Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahahah Marleen, het lijkt me wel een flinke herrie ja!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, slaapt hij dan 4 uur tussen 12 en 16 uur?

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ik denk wel dat je gelijk heb. me vriend is de hele dag werken en als hij dan thuis komt wil ik graag dat alles schoon is en opgeruimt en dat het eten klaar staat. hij heeft de hele dag gewerkt en als ik dan helemaal niks gedaan heb thuis dan voel ik me gewoon schuldig.

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ delilah: Soms slaapt hij bijna 3u 's middags. Het is ook weleens een uurtje en dan slaapt hij aan het eind van de middag nog. Als hij wakker is krijgt hij vaak een halve liga en een beetje sap (wat hij niet lust :))!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Denice, Meid, wat ik ook al zei in mijn stukje voor jou, niet meer lullig om voelen. Als je zo doorgaat is de kans groot dat je over tien jaar een wrak bent en dan heeft je vriend helemaal niks meer aan je. Bovendien als je nu niet om jezelf denkt, hoe moet het dan in je eventueel tweede zwangerschap? Dan ga je kapot!

6. Marleen2109

@ Denice: Zoiets dacht ik al meis,maar daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen! Je mag best wat meer aan jezelf denken meis!

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke heeft daarstraks goed gegeten van haar fruit en ze heeft heerlijk een halve Liga opgekauwd met haar tand! :) Zelfs die grote stukken gaan goed! Ze kauwt ze heel serieus helemaal fijn! Flink hoor!

@ Marleen, Silke is ook niet dol op diksap. Heel soms drinkt ze het ineens wel zoals vanmorgen.

8. Marleen2109

@ Setteke: Dat gaat goed zo te horen! Jasper kijkt heel vreemd als er een stukje in zijn mond zit en meestal gaat ie zitten kokhalzen, erg fijn...

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Denice, Setteke en Marleen hebben gelijk in!

Afgelopen zaterdag hadden wij boodschappen gedaan en toen wij thuis kwamen wat denk je, hij pakte bier en ging naar de buren, ik kwaad natuurlijk, weet je wat ik heb gedaan: boodschappen laten staan en laptop aangezet en toen hij thuis kwam schrok hij wel, dus heeft hij toch opgeruimd!

Dus je moet niet schuldig voelen als hij weer zeurt.......... hij woont tenminste met jullie samen en doen jullie ook samen.

Me vriend heeft geaccepteert dat ik niet alles in 1 keer doe.

10. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    Stelletje kletsmajoren haha

Zag een paar schema's voorbijkomen, altijd handig om te zien of we op één lijn liggen.

@schatje: balen dat hij misschien een helmpje op moet, als je denkt van niet dan kan je altijd een second opinion vragen bij een ander.

@sjudith: wat leuk dat ze begrijpt dat ze kan rennen met die loopstoel haha, die van mij zit allen en gaat heel hard lachen, dus wij hebben een lachstoel ipv loopstoel in huis

Beterschap voor alle zieke moeders en kleintjes

Ik moet weer aan het werk.

11. Marleen2109

Ik heb echt strontdienst de laatste 2 dagen. Gisteren 4 (mega) luiers en vanmorgen zit ik alweer op 2. Thomas krijgt zijn laatste kies en die luiers zijn echt walgelijk! Jasper heeft wel onderin 2 van die geribbelde, witte randjes zitten, maar ik geloof niet dat er hier wat aan zit te komen. Thomas was ook niet vlot en ik kan altijd bij Miranda nog een gebitje bestellen :)

12. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny, hahaah een lachstoel :)

@ Denice....niet schuldig voelen! En heb je wel eens gepraat met hem erover? Misschien vind Kenny het helemaal niet boeiend dat het huis blinkt....maar wil hij liever dat het met jou goed gaat :rolleyes:

Een 8ling :) wil er niet eens aan denken!
    Mijn vriendin heeft een 3ling dat vind ik al heel wat! Als die meiden zijn geweest ben je gesloopt :)

@ mar...lees je geen smsjes meer :rolleyes:

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hij wil het altijd wel netjes hebben en als het niet netjes is in huis dan gaat tie dat zelf nog lopen doen. en dan denk ik ga toch eens zitten man je komt net van je werk af. en ondertussen staat het eten te verpieteren omdat hij eerst alles geveegt wil hebben bij de vogeltjes onder de kooien.

14. Marleen2109

Uhm... Juud, ik zal eens gaan kijken zometeen :oops:

Nou ik moet een correctie plaatsen, het zijn inmiddels 3 luiers, het is nu 2- 1 voor Jasper...

Ik ga ff de mannen eten geven en Jasper moet nog in bad :)oops:) en daarna verder met strijken, bleh! Ik moest van mijn zoon eerst een huis bouwen van de duplo blokken voor Bob de Bouwer...

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen kan ik de strijk bij jou brengen ? ik heb 2 wasmanden vol met een kop erbovenop. :S had gister niet zin om nog alles te gaan strijken heb paar blousen en emy der kleding gestreken. heb helemaal nog niks gedaan. moet mezelf echt op de bank plakken.

heb wel zin om ff te gaan wandelen zonnetje schijnt inmiddels hier volop. ziet er lekker uit. maar dan moet ik eerst de trappen af met de kinderwagen en dan emy halen boven :S pff en erdas alles buiten staat ben ik al kapot. misschien moet ik toch maar even gaan zo als me broer droog is tenminste. heb maar 2 die er passen. en die heb ik beide moeten wassen omdat gister eerst fruihapje uit me handen werd gemept door emy en toen het groente hapje worteltjes aardappels :S plak plak.

16. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Denice...ik zou gestresst worden van je gestress :)

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    wat typ ik nu me broer droog is hahah broek ( doos dat ik ben )

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja word ik ook ... pff word gek van me gezeik altijd hier. maar moet het afentoe echt ff kwijt hoor.

19. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik bedoel meer je gesop constant :) is je huis niet schoon genoeg :p
    Ga met je meisje genieten :D

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja ik weet ook niet wat ikheb word niet goed vanmezelf constant dweilen en badkamer schrobben die voegen leggen er half uit door het gepoets. maar meestal ben ik al klaar met poetsen en zit ik op de bank en dan ga ik pas denken van mens doe niet zo idioot. ik doe ook alleen poetsen als emy leg te slapen hoor. als ze wakker is ga ik ook bij der op het kleed zitten op de grond en ook spelen.

Share This Page