
    De vk adviseerde me om washandjes (evt. de dunne hydrofiele) te gebruiken ipv inlegkruisjes.
    Okee, toen had ik nergens meer last van, maar toen was ik inmiddels zo dik geworden dat ik daardoor niet wou.
    Ach . . . gelukkig heeft mijn man geduld, en vind hij "gewoon lekker knuffelen" ook heel fijn.
    En nu heb ik wel weer zin, maar wil ik even wachten tot het vloeien over is. Maar dat is volgens mij bijna.
    Ik heb trouwens volgens mij een hele goede knipper/hechter gehad in het ziekenhuis.
    Ik ben namelijk ingeknipt en gehecht, maar had een paar uurtjes erna al nergens last meer van. Ik voelde me volledig hersteld.
    Geen pijn bij het zitten/opstaan, geen branderig gevoel bij het plassen. Volgens mij heb ik heel veel geluk!

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Dag dames,

Ik kom me hier ook even melden!
    Ga nu nog niet zo veel schrijven, want ik ben net thuis en ga lekker even op de bank zitten met m'n mannetje (die heb ik wel gemist)
    Ik spam nog wel even een foto :)

Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie en jullie baby's

liefs

Philly

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Diana wij hebben vd week een poging gedaan en het beviel prima :)
    Maar ik heb niks uitgescheurd ofzo dat scheelt ;)

Vandaag weer lekker naar buiten en naar een jarige oma, dus even pronken bij de hele familie ;)

Ook even kijken naar een pasgeboren neefje, 1 dag ouder dan Giulia! Oma had in 2 dagen 2 achterkleinkinderen erbij :)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Diana, ik heb je prachtige meid Celina op foto gezien, prachtige meid! Daar moet je trots op zijn ;)

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    philly wat een scheetje

oh diana hier ook geen sex, wij mochten niet door de bloedingen in de zwangerschap.
    en wil nu afwachten tot ik geen bloed meer verlies. moet wel zeggen dat ik eigenlijk al een tijdje niet meer vloei, heel af en toe ineens nog wat. maar wil dat het echt over is.

judith gefeliciteerd met je neefje

hier werd mijn man gebeld door zijn neef, een dag nadat anissa was geboren. hij was ook vader geworden, ook een dochter en op dezelfde dag. grappig toch

judith wat een plaatje zeg!
    en lekker wakker ook

miranda.... ook al zo`n lieve foto, plaatje echt waar

my angel, wat mooi is ayoub!

natas wat een lieverdje, en leuk zo die roze kleertjes

echt meiden wat hebben we een mooie kindjes op de wereld gezet!

11. Chantico

Zeg, hoe doen jullie het eigenlijk met voorbehoedmiddelen? Daar moeten we na al die maanden nu weer aan gaan denken :D

12. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Chantico: ik ga een koper-spiraaltje proberen. Ik wil liever niks met hormonen. En over niet al te lange tijd laat m'n man zich steriliseren. Ik wilde het ook wel laten doen maar m'n vk zei dat de ingreep bij mannen veel makkelijker is en ook nog eventueel terug gedraaid kan worden. (dat zal voor mij niet nodig zijn, maar je weet nooit hoe het loopt in het leven.)

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik moet maandag naar de arts om te bespreken welk voorbehoedsmiddel goed is voor ons....
    Want wij zijn zwanger geworden ondanks dat ik de pil slikten, een vrij zware ook nog, microgynon 50, ik had bij elke pil doorbraakbloedingen en bij deze niet. Maar ik werd zwanger :)
    Condooms kan ik niet tegen.
    Spiraal ben ik niet over uit nog?

Dus tsja wat dan?

Die pil die je nu mag als je bv geeft is zo licht dat ik ws steeds ongesteld ben :(

14. Chantico

Wij gaan denk ik ook maar eens bij de huisarts langs voor info.
    Ik wil niet meer aan de pil, condooms vind ik stom, maar een spiraaltje een beetje eng. Dat is toch een soort weerhaakje, ik vraag me af hoe dat er ooit weer uit komt...
    Ik moet er maar eens wat meer over lezen. 't Is wel het gemakkelijkst en een stuk betrouwbaarder dan wat er verder nog aan voorbehoedmiddelen is.

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik denk dat ik ook voor een spiraaltje ga. Maar ik zie wel op tegen het plaatsen en evt weghalen.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lijkt me doodeng een spiraal
    maar condooms is ook al zoiets.
    ik kan niet tegen hormonen dus de pil is niets. maar de myrena spiraal bevat ook hormoon en een koperspiraal vind ik nog enger.
    heb altijd geroepen laat me steriliseren, maar nu weet ik niet of ik dat wil.

volgens mij gaat ons meisje blond haar krijgen, ik zie dat volgens mijbij de uitgroei. leuk, een blondje haha. en ze heeft nog blauwe ogen, maar dat gaat ongetwijfeld bruin worden. het lijkt me wel leuk nu een kindje met een andere kleur ogen en lichtblond haar. afwachten maar.

komende vrijdag moeten we naar het bureau

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Na bevalling wil ik voor nuvaring gaan..... dus afwachten of ik dat wil, ik heb problemen met hormonen, pil is vol met troep daarom wil ik ook niet meer!

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi ik meld me gelijk maar even hier aan :)

15 aug bevallen van een gezonde dochter :)

alles gaat goed met ons.. bevalling duurde 5 uurtjes... we zijn thuis dus heerlijk aan het genieten...

ondertussen ook al wel aardig wat visite gehad... (zal ook blij zijn als dat allemaal voorbij is)

had even snel wat bijgelezen...

over sex... nee dank je wel niet echt veel zin in...
    moet er op het ogenblik ook echt niet aan denken...

en over voorbehoedsmiddelen... condoom zien we niet zitten (we hebben ondertussen ook nog niet een gevonden die goed zit bij hem:|:oops:) de pil heb ik elke keer keuren mee... al verschillende soorten gehad en gewoon ongesteld worden tussendoor etc... en spiraal vind ik al helemaal dood eng... voort gebeurd er wat ofzo... het zit wel op een plek waarmee je kinderen krijgt :|... bah moet er niet aan denken dat het mis zou gaan...

verder... me schoonouders zijn nu op visite... zal blij zijn als ze weg zijn... vind het wel heerlijk om gewoon met z'n 4 (5) en te zijn.. het gezin en de kraamverzorgster... maar mijn vader die wou ook nog komen vandaag... voordat hij terug gaat naar Wageningen... dus nog een paar uur en we zijn met z'n 4en... *hoop ik dan*

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Je moet wel aangeven als je geen visite wil hoor.... denk ook aan jezelf.

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb zelf altijd ellende met kunstmatige hormonen. Heb daarom een koperspiraal gehad. Mijn advies: altijd laten plaatsen door gyn, nooit door HA! Verder was plaatsen bij mij wel pijnlijk maar dat was voor mn eerste bevalling. Verwijderen stelt echt helemaal niets voor. Voelt hetzelfde als een tampon verwijderen. Helaas gold dat niet voor het plaatsen. Maar na een zwangerschap schijnt het plaatsen heel veel beter te gaan.

Verder hier alles goed. Yinthe is inmiddels weer aan het groeien (was nogal afgevallen), bv gaat steeds beter en 2 hechtingen zijn er al vast uit (had last).

Deel Deze Pagina