@ Juud, graag gedaan hoor! Ik was aan het uizoeken wat weg kon, ik ben niet zo van het alles bewaren nl. en dacht dan kan ik wat dingen aan het kdv geven of naar de derde wereld doen maar toen dacht ik aan jou collega! Het zijn heel veel truitjes en broekjes maatje 50/56 maar die heb ik gekregen van een vriendin en zelf nooit bij Wesley aan gehad. Maar goed, je ziet maar! Ik wilde gister een doos halen bij de appie maar ben ik vergeten dus doe ik vanavond wel even en dan morgen langs het postkantoor tenzij het heel gek loopt en ik er vanmiddag nog aan toe kom
@Daisy, ik voel me best goed hoor. Geen misselijkheid, alleen moe. En jij hebt toch ook nergens last van?
Juud, heb m gevonden ergens onderin m'n tas Mijn man mag zit niet meer bemoeien met de was. Hij laat nu vaak alles maar slingeren of hij gooit het in de verkeerde wasmand zodat het met het verkeerde programma mee draait en dan maar klagen dat zijn truien krimpen... Ik heb van de week gevraagd of hij zijn kleding die gewassen moet worden gewoon gelijk naar boven wil brengen want nu kom hij 1x in de week met zo'n berg wasgoed naar boven dat ik het niet meer in 1x weggewassen krijg! Oh, Sjorsje, het is zoiezo al irritant, maar dat het dan ook nog naar hondenpis ruikt, VRESELIJK! Verder was alles toch goed met die echo?
@ Marleen zo was die van mij ook hoor! Alles oppotten naast het bed en dan in een keer op zaterdag voor 3 wassen zorgen! Nu had hij laatst wat bij de was gedaan omdat Wesley over hem heen had gespogen zei hij "sorry dat ik het in de was moet doen hoor het is al steeds zo veel" Tja, wat vies is is vies, makkelijk zat! Maar als het in de mand ligt heb je een beetje overzicht natuurlijk Nou ik ga even wieberen, krijg zo dan visite dus ga nog maar even op het bankje hangen! En ohhhhhhhhhhhh mijn man heeft zaterdag boodschappen gedaan en allemaal lekkere dingen gehaald niet handig! Wil de hele tijd in die zak met snoep graaien
@Marleen, echo was wel goed hoor. Hartje was duidelijk te zien. Ik word hier helemaal gek van Lianna. Constant huilen en dreinen. Als ik over bed begin, gaat ze plots overijverig spelen met d'r speeltjes. En nu geeft ze echt aan naar bed te willen, maar over 'n uur moeten we naar de huisarts. Als ik 'r nu naar bed doe, krijg ik 'r straks natuurlijk niet wakker. Ik denk dat ik de huisarts maar afbel, ze drinkt en eet vandaag goed en ik denk dat ik zie waar ze last van had: een hoektandje. Vreemd, want van die andere tanden en kiezen heeft ze helemaal geen last gehad.
@ Delilah: daarom doe ik de boodschappen . mmm, zo klinkt het allemaal wel alsof Jeroen erg weinig te vertellen heeft thuis , nou dat valt wel mee hoor! @ Linka: Ik ga op donderdagavond meestal boodschappen doen en als ik dan al die tassen naar binnen heb lopen sjouwen vraagt hij of hij de zware tassen uit de auto moet halen. En tijdens het uitpakken moet hij vaak ineens op kantoor zijn... Sneaky! @ Alieke: Het wil nog niet zo met je he? Wel fijn dat Danique goed geslapen heeft, want ziek zijn en voor een (ziekig) kindje zorgen is nog best zwaar! En mannen... Als ze zelf ziek zijn kunnen ze niks, maar wij mogen nooit eens goed uitzieken GGRRR! Ik had Jasper in de box liggen, maar die moet toch echt naar bed, ik dacht dat hij nog niet zo moe was... Daarna ga ik echt weer ff wat doen hoor
@ Sjorsje: We kunnen elkaar een handje geven. Thomas krijgt zijn laatste kies en is echt dwars en opstandig en wil ook niet slapen. Nou hij gaat gewoon naar zijn kamer en dan kijkt hij maar wat hij doet. (de laatste dagen is het dus alleen maar spelen en niet slapen, alhoewel het nu stil is). Als je denkt dat het niet meer nodig is bel je af en doe je haar lekker naar bed, is voor jezelf ook ff wat minder gestress! Nu ben ik echt wat doen! Jasper is inmiddels erg boos
Ben halverwege 1070... Ja, zoiets meende ik me te herinneren. Ook al wist ik wel dat dat een andere situatie was, toch vond ik het een beetje spannend om Ise voor het eerst te 'drogeren'... Maar ze heeft er veel baat bij gehad! En ik heb ook gewoon prima geslapen. Heerlijk hoor, dar Renske zo lekker in slaap valt. Die combi van hapje met borst is inderdaad het makkelijkst uit te voeren. Een vriendin van me die hapjes tussen de voedingen door gaf zei dat ze de hele dag niets anders meer deed dan voeden Waarom kolf je eigenlijk nog op dat tijdstip dan? Het lijkt me juist zo lekker om van dat kolven af te zijn! En wat je schrijft klinkt inderdaad als een (beginnende) borstonsteking! Door een verstopt melkkliertje, dat is die pijnlijke plek. Ik had dat ook en ben het toen gaan masseren (richting tepel wrijven) nadat ik het warm had gemaakt (onder de douche of met een warm kompres erop. Na twee dagen was het weg. Maar als je echt al grieperig bent en spierpijn hebt, zou ik wel even de dokter bellen! Ise huilt trouwens ook niet vaak met traantjes. Ik heb niet echt gelet op hoe vaak ze knippert. Wat naar dat er toch weer afwijkende uitslagen zijn. Toch zou ik wat betreft de ontwikkeling Silver of andere snelle kindjes niet als maatstaf nemen hoor! Er zijn kindjes die eerst alles 100x proberen en het dan kunnen, er zijn er ook die heel lang anderen observeren en het dan opeens zelf ook kunnen. Ik ken een meisje dat héél lang bijna niet praatte, wel alles snapte wat je zei en toen opeens in volzinnen begon te praten toen ze 3 was ofzo. Probeer lekker te genieten van je meisje en hou vertrouwen! Elle, wat goed om te lezen dat je weer wat praatjes krijgt! Hier nog altijd *duim duim* voor een voorspoedig herstel! Geniet maar lekker van je lieve mannetjes. Katja, het is nooit te laat om hier lid te worden hoor! Binna, jee wat een knapperd is die Silver toch: nu al zitten! Schatje, wat raar dat er nu opeens toch over een helmpje wordt gesproken. Gaan jullie dat doen? ------------ Vandaag een dagje thuis terwijl Ise wel op de opvang is. Wat kan je veel doen dan opeens! Heb het halve huis al opgeruimd en schoongemaakt, drie wasjes gedaan en de vorige was opgeruimd. Ook nog zitten lezen en eten en kolven, ongestoord. Alleen nu stagneert de productiviteit even, omdat ik op zp zit... Ga nu weer verder!
DAt isidd niet leuk Marleen! Bah over de was, nou nou als ik was hebben gevouwen laat ik zijn kleren lekker op kast of grond, dacht ik, ach hij ruimt wel zelf op, neej dat doet hij nog steeds niet..... ! Bah! Ja idd, ik mag ook niet ziek zijn, wie zorgt dan nou voor mijn 2 meiden...niemand he!
Zo, ben ik even een tijdje weg staan er ineens weer pagina's vol. Leuk hoor. Nou hier was een ernstige crisis. Joëlle heeft ruzie met een vriendinnetje en nu mag ze niet meer op het kinderfeestje komen. Ze was in staat om de uitnodiging vanmiddag in 100 stukjes te scheuren. ha ha Haar vriendinnetje laat haar gewoon buiten de deur staan als ze toch naar het feestje komt. "Kan je lang op me gaan wachten, want ik kom nooit meer bij je thuis" had Joëlle gezegd. En Dionne met haar fijne opmerkingen: "Ach ze is toch een sukkel". Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. @ Daisy: Laureen heeft ook slappe oortjes hoor. Heb er eigenlijk niet bij stil gestaan of dit zo hoort of niet. Als ze bij je op de arm ligt te drinken gaan haar oortjes ook vaak dubbel, dat is niet zo handig. Ik wacht dus maar mooi even af wat er tegen jou gezegd word hierover.
hihi er zijn dus nog meer mannen die instructies nodig hebben. en ja eerdas je alles heb opgeschreven hoe ik het wil hebben dan kan ik het net zo goed ook zelf doen ja. boodschappen laten doen door hem :S uhhhh dat doe ik ook nooit meer. heb ik 1 keer gedaan. per product opgeschreven waar het legt welke kleur hoe het eruit ziet. en zelfs verpakkingen thuis laten zien van DIT moet je meenemen. en dan nog thuis komen met het verkeerde en nog veel meer snoep en koek en chips :S dat heb ik 1 keer gedaan aan het einde van me zwangerschap toen k kapot ging zowat en harstikke moe was. marleen soms denk ik ook dat emy niet moe is dan leg k haar in de box en kijk ik 5 minuten later in de box leg ze te slapen . Jeetjes sjorsje nu al een hoektandje op komst ! wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... hier wel bultjes te zien waar de tandjes opkomen. maar nog helemaal niks verders aan het handje. al vanaf 3 maanden kwijlt ze zich kapot. echt dat ik denk dat ze water uit der mond laat lopen zoveel. VANDAAG HEEFT EMY ZICH TROUWENS EERST OP HAAR BUIK GEDRAAIT EN TOEN WEER TERUG ! ze kon al van buik naar rug maar terug kon niet . hihi ben super trots.
Oja praat me niet over de was. Volgens mij hebben wij het wasgoed van de buren erbij! Hier staat de wasmachine ook alweer voor de tweede keer aan. En ik heb nog wel wasgoed liggen voor twee wasbeurten. Ik heb de meiden trouwens wel goed afgericht betreft de vuile was. Als ze in bad gaan gooien ze hun was in hun eigen wasmand (hele mooie blauwe die in de badkamer staat). Dat scheelt in ieder geval wel zoeken. ha ha
linka das waar als mannen ziek zijn denken ze dat ze dood gaan en gaan ze op bed of de bank leggen. en als je dan vraagt doe jij even de luier verschonen dan kan ik even eten koken dan is het van nee ben ziek kan jij het niet doen. maar als ik ziek ben en op de bank leg en ze moet een andere luier hebben dan komt me vriend haar gewoon brengen als hij er geen zin in heeft om te verschonen.
@ Marleen en Denice, mijn man doet altijd de wekelijkse boodschappen dat kan hij ook erg goed moet ik zeggen, hoef geen briefje te maken ofzo, dat is echt zijn ding! En dat mag mooi zo blijven ondanks de lekkere dingetjes nu want ik haat booschappen doen en verder is dat het enige wat hij doet dus dat blijft mooi zijn taak! @ Miranda, hahahha... Die kinderruzie's zo zielig! En zo heftig, ze hebben het ene moment hevige ruzie en dan is het ook ineens weer goed he! Althans dat herinner ik me van vroeger!
@Denice, de kleinste heeft nog niks op komst hoor. De oudste is nog steeds met d'r tandjes bezig. Ik denk als zij ze allemaal heeft, Yosyp gaat beginnen.
Over mannen die ziek zijn wil ik niks horen ben nu nog pissig over het gedrag van mijn man toen hij ziek was! En ik heb ook al voor de 2e keer de wasmachine aan staan. Hierna nog 2 wasjes en dan ben ik er door! Dan is het vouwen geblazen vanavond!
Kreeg net 'n sms-je van m'n zusje dat ze toch gaan proberen om m'n moeder te opereren op 9 februari. Ze hadden al wel gezegd dat het 'n risicovolle operatie is.
Ik snap er soms niks van hoor. Dan heeft Joëlle ruzie en wil ze nooit meer met dat vriendinnetje spelen, maar als het kind voor ons huis langs loop gaat ze zo weer naar buiten om te spelen. En dat gebeurt regelmatig hoor.
Oh Miranda, hier ook hoor, dus niks van aan te trekken en meiden leren het wel vanzelf Pssss leuk he dat Myrna hyves vriendinnetje is van Joelle en Dionne en Laureen