Elle: Fijn wat te horen, veel sterkte en beterschap! Ik ben toch nog even naar HA geweest met zere hand....zwaar gekneust Fijne avond meiden!
Arri, ik snap je het wel dat je misschien vreemd vind, ik heb aangevraagd omdat de communicatie tussen Myrna en mij moeizaam ging omdat ze geen gebaartaal gebruikte want heb haar nooit geleerd want ik ben gewoon zwaar slechthorend die goed kan praten, dus ben opgegroeid met horenden (doven pas op mijn 14e en leer ik automatisch ivm school op middelbare) dus tegen horenden ga ik automatisch praten en tegen doven automatisch met gebaartaal zonder stem of met stem, dus is wel beetje raar eigenlijk, dus vandaar, nu gaat veel beter en ik denk dat wij straks niet meer nodig hebben die opvoedondersteuning. Plus ze gaat veel te moeilijk naar bed, maar tsja zo gaat het altijd bij kinderen, maar wij hebben al oplossing gevonden.
Nou die uitspraken van Denice ken ik ook niet hoor ?! Mijn hubbie vindt het juist leuk dat ik het forum heb... We hoeven elkaar ook niet achter de pc weg te slaan dat scheelt een hoop, vd week zat hij achter de pc en wilde ik even kijken en toen kreeg ik z'n laptop voor m'n neus maar dat vind ik toch niet zo prettig werken! Maar goed, kon wel m'n ding doen! @ Puck, doe maar rustig aan dan met je hand, voor zover dat kan als moeder natuurlijk... Volgens mij is Wesley een beetje moe, heeft niet echt z'n normale lange slaapjes gehad vandaag en is niet zo heel vrolijk... Misschien zo na de fles, hij heeft net bloemkool op! Hij lust echt alles!
@ Puck: He bah gekneusd, dat zal wel lekker pijnlijk zijn! @ Queen: Wat een leuke foto! @ Linka: Wat goed dat je dat gedaan hebt! Zo te lezen heeft het zeker geholpen, erg fijn! @ Delilah: Jasper heeft ook maar 2x kort geslapen en ging net voor het eten helemaal over de zeik zeg. Ik was aan het koken en Jeroen had echt zoiets van wat is dit?! Toen klaar washeb ik Jasper een beetje gekalmeerd en naar bed gebracht. Hij heeft nog heel even gehuild en is toch gaan slapen. -------------------------------------------------------------------- Ik ben al vrij vroeg fruit en daarna ook groente gaan geven en zit nu op 3 flessen. Nu merk ik de laatste 2 dagen dat Jasper overdag sneller honger krijgt. Hij is nu net 5mnd zou ik dan nu al over moeten naar grotere hoeveelheden? Volgens mij ging ik bij Thomas echt met 6 mnd naar grotere hoeveelheden.
Oja, Binna wat is Silver weer leuk! Ik weet niet wat het is, maar ik vind dat bekkie zo lief van Silver!
@ Binna, lekker ding! @ Marleen, ik zou het niet weten met die hoeveelheden? Misschien kun je het eens proberen, ieder kindje is anders natuurlijk! Wesley wilde dus echt niet slapen, hij heeft inmiddels ook een beetje verhoging 38.2 nu ligt hij op z'n speelkleed heeeeeeeeeel rustig dus waarschijnlijk slaapt hij zo... Apart he dat ze ineens zo uit hun plaatje kunnen gaan! Wesley lag net te lachen en ineens krijsen met dikke tranen maar waarom?!
sjonge, dit is niet meer normaal. Wat ongelooflijk rustig zeg! nog steeds dezelfde pagina als toen ik met het eten begon! wat is er aan de hand? Mijn man zei: 'het zou wel eens over kunnen zijn, als de meeting is geweest...' Maar dat geloof ik eigenlijk niet! dus het zal wel ergens anders aan liggen! Linka, nee hoor ik vind het niet vreemd! ik vroeg me alleen af wat het inhield. of het inderdaad met je slechthorendheid te maken had. ik vind het juist moedig als je zulke hulp inschakelt! hoeveel gezinnen gaan kapot omdat ze hulp te min vinden! Erg fijn dat het steeds beter gaat joh! hoe gaan jullie nu om met het niet naar bed willen? Puck, beterschap joh, phoe... zwaar gekneusd! rustig aan doen he... niet al te veel typen! binna, wat een schattig filmpje! wat een geluidjes zeg. maken jullie kindjes allemaal zoveel geluid!? wij moeten binnenkort weer naar het wkz. er waren toch weer uitslagen die afwijkend waren... het was eigelijk afgerond en toen kwam er toch nog iets.... De arts vraagt dan ook telefonisch hoe wij het vinden gaan. wij zien geen bijzonderheden. wij vinden dat ze goed ontwikkelt. maar als ik dan bijv. silver zie kletsen dan denk ik, dat doet onze kleine meid echt niet. de plek is nog steeds erg pijnlijk. ga morgen de ha bellen. hoop niet op een borstontsteking. voel me zelf op dit moment ook belabberd. lig op bed. wasmand er naast en 3 wassen opvouwen... maar alles doet pijn: hoofdpijn, zere nek, rugpijn, heupen doen pijn, voeten enzovoort! niet leuk! fijne avond! Arri
@marleen vervelend dan he dat ze zo kunnen huilen en dat je niet weet wat het is. @delilah het heerst echt hoor. dat ze ziek zijn Silver is ook een beetje ziek heeft 38.1 en drinkt haar flesen niet op doet ze normaal altijd @arri jeetje meis. dat is niet fijn van je borst. en hoop dat de uitslagen goed zijn. tis zekker rustig hier.
Morgen nog maar 'n dagje thuisblijven met Lianna én 'n afspraak maken bij de huisarts. Ze drinkt zo ontzettend weinig, normaal 3 volle bekers en nu met moeite 1. @Binna, wat 'n schatje.
he meiden, ookal hebben jullie verbazend weinig pagina's bijgeschreven heb ik even geen tijd om bij te lezen...sorry! Gaat alles goed hier? Hier is de ene keer amber heel vrolijk en de andere keer heel verdrietig....'t is zonde. daarstraks lag ze schuin tegen mijn borst en kwam ze uit zichzelf in zitstand omdat de kat binnenkwam die ze perse wilde zien, ik was zo trots! xxx
Arri, Myrna heeft papier met grote papier met grote hartje op en als ze goed heeft geslapen mag ze kleine hartje in grote hart tekenen, als ze 15 keer goed heeft geslapen krijgt ze diploma. Vorige keer was het met boom en bloemetjes, heeft goed geholpen!
@ Austin: Nog zo'n dametje wat wil gaan zitten! Alles goed met je meis? @ Sjorsje: Ik zou inderdaad ff bellen, drinken is toch wel belangrijk. Goed in de gaten houden hoor. Hoe voel je je zelf? @ Arri: Silver is ook wel erg snel he meis. Eigenlijk moet je dat ook niet vergelijken, want ze zijn nu eenmaal allemaal anders. De een is wat sneller in dingen als de ander, maar vaak halen ze het ook ineens weer in. Ik vraag me wel af wat dat afwijkend iets dan is. Misschien valt het wel hartstikke mee! Nou ik heb lekker achter de laptop gehangen want manlief zit toch boven achter de vaste computer. Morgenavond is ie weg om te repeteren met de band en vrijdagmiddag gaat hij met vrienden een weekendje naar Hamburg. Kortom ik zie m maar erg weinig deze week. Donderdag heb ik omhalf 12 een intake gesprek op de psz. Ik ben erg benieuwd. Gaan jullie mannen nou mee naar zoiets? Het komt dus echt niet in Jeroen zelf op om mee te gaan, terwijl ik dat juist wel fijn vind. Of ben ik nu gewoon weer een doos hierin?
@ Arri, wat vervelend dat je zo'n last hebt nog @ Ausitn, hihihihi Amber vind de kat dus wel leuk @ Binna, ook al verhoging?! Wesley drinkt wel goed gelukkig alhoewel er straks een hele plens uit kwam maar dat was misschien gewoon teveel. @ Marleen, ik vind je geen doos hierin hoor! Zou het ook niet meer dan normaal vinden dat je hubbie dan mee gaat! Naar zulke dingen zou mijn man juist wel mee gaan maar goed, hij is met andere dingen weer on-nadenkend waar ik me dan weer aan stoor
@ Arri, nee niks gehoord van die twee dames. druk denk ik! @ Queenbee, wat een lieve foto van broer en zus! @ Puck, oei balen. Heb je een verbandje gekregen? @ Binna, wat een leuk filmpje van Silver! @ Marleen, ik zou gewoon eens meer gaan geven. Hij krijgt tenslotte ook nog maar 3 flessen! Hilbrand zou zeker mee gaan naar de intake op de psz. Dat zegt hij zelf, hoor, ik had het hem even gevraagd. Ik zou het ook prettig vinden als hij mee zou gaan. @ Arri, ik vind ook dat Silke niet zo heel snel gaat met haar ontwikkeling. Pas sinds vandaag probeert ze om te rollen. Ze babbelt wel, maar echt niet zoals Silver doet hoor. Ik denk ook niet dat je Hanne moet gaan vergelijken met anere kindjes hier. Er zijn er hier een paar bij die behoorlijk snel zijn! Elk kindje volgt zijn eigen lijn. Ook al is er nog steeds een kans dat ze een ziekte heeft, die kans is toch heel klein volgens de dokter. Pas als de artsen zich zorgen gaan maken moet jij je ook zorgen gaan maken. Probeer rustig de uitslagen van je meisje af te wachten en ondertussen lekker te genieten van je kleine meisje met haar eigen persoonlijkheid en tempo! (maar misschien heb ik makkelijk praten...) Verstandig om even naar de huisarts te gaan met je borst. Borstontsteking is echt niet leuk! @ Sjorsje, 1 beker is wel wat weinig ja. Is dat inclusief melk? Kan misschien zijn dat ze keelpijn heeft. @ Austin, stoer, die Amber! Hilbrand vindt het ook geen probleeem dat ik hier veel op het forum zit. Hij begrijpt wel dat dit nu mijn sociale leven is en dat ik hier nu een paar leuke vriendinnetjes heb gevonden. Hier ook moeite met kleertjes wegdoen hoor....
Arri, gaat het nog met je? Binna, ja zoals anderen dat zeggen elke kind is anders, Silver is toch langer in buik gezeten. Marleen, ik vind niet gek hoor, ik begrijp je heel goed, Jeroen zou ook liever meegaan maar gaat het niet altijd vanwege zijn werk, gesprekjes op school van Myrna ga ik nu voortaan alleen alhoewel vind ik niet zo leuk meer..... Jeroen is wel paar keer meegegaan (2keer zelfs) maar dan wel erbuiten, volgende keer neem ik hem mee binnen hoor.