Mijn ma is 59, mijn vader zou geloof ik zijn 63 hij is overleden al heel jong Mijn broer is 34 Schoonmoeder is geloof 50 en vader 53 mijn vriedn heeft twee zusjes eentje van 24 en eentje van 26 niks bijzonders dus haha, heel lap tekst met niks bijzonders. hij's fijn
@ Marleen, tja als je het zo bekijkt is het niet leuk inderdaad. Dus bewust jong moeder willen worden. Volgens mij is je kleding smaak niet slecht hoor @ Puck, awwwwie! Dat is niet zo prettig! Misschien heb je wel wat gekneusd. En wat leuk zo'n jong halfbroertje! Mijn oma was ook tegelijk met haar oudste dochter zwanger, lijkt me echt leuk zoiets. @ all, heb net een filmpje gemaakt van Wesley die helemaal vrolijk werd van een grote knuffelbeer zo schattig! Moet alleen nog even een goed filmpje maken van het omrollen want daar sta ik overal met mijn schelle stem op trots te wezen hahaha... Volgende filmpje dus even mijn mond houden ze staan trouwens op hyves!
Katja, wat fijn om wat te horen over Elle, wij respecteren haar heel goed! Geef haar dik knuff van mij!
@ Katja: bedankt voor het bericht over Elle. Super dat ze zich steeds beter gaat voelen. Geef haar maar de groetjes en een hele dikke knuffel.
Er is hier in huis sprake van samenzwering.... Eerst hadden ze tegelijkertijd gepoept en nu waren ze allebei na een half uur in bed nog aan het spelen en kletsen en begonnen ze allebei tegelijk te huilen... Dus beide mannen zijn weer beneden zonder te slapen! Elle, fijn dat het beter met je gaat! En natuurlijk respecteren we je privacy!
@ Katja, fijn dat het beter gaat. Geef ze zeker maar de groetjes en ik snap ook best dat haar man er zo over denkt!
@ Miranda: Ik zit toch met de laptop beneden, dus ben er toch gewoon?! Zijn wij trouwens weer de paginavullers van vandaag ?
@katja/ellen wat fijn dat het wel wat beter met je gaat. en katja wat fijn dat je ons op de hoogte houd. enne je kan natuurlijk als nog gewoon mee kletsen op het forum. @marleen op het moment verkoop ik ook weinig kleding. wil denk op een beurs staan
@ Marleen: Ha ha ik zit ook altijd met de laptop op schoot. Maar goed wij kunnen tenminste nog praten, tv kijken en internetten op hetzelfde moment TOCH? Moet kunnen dus. En ik ben bang dat wij het aantal berichtjes flink ophogen vandaag.
Haha, Jeroen moet dus gewoon niet zeuren @ Binna: Ik weet ook ff niet wat ik met al die kleding aan moet... Ik bewaar het een en ander en de rest gooi ik op mp. Ik heb ook ff niemand in de buurt waar het heen kan en ik ga ook niet alles bewaren want ik kan de ruimte wel beter gebruiken... Misschien dan toch maar naar een goed doel ofzo.
zal ik even meehelpen met de pagina's vol krijgen. voel me vandaag niet lekker, zit maar op de bank te hangen. laptop erbij. bah! de kapster komt zo, dus moet alweer stoppen! Katja, fijn dat je ons op de hoogte houdt van de situatie van Elle. Elle, wat heb je toch een knappe kerels! Ik wens jou heel veel sterkte toe in deze moeilijke omstandigheden. ik hoop echt dat je snel opknapt en naar huis mag!
Ik heb dat beter geregeld, mijn schoonmoeder wil met al onze baby en kinderkleding op de markt gaan staan en het daar voor ons verkopen. Handig hè. Ik bewaar ook een aantal mooie setjes en de rest kan allemaal weg. Dat zal veel ruimte geven op de zolder! @ Marleen: hij moet niet zeuren nee. Zeg maar dat al onze mannen hier mee zitten. ha ha
@ Miranda: Da's wel fijn zeg. Doe mij ook zo'n schoonmoeder! Ach nee, de mijne is een beetje chaotisch, maar wel leuk en heeft van alles voor ons over, dus eigenlijk hou ik haar liever . Ik denk alleen niet dat ze het geduld heeft om op de markt te staan Ik ga even een kopje thee drinken en de folders doorbladeren. Dat zal wel weer geld gaan kosten hihi! Hebben jullie ff de gelegenheid om bij te lezen