heey meiden! Heb ik wat gemist de laatste paar dagen? sorry heb namelijk niet zoveel teruggelezen? kan iemand mij de hoogte punten vertellen misschien? ik ga proberen een beetje te reageren op de dingen van vandaag @ Chantico: zeker fijn dat er meteen actie is ondernomen.. hij krijgt alleen zetpilletjes van 120mg en 240mg voor de rest niks moet vanzelf overgaan zei de arts.. @marleen: ik had gewoon echt een gevoel dat er iets was en zo zie je maar weer dat we gelijk hadden.. Zegt de assistent van de HA ook nog aan de tel is het uw eerste kindje? echt zo van.. dan heb je nog niet zoveel ervaring.. stom mens echt waar.. @linka: gefeliciteerd met jeslyn's 5 maandjes oud! @katja: Wat fijn dat het goed gaat met elle! geef der maar een dikke knuffel! ----------------------------------------------------------- ego: Vandaag belde de fysio van djayden.. ze zei dat ze de berekeningen had gekeken van djayden zijn hoofdje(dit heeft ze voor 3 weken terug ook gedaan en toen was het beter!)en dat hij nu waarschijnlijk een helmpje moet :S wij vinden dit echt heel vreemd want zo erg is de afplatting helemaal niet meer :S Oh jah en vandaag belde de assistent van de gyn en die moest de afspraak helaas afzeggen hij had een begravenis vrijdag dus nu moet ik morgen weer bellen voor een nieuwe afspraak.. of het duurt heel lang voordat ik terecht kan bij hem of ik moet bij een andere gyn.. wat zouden jullie doen? ik keek heel erg uit naar vrijdag en nu word het in ene keer afgebeld met djayden gaat het voor de rest wel aardig.. niet zoveel koorts meer gelukkig.. Hij heeft vandaag wel veel geslapen dus dat zou die wel nodig hebben gehad.. oh jah en over ouders ik denk dat ik het van iedereen win mijn vader is 51 en mijn moeder is 45! en ik heb 1 broer en die is (volgens mij haha) 24.. We hebben een hele grote familie en me jongste neefje is nu 1 jaar.. Groetjes
katja, dank voor je bericht over elle! fijn om te horen dat het weer beter gaat! en fijn dat het met kick en chris ook goed gaat. ik begrijp dat ze liever privé willen blijven. ik heb haar pb een 'digitale' kaart gestuurd, want ze gaat vast niet al die pagina's teruglezen een drieling, wat byzonder! meiden en/of jongens? je kan toch alsnog meekletsen op het forum? doe je elle weer onze knuffels? en ook voor haar mannetjes! philly, wat een goed idee om voor elle wat geld over te maken aan het KWF! arri, klinkt als een borstonsteking. ik heb dat gehad een week na de bevalling en het voelde echt als een zware griep. goed leegkolven die borst en idd morgen de huisarts bellen. ottilie kletst wel een beetje, maar niet zoals silver. ook rolt ze nog niet op haar buik of rug. ik zou daar geen conclusies aan verbinden hoor! is het een tevreden kindje, dat goed drinkt en groeit? zie je dat ze in haar eigen tempo af en toe nieuwe dingen kan? dan zou ik me geen zorgen maken. een vriendin van me kon pas laat fietsen, maar fietst nu elke dag 10 km naar het werk. ze leren het uiteindelijk allemaal. vroeg jij het ook van het knipperen en de traantjes? ottilie knippert niet veel (wel als ik het doe, dan doet ze het terug (volgens de massagejuf een groet voor babies) en ze huilt pas sinds kort met traantjes (af en toe), vaak ook zonder. beterschap voor de zieke kleintjes en mama's! puck, wat naar van je hand! verder weet ik het niet meer. ik ga nog ff wat in huis doen en moet tegenwoordig van mezelf om 22u naar bed, dus ik ben hier denk ik voortaan wat minder
Sjorsje, ik wil graag weten wat de dokter je gaat vertellen. Sam en Lianne schelen niet veel in leeftijd en vorige week was ze ziek, nu drinkt ze ook heel weinig, normaal wel 4 bekers ofzo. Nu met moeite 1,5.. Katja/Elle, fijn dat het goed gaat met haar. Breng de groetjes maar over! En anoniemiteit wordt natuurlijk gerespecteerd, maar vrolijk zelf altijd op van een kaartje, dus het was te proberen toch? Een drieling, das niet mis. Maar nu is het zeker super gezellig thuis. Fijn dat het met de mannetjes van Elle ook goed gaat! Over onze ouders. Mijn vader is vorig jaar overleden op 52 jarige leeftijd. Mijn moeder is 50. Ik ben 28 de oudste, dan heb ik nog 3 zusjes van 27, 25 en 22. Mijn zusje van 25 heeft een jongen en meisje van 2 en 10 maanden. Mijn moeder heeft dus 4 kleinkinderen. Schoonmoeder is 60, schoonvader 65. Vriend is 35, heeft broer en 2 zusjes. 36, 34, 31. En daar hebben we in totaal 2 nichtjes en 1 neefje. 4, 3 en 6 maanden. Hartstikke gezellig dus. Mijn opa en oma van mijn vaders kant leven ook nog. 76 en 74. Ze hadden 5 kinderen, en 18 kleinkinderen waarvan ik de oudste ben en 4 achterkleinkinderen.
binna, leuk filmpje. otje rijdt ook auto: breekt net een enorm stuk van mijn kies af en ik háát de tandarts!
Oh bah, ik moet donderdag naar mondhygienische, bah bah bah! Wat is otje zo lief! Mooie kleren, zeker van H&M? Hihi!
@ marleen hier alles goed meis en met jou? wat is psz? @ delilah hihi en ik heb er nog wel 5! @ setteke heel mooi gezegt meis ik denk dat we niet moeten focussen op andere kindjes elk kindje heeft zijn eigen ritme en we moeten gewoon genieten van het kunnen van onze eigen kindjes! @ schatje wat een terugslag meis! maar heb wel vaaak gehoord dat kindjes zelf er geen last van hebben, is me helemaal niet opgevallen dat hij een afvlakking heeft. wat is dat over ouders? @ lauwie auw klote joh! wat een super foto! xxx
oke thanks. heb het hier zo druk met werk verplichtingen verbouwing en donique dat ik er even niet aan toe kom om met jullie mee te kletsen!
goedemorgen meiden! wat lagen jullie er gister allemaal op tijd in! ik ook hoor, alleen kon niet slapen. en wat zijn jullie er vanmorgen allemaal laat bij! het is al bijna 9 uur hoor! en er is nog niemand langsgeweest! ik ga straks naar het cb. en vanmiddag langs de huisarts voor mij. ben benieuwd! naar beiden uiteraard!
Goedemorgen meiden! Groot nieuws: Silke haar eerste tandje is door. Ze heeft me vanmorgen gebeten met haar linker ondertandje! Wat wordt ze groot....! Verder een onrustige nacht. Tymen was veel wakker en roepen om papa (dat heb ik hem goed geleerd, ), en dan was hij steeds zo boos als ik of Hilbrand bij hem was. Geen idee waarom. Alleen maar nee roepen. Hij eet wel lekker vanmorgen, zit al aan zijn tweede cracker met chocopasta! Verder vandaag niets bijzonders op het programma, eens kijken of Silke vandaag helemaal van rug naar buik gaat draaien.... @ Arri, ik was niet zo vroeg gisteren, maar er was hier gewoon bijna niemand dus had ik ook niet zoveel te kletsen. @ Linka, oh bah mondhygiëniste.... maar ik moet wel zeggen dat ik daar nog altijd liever naartoe ga dan de gewone tandarts... @ Lauwie, wat een prachtig meisje is Otje toch! Oh balen van je kies. Dat had Hilbrand vorige week. @ Elle, fijn dat het beter met je gaat! Een dikke knuffel van ons! @ Katja, een drieling! Dat lijkt me erg pittig! @ Schatje, wat vreemd van die fysio! En dat baseert ze dan op metingen van drie weken geleden? Dat kan toch niet! Tymen had een hele erge afplatting door het Kiss-syndroom en die heeft het ook gered zonder helm. En dat allemaal door de hulp van een manueel therapeute (is wat anders dan fysio). Oh nee, wat balen van de gyn. Als jij het niet erg vindt om naar een andere gyn te gaan zou ik zo snel mogelijk een afspraak bij een andere gyn regelen. Als je liver je eigen gyn hebt moet je toch even wachten. Maar ik snap best dat je dat liever niet wilt hoor! @ Lique, mijn jongste opa en oma zitten ook rond die leeftijd en zijn nog heel erg fit. Opa kruipt nog gewoon met Tymen over de vloer!
goedemorgen Setteke! gezellig! wat grappig dat Silke nu ook een tandje heeft! au, en dan gelijk bijten! Vanmorgen had Hanne ook een warm rood wangetje... ik wacht maar af. al vanaf 3 maand werd er gezegd: 'zou ze geen tandjes krijgen' en ze heeft er nu bij inmiddels bijna 6 maand geen. Ik vind het geen probleem! O ja, Schatje. Wat bale van die gynaecolooog zeg! het is eigenlijk wat jij wilt. wil je gauw verder dat zou ik naar een andere gaan. maar ik kan me ook voorstellen dat je je eigen vertrouwde gyn hebt. als je 1 keer naar een ander gaat, ga je dan nog wel terug naar je eigen gyn? ik ga me klaarmaken voor het cb!
Goedemorgen! Setteke, ik zag het ook dat Tymen zijn hoofd beetje anders is, maar ziet heel goed uit! Mijn complimenten! Jeslyn heeft ook scheef hoofd, dus we zien het wel, ze is nu 5 maanden en ik moet nog even mailen naar fysio, of de situatie veranderd is die hoofd, maar ze heeft nu weer terug val zo te zien in nacht toen ik ontdekt vanmorgen, denk dat het mee te maken heeft met verkoudheid. Dus begin ik weer even met hangmatje voor smiddags en ook savonds voordat ik naar bed ga haal ik die eruit. En mondhygienisch, nou kan wel bang zijn want jaren terug heb ik ene kant 7 verdovingen gehad en andere kant ook 7 verdovingen en moest ook in hemeltje prikken, ik heb kunnen janken dat het zo pijn doet, maar daarna hoefde ik niet meer, as donderdag gaan wij proberen zonder verdoving, het is niet zo erg pijnlijk zei die vrouw, dus afwachten. (na zwnagerschap heeft ze gecontroleerd of veranderd is of niet)
Goedemorgen, kan niemand mij vertellen over de belangrijke dingen hiero? Hoe is het met Elle? Ik heb echt ff geen tijd om terug te lezen,gan nu poetsen en wassen en strijken,bah! Sorry...
Morgen dames! Hier even snel een berichtje terwijl ik ondertussen mijn cornflakes weg zit te werken Ik merk ook dat het de laatste dagen wat rustiger is op het forum! Wesley heeft gelukkig een goede nacht gehad ondanks de verhoging van gister. Ik had 'm wel een zetpilletje gegeven want de temp bleef maar stijgen... @ Setteke, gefeliciteerd met Silke d'r tandje @ Arri, hier ook hoor al een hele tijd het idee dat hij tandjes krijgt maar nog altijd niks. Laatst voelde ik een puntje bij z'n kies en die was ineens foetsie, door beetje forummen hoorde ik over een talgkliertje? ofzoiets dus zal dat wel geweest zijn. Succes bij het cb en de huisarts! @ Daisy, werkse meis! Volgens mij is er niet zo heel veel te melden maar goed, ik kan me vergissen heb ook niet alles onthouden! Ik ga zo even douchen en dan nog even de stofzuiger erdoor heen trekken en een was aan zetten. Vanmiddag komt dat meisje die hier laatst in het topic vroeg naar speelkameraadjes omg. Arnhem langs met haar zoontje dus ik ben benieuwd of Wesley dat ook gezellig gaat vinden. Ik wens jullie in ieder geval alvast een fijne dag en ik kom straks vast nog wel even om de hoek kijken!