Wat een dotje Petra! En Jeslyn heeft vanaf 11 uur tot 5 uur doorgeslapen ! Gisteravond huiluurtjes en gespuugd, maar daarna viel ze in slaap! Ben toch zo trots op dr. Wat een rotweer zeg!
Zo zo wat is er weer veel geschreven zeg. Als ik eerste wil ik even zeggen dat ik weer prachtige schatjes heb zien langskomen (van Daisy, Delilah, Miepie, Lique en Petra) @Puck: wij hadden eerst ook Avent flessen, Laureen knoeide daar ook enorm mee. Nu wij ook de S-fles van Difrax hebben gaat het zonder knoeien. @Pendrag: Laureen wilden ze ook al inenten toen ze net 6 weken was, vind ik erg vroeg hoor. Heb ik dus ook niet gedaan, ze was ook verkouden toen. @Schatje: is het gelukt bij de kapper? Wel even een foto plaatsen van het resultaat hè! @Sjudith: je maakt het wel spannend meid. Ik ben benieuwd naar de uitslag morgen. @Linka: hier géén baby meer (denk ik) ha ha Ik denk dat het met ons kwartet wel compleet is. We kunnen ons nu prima redden, auto is groot genoeg (de hele achterbank zit vol met stoeltjes), de slaapkamers zijn gevuld en wie weet krijgen wij toch alleen maar meisjes. @Alieke: super dat Danique je even de tijd heeft gegeven om iets voor jezelf te kunnen doen. @Duster: ik hoop dat je een goede oplossing krijgt van de LD vandaag. 25 gram lijkt mij erg weinig, Laureen komt 300gram per week aan! Kan me voorstellen dat je nu ook wil gaan genieten, succes ermee. @Kimm: leuk dat Ticho mee gaat doen aan baby te huur. @Daisy: succes bij het CB vandaag. Het is ook echt niet leuk die prikken, kan er ook wel van janken. Fijn dat het beter gaat met het huilen van de meiden. Weet je zeker dat het twee verschillende meiden zijn op de foto's? Ze lijken echt veel op elkaar! @Austin: Laureen slaapt 's nachts altijd in haar eigen bedje en dan slaapt ze prima. Ze vind het gezellig met lawaai om haar heen denk ik. Hoe gaat het met Amber? @Steve/Binna: wat vervelend dat de bevalling zo moeizaam is verlopen. Ik hoop dat jullie vanaf vandaag leker samen thuis kunnen zijn. @Sjorsje: wat een heerlijk gevoel hè zo'n goede nacht. Hier ook weer een heerlijke dag en nacht achter de rug. Gisteren waren mijn ouders hier, heb dus 's middags heerlijk twee uur liggen slapen terwijl alle meiden buiten waren met opa en oma. Heerlijk hoor. Het was hier trouwens ook prachtig weer. Laureen heeft geslapen van 21:30 tot 7:00. Weer lekker in bed gelegd en nu slaapt ze nog. Ik zal haar zo voorzichtig uit bedje halen en in de kinderwagen leggen, moet zo met Dionne naar de kapper. Ik denk dat ik volgende week zelf maar eens weer naar de kapper ga. Leuk trouwens dat er al zoveel meiden op het lijstje voor ons uitstapje staan! Heeft iemand al een idee WAT en WAAR we iets kunnen gaan doen?
zo, wat een nacht gehad zeg. We waren gister op visite bij mn schoonouders. Errug gezellig. En ons meidje was maar wakker en maar wakker. Ze was een echte charmeur. Rond 9 uur hebben we haar de fles gegeven, maar ze bleef lekker gezellig wakker. Eenmaal thuis sliep ze als een roosje. En ze heeft dus geslapen vanaf ongeveer 10.30 uur tot 5.45 uur. En toen weer gevoed en daarna was ze klaar wakker. Gelukkig heeft ze nog even geslapen, zodat ik ook nog ff een dutje kon doen nadat mn man was weggegaan. Is dat niet fout? zo lang tussen de voedingen? van 9 tot kwart voor 6? Ze groeit erg goed verder en was vanmorgen absoluut niet sloom te noemen of zo. binna en steve, wat naar op deze manier. Hopelijk mogen jullie morgen lekker samen naar huis!
Ik vind onwijs zielig om wakker te maken voor voeding, maar Jeslyn weet wanneer ze voeding krijgt ze is gewend als ik haar aankleed of in bad doe daarna krijgt ze fles dus als ik haar gewoon aankleed voordat ik Myrna naar school moet brengen denkt ze dat ze flesje krijgt terwijl al een uurtje te vroeg is Eenmaal naar buiten viel ze meteen in slaap, nou ja! Eigenwijze kindje! Hier fotootje van Jeslyn, ff spammen!
Ik ben blij te lezen dat jullie allemaal zulke fijne nachten hebben gehad! De mijne was iets minder... Wesley heeft deze week 3 nachten doorgeslapen, en gisternacht werd hij wakker van de krampjes toen heeft ie nog wat gedronken omdat hij veel had laten staan die dag en afg. nacht werd hij weer wakker? Ik weet niet goed waarom, dacht dat hij misschien nog honger had dus hij heeft wel wat gedronken... Misschien heeft ie nu wel iets te veel gehad de afg. 24 uur want door die rare nacht ervoor kwam hij niet meer om de 4 uur maar steeds iets eerder... Hopelijk krijgen we het normale ritme er vandaag weer in. Heb ook maar besloten om er de hele dag voor thuis te blijven en 'm niet op sjouw te nemen vandaag! Wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij!
voor de rest gaat het hier niet echt lekker.. hebben al drie nachten niet echt kunnen slapen omdat djayden wakker ligt en huilt en nuilt.. Lijkt wel of hij van de dag de nacht maakt.. en wil nog steeds om de vier uur eten snachts.. dus hij slaapt niet door helaas Overdag is die ook elke keer aan het nuilen.. pff af en toe weet je echt niet meer wat je moet doen! Voor de rest is hij heel lief hoor ! Groetjes
Schatje1, wow die kapsel is stoer! Ik vind heel mooi! Wees trots op! *moet zelfs ook naar de kapper *
Sinds gisteren gaat het niet zo goed met Matthijs. Ik vertelde al dat hij maar 25 gram in 1 week was aangekomen. Hij spuugde de hele week dan ook erg veel. Maar gisteren werd het dus ineens nog erger. Hij dronk nog maar hooguit 4 minuten en zijn voeding kwam er net zo snel weer uit. Echt heel de vloer in zijn kamer zat onder terwijl hij gewoon in zijn bedje lag. Daarbij had hij vanaf gisteren 16u30 ook geen plasluiers meer gehad. Dus vanochtend naar de huisartsenpost geweest. Matthijs zit tegen uitdroging aan en hij teert echt op zijn laatste reserves. De kinderarts is ingeschakeld en ze wil eerst het bezoek vd lactatiekundige afwachten. Zij kan hier elk moment zijn en als zij of ik iets verontrustends zien moet ik meteen bellen en dan kunnen we vanmiddag nog bij de kinderarts langskomen. Gelukkig heeft hij net wel goed gedronken en tot nu toe zit bijna alles er nog in. Groetjes Silvia
Silvia, wat vreselijk spannend! Ik hoop dat Matthijs snel opknapt, want dit is wel erg slopend! Hopelijk weet de LD iets wat je er aan kan doen! Noura, hoe is het eigenlijk bij jullie? Schatje, leuk gedaan je nieuwe kapsel! wel een verandering hoor. maar erg mooi! Linka, wat een schattig meisje zeg! prachtig!
Jeetje wat hebben jullie veel geschreven....niet bij te houden voor een normale moeder @ Delilah, wat een moppie @ Linka, ook jouwe echt een schatje @ Miranda, Giulia vind afdrogen heeeerlijk... vreemd kind O en Ik vind dat haar van Roosje zooo geweldig @ Duster....ik ga voor je duimen Nou meiden wij gaan straks ff naar de kringloopwinkel, even kleertjes kijken, hier hebben ze altjid hele leuke! En daarna hop naar het Kruidvat.... hopen dat nu niet is uitverkocht
lekker geslapen Sjudith? of last van zenuwen? ik heb geregeld aan je gedacht... Kleertjes bij de kringloop? heb ik zelf nooit gedaan! maar waarom niet he? als het leuk is en het ziet er goed uit, scheelt dat vaak een hoop!