Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ marleen ik ga er anders met koniginedag bij ons mee staan. dus zie het wel.

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben er ook nog hoor!
    Maar mijn hoofd staat niet toe dat ik hier zit te internetten helaas :(
    HEb je een keer tijd om dat te doen, lukt het allemaal niet

Danique heeft vanmiddag ook besloten dat op het moment dat ik net half sliep ze maar weer wakker ging worden. Heb haar nog even bij me in bed genomen, maar na een half uur geklets aan mijn zere hoofd was het wel weer goed. We hangen nu dus beneden op de bank.
    Die man van mij heeft helemaal niet in de gaten dat ik de hele avond op de laptop zit. Hij zit namelijk zelf de hele avond achter de zijne en daarnaast nog een vaste computer. Maar ik kan tenminste nog een gesprek voeren, tv kijken, koffie drinken en allerlei dingen meer tegelijk. Helaas lukt dat bij hem niet

Over ouders;
    Mijn vader wordt 60 in april, mijn moeder wordt 58 in mei. Ik heb 2 zussen, 1 van 32 en 1 van 30 en ik ben de jongste. Danique heeft 1 nicht van 8 jaar.

Mijn schoonfamilie;
    schoonvader is uhhhh (heel erg, ik weet het niet eens precies) 62
    schoonmoeder is 59
    Raymond heeft 1 zus van 35 en Danique heeft aan die kant een neefje en nichtje van 7 en (bijna) 5

Dames, dat jullie alle kleertjes verkopen op marktplaats (of tenminste een poging doen).
    Ik kan het niet overmijn hart verkrijgen. Ik spaar dus nog steeds alles op. Hoe erg zeg

Elle, ben blij dat het wat betr met je gaat en dat je mannen het nog steeds zo goed doen!
    Neem je rust en hopelijk ben je heel snel weer in huis bij je mannen? Al enig vooruitzicht wanneer het zover zou zijn?
    Katja, heel erg bedankt voor het plaatsen van het berichtje!

Nou ik ga er weer vandoor.
    Mijn dochter wil zo een fles en gaat daarna lekker naar bed. En mama doet ook weer een poging tot nog even liggen (hopelijk staat Danique het nu ook toe :D)

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ok ik schrik me dus net een hoedje. Silver lig naast me in de box. met haar rugetje en hoofd op het voeding's kussen zo dat ze een beetje hoger ligt. en ik hoorde haar wel stunike en kreunen. dus ik kijk in ene naast me zie ik haar haar best doen om te gaan ziten en het lukt haar ook nog en ze bleef ook nog 1 minuutje zitten. :confused: Tja en toen viel ze naar voren en moest ze huilen. pfff

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey hoi meiden :D
    Hoe is het hier?
    Ik heb niks teruggelezen,kan iemand mij vertellen of ik wat gemist heb?

Wij hebben een superweekend gehad en ow wat zijn de meiden lief geweest zeg!
    Ze hebben lol gehad en we hebben ze bijna niet gehoord,lekker hoor!Zwemmen vonden ze ook helemaal te gek :)

Ga weer ff wat doen!
    Dikke kus!

5. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal, zwaai even. Ben helemaal niet lekker.
    Verkouden en koorts.

Verder is er op de afdeling waar ik werk een longontsteking virus. Wij zijn nu geïsoleerd.

Maar ik voel me dus niet lekker. Morgen maar even naar de huisarts. Heb het namelijk ook een beetje benauwd en ben bang dat Janna het ook krijgt.

Heb dus helemaal niks terug gelezen en ga snel weer op de bank.

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    alieke ik doe ook de kleertjes niet weg hoor ook als ik misschien een tweede zou kunnen/mogen/willen/als het tenminste de goeie tijd is krijgen, en het is een jongetje bevoorbeeld doe ik het nog niet weg... heb alles in curver kratten zitten met stikkers erop welke maten heb zelf 2 curver kratten met luiers die over zijn.
    heb ook me positie kleding in een krat zitten heb alleen dan 3 buikbanden en 2 positiejogingbroeken aan me nicht te leen gegeven. die groeit opeens zo hard dat ze als ze iets nieuws had gekocht het een week later niet meer aan kan :p hihi dikkie dik he. ( is zwanger ook hoor hahahah niet dat ze dik word :p )

over ouders. : uhh jah nou van me schoonfamilie weet ik niet echt hahaha hoe oud hihi. ( schaam me dood) uhm schoonvader 58 volgens mij en schoonmoeder 57 .
    emy heeft een neefje ritchie van 12jaar en een nichtje deveny van 7jaar.
    me vriend heeft zoveel familie dat ik niet eens weet bij wie nou wie hoort. :S 60 stuks toch zeker wel :S

mijn moeder is 50 ( 1 januari geworden) en mijn stiefvader is ook 50 ( 12 dec geworden hihi
    lekker dicht bij elkaar en dus ook een knal feest)emy heeft bij mij kant van de familie een neefje keano 2 jaar, natascha 1 jaar, sophie 4 jaar, charlotte 3 jaar.en nu op weg dus nog onbekent jongetje of meisje :p
    mijn familie is best wel groot hoor. en als ik iedereen voormijn verjaardag uitnodig dan kan ik wel een 5 lagen taart halen want met 1 red ik het niet. 35 stuks waar ik tenminste nu nog mee om ga ik heb nog meer familie maar pff die kunnen de grond in zakken ter plekke. ( sorry )

heb net een stukkie gewandeld ehm 2 uur lang ( :p ) was wel lekker maar jeetje het koelt wel snel af zeg.

HEB GESOLICITEERD BIJ DE APPIE HEIN! :p hhahahahahha ik liep er langs ik denk what ever ik wil werk hebben dus ter plekke formulier ingevuld kopie paspoort gemaakt en binnen 5 minuten ingeleverd :p nou even kijken of ze me bellen. heb niet zoveel dagen ingevuld 20 uur zoiezo. maandag woensdag en vrijdag hele dag ingevuld en dinsdag en donderdag alleen na 3 uur nou ja ik ben benieuwd of ze me bellen vind ik wel spannend :D haha straks maar even aan me vriend zeggen die weet het nog niet ( ik heb al wel oppas me moeder die gaat oppassen ) me moeder kan dan toch ook gewoon als ik zeg maar 3 dagen ga werken bij www.viaviela.nl subsidie krijgen toch? voor het oppassen

wij eten vandaag hier zuurvlees met friete ! HEB ER ZIN IN! gister heb ik hele dag bijna de pan aan gehad van het vlees en het hele huis ruikt er nu nog naar straks ff af maken en dan lekker eten ! hahah was het nu maar 5 uur !

heb veel gewerkt van het weekend. 3 dagen achterelkaar. veel fooi gekregen :D ben helemaal happy. en nou was er 1 tafel die mensen komen iedere week bij de chinees eten bij ons in restaurant en die wisten ook me naam. dus die man vroeg me :"denice neem eens een koffie met melk en suiker voor me mee meid " dus ik zeg ja is goed mr habets. loop ik even later door restaurant heen. "denice, wil je me een glas cola mee nemen voor me " ik zo huh wies dat nou weer ken ik die hoe weet tie me naam . ik heb hele avond er aan gedacht van hoe ken die nou me naam weten maar toen ik thuis was schoot het me pas naar binnen die mr habets had dat zo hard gezegt de hele zaak wist het hoe ik heet. :D
    ( hoe bedoel je blond ofzo)

Ik zit op dit moment met een beker met heerlijk warme lesini winter light. EN DIES LEKKER! MOETEN JULLIE PROBEREN !

nou zit ik me te bedenken me ramen zijn nou nog steeds niet gewassen en ik wilde dat eigenlijk doen. Maar na 6 keer de wasmachine aan hebben gehad en 5 keer droger en 2 wasrekken buiten hebben opgehangen en gestreken hou ik het voor gezien voor vandaag.

emy leg lekker te slapen nog ik denk dat ik de frieten gaat snijden ( ik had die in de winkel moeten halen net tijdens wandelen maar helemaal vergeten door mijn appie hein actie :p)

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    GESOES! lang bericht sorry meiden ik schaam me al diep

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Happy, zo zeg een longonstekingvirus. dat is eng! hopelijk krijg jij het niet! rustig aan doen en goed uitzieken!

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Denice, je gooit er termen in die me niets zeggen: zuurvlees? lesini? gesoes?
    Maar spannend joh een nieuwe baan! als cassière?

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    even snel:

@Katja/Elle; Ik begrijp het wel hoor van de man van Elle dat hij anoniem wil blijven. Ik zal ipv een kaart sturen wat geld doneren aan de kankerstichting. En dan mag jij Elle nogmaals veel sterkte wensen en een dikke knuffel.

Zo ik ga even eten en dan werken

tot laters

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Kimm, ik ben erg benieuwd naar baby te huur! het is begonnen he? ben echt benieuwd hoor. wanneer krijgen we jou te zien?
    hoe is het je uiteindelijk bevallen?

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, eng mens = weg. Dus die zien we voorlopig niet meer terug! Pas over een jaar weer ofzo. Na de tijd nog even gezellig met mijn oppas gekletst en koffie gedronken, gezellie!

Silke probeert nu serieus om te rollen. Die gaat van helemaal geen poging en liggen waar ze ligt gelijk maar naar in 1 keer omrollen. Het is d'r nog niet gelukt hoor, maar het gaat niet lang meer duren!

Over ouders en schoonouders en andere familie:
    Mijn vader: 56
    Mijn moeder: 54
    Broertje: 26

Silke en Tymen zijn de enigste kleinkinderen aan deze kant.

Schoonma, overleden in 2004, 51 geworden
    Schoonvader: 60 (gisteren geworden. hij woont in Tsjechië dus geen feest voor ons)
    Broer Hilbrand: 36, bijna 37
    Tymen en Silke hebben aan die kant nog een nichtje Maybritt van bijna 6 en een neefje Tristan van 2.

Ik heb al mijn opa's en oma's nog, Hilbrand heeft nog 2 oma's en 1 opa (bij 1 oma komen we niet meer na familieruzie, errug lang verhaal, zal ik jullie besparen...)

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    heeft iemand van julie nog iets van mamajoor of passiepaard gehoord?
    hier ook al lang niet gezien!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zit hier ook met laptop op bank! Heerlijk! Gelukkig begrijpt Jeroen wel dat ik vaak op forum ben, hij vond zo leuk op de meeting, dus gelukkig maar, haha!

En opvoedondersteuning is hier geweest, ging prima ;)

Myrna weer thuis, ik blij en Jeslyn blij! Ze is toch vrolijk ondanks ze niet zo lekker is!

15. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Tja,ik zie mezelf dat zo snel niet doen, maar ik moet toch iets gaan verzinnen.

@ Alieke: Ik heb bij Thomas ook bijna alles bewaard, maar nu heb ik zoveel :oops: En een 3e zit er toch niet in. Mijn hart is er zeker goed genoeg voor, maar dat overleefd onze relatie niet en daarnaast wil Jeroen het ook niet. Ik heb ook geen neefjes meer in de maakt helaas en in de vriendenkring zie ik het ook niet snel gebeuren!
    Jammer dat ze vaak net wakker worden als je zelf in slaapt valt he?!

@ Binna: Ik zei vanmorgen nog wel tegen je dat ik mevrouw vlot vind! :)

@ Daisy: Fijn dat het zo leuk geweest is meis! Jij bent volgens mij helemaal happy met je meiden en je zwangerschap he?! Zo kom je tenminste op mij over...

@ Happy: He bah! Laten we hopen dat Janna het overslaat!

@ Arri: Haha, zuurvlees zegt mij ook niks, maar de rest wel :)

@ Philly: Da's een mooi gebaar! Werkse!

Zo ik ben ff naar het KV en de supermarkt geweest en Thomas luisterde zowaar redelijk. Hij gat in het KV altijd op zoek naar de wasmachine. Een lelijk geel ding en hij blijft daar net zolang zitten totdat ik klaar ben alleen krijg ik m dan bijna niet mee naar huis! Nu heb ik m vandaag maar gekocht (ja, ik weet het heel erg). Die in de winkel vooraan stond die deed het niet en nu thuis kwam hij erachter dat dat ding draait en herrie maakt. Hij schrok zich kapot en kijkt er niet eens meer naar.... Heb ik weer!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Is Jeslyn ook zo gek van d'r zus? Jasper vind Thomas zo reuze interessant. Tegenwoordig gaat hij huilen als hij Thomas ineens niet meer ziet! Ik dacht eerst dat het gewoon toeval was, maar dat is het dus niet!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, Jeslyn kijkt al hele tijd naar Myrna en lacht zoveel! Prachtig om te zien, echt waar!

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nou, hier is mijn man ook geen liefhebber van het forum hoor. ik moet het ook anoniem houden! geen foto's enzo... maar eigenlijk wil ik het zelf ook niet.

Linka, opvoedondersteuning? wat moet ik me daarbij voorstellen?

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    wat prachtig zeg die broertjes en zusjes! heel tof!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Reageer ff vlug hoor, vanavond uitgebreid! Maar las over broer-zus samen, Jamie is ook superlief voor Britt, zie foto van de vakantie;

Zo lief!

Nou, ga ff eten maken hoor, ben der vanavond om ff te reageren op iedereen!

Xx

Deel Deze Pagina